תנובה: מנהלת אגף השיווק והפיתוח בחטיבת המזון פורשת
שיירת הבכירים שמסיימת את דרכה בתנובה אינה פוסקת. לאחר סיום דרכן של סמנכ"ל התקשורת אלונה אריאלי להב ומנהלת התקשורת השיווקית ענבל מצנע, גם צביה אורנשטיין קסן, מנהלת אגף השיווק והפיתוח של חטיבת המזון פורשת מהחברה.
בעשור האחרון מילאה אורנשטיין קסן שורה של תפקידי שיווק בכירים בקונצרן. בין היתר, ניהלה את היחידה העסקית של מותג תנובה ומוצרי הליבה בחטיבת החלב. ב-3 השנים האחרונות היא ניהלה את אגף השיווק והפיתוח של חטיבת המזון, ובמסגרת תפקידיה ניהלה והובילה את האסטרטגיה העסקית והשיווקית של מותגים שונים בקבוצה, ביניהם, תנובה, סנפרוסט, מעדנות ומאמא עוף והיתה אחראית להשקת מגוון קטגוריות ומוצרים חדשים אשר תרמו לחזוק המותגים לאורך השנים.
כמו כן היא חתומה על מגוון מהלכים אסטרטגיים ובהם מיצובו ומיתוגו מחדש של מותג תנובה
"לגדול בבית ישראלי", שיקום מעמד מותג תנובה לאחר המחאה הצרכנית, מיתוג פיצה מעדנות ולאחרונה גם להשקת השפה התקשורתית החדשה למותג סנפרוסט.
- 2.אחד שיודע 04/01/2017 22:14הגב לתגובה זואובדן גדול לתנובה. מנהלת שיווק מהטובות בתחום.
- 1.העסק מתפרק (ל"ת)הילה 04/01/2017 16:31הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
