גילי ששון
צילום: עמוד הפייסבוק של גילי ששון

גילי ששון מונתה למנהלת התקשורת השיווקית של תנובה

בשנה האחרונה עברה תנובה מתיחת פנים פרסונלית באגף התקשורת והשיווק, שהחלה בפרישתה של סמנכ"ל התקשורת אלונה אריאלי להב 
משה בנימין | (11)

4 חודשים לאחר פרישתה של ענבל מצנע מתנובה, גילי ששון תחליף אותה בתפקיד מנהלת התקשורת השיווקית של החברה - כך נודע לאייס.

ששון, לשעבר בבאומן בר ריבנאי עברה שימשה בשנים האחרונות כמנהלת התקשורת השיווקית של חברת התקשורת פרטנר. בחודשים האחרונים בחנה תנובה מספר מועמדים לתפקיד שביניהם עלו השמות של הגר גרוס ברזילי ששימשה אף היא בעבר כמנהלת התקשורת השיווקית של פרטנר ולפני כן סמנכ"ל לקוחות במקאן תל אביב ואייל עמית, מנהל התקשורת השיווקית של יוניליבר ישראל.

בשנה האחרונה עברה תנובה מתיחת פנים פרסונלית באגף התקשורת והשיווק. במסגרת זו פרשו מהחברה אלונה אריאלי להב ששימשה כסמנכ"ל התקשורת, דיגיטל וקשרי ממשל והמשיכה לתפקיד סמנכ"ל התקשורת של פסגות, וכן מנהלת אגף השיווק והפיתוח בחטיבת המזון צביה אורנשטיין קסן. מנגד צירפה החברה לשורותיה את אילנית חיות, לשעבר כתבת השיווק והקמעונאות של גלובס שבין השאר סיקרה רבות את תנובה.  

תגובות לכתבה(11):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    גילי חכמה חדה ויפה מבפנים ומבחוץ ! (ל"ת)
    באפי 06/12/2017 18:23
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    מסכנה... (ל"ת)
    אפשר להתתחרט? 08/05/2017 13:44
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    פרטנר מודאג 26/04/2017 22:57
    הגב לתגובה זו
    הבחורה בור ללא תחתית
  • 7.
    עדה מהתופת 25/04/2017 00:55
    הגב לתגובה זו
    כמי שהכירה ועבדה בקירוב עם הגברת עטרה ליטבק, רוצה לציין שלא הייתה לגילי ברירה. זה או תנובה או להתאבד. ליטבק מוציאה מכל בן אדם את החשק לחיות. אישה לא אנטיליגנטית ולא יצירתית עם בטחון עצמי נמוך שמוסווה בטירוף. האשה מסוכנת לפרטנר, מסוכנת לענף.
  • 6.
    החברים בבאומן 25/04/2017 00:49
    הגב לתגובה זו
    גאון מי שליהק את גילי ששון
  • 5.
    שלי 24/04/2017 16:19
    הגב לתגובה זו
    אשת מקצוע מדהימה ובן אדם מדהים. הבוסית הכי הכי ! תנובה זכתה ובגדול !
  • 4.
    עידו 24/04/2017 10:59
    הגב לתגובה זו
    תעשי להם בית ספר בתנובה!
  • 3.
    אור 24/04/2017 00:56
    הגב לתגובה זו
    מכיר אותה מזה זמן שבמהלכו יצא לנו לעבוד יחד. אין כמוך גילי! בהצלחה.
  • 2.
    לא עוזבים את פרטנר ועוברים לתנובה... (ל"ת)
    סינית כבר למדת? 23/04/2017 22:07
    הגב לתגובה זו
  • עטרה היא ציר הרשע 25/04/2017 00:51
    הגב לתגובה זו
    תשאל את החבר'ה בגליקמן, יספרו לך
  • 1.
    פרטנר 23/04/2017 15:32
    הגב לתגובה זו
    גילי ששון - מוכשרת מקצוענית ויותר חשוב אנושית ונעימה ...אלוהים ישמור איך שרדה את הריקבון של פרטנר כל כך הרבה זמן.
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.37%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.37%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״