מנהלת התקשורת השיווקית של תנובה ענבל מצנע פורשת
5 שנים לאחר שנכנסה לתפקידה, מנהלת התקשורת השיווקית של תנובה, ענבל מצנע פורשת מהחברה - כך נודע לאייס. מצנע הגיעה לתנובה באוקטובר 2010, לאחר ששימשה כמנהלת התקשורת השיווקית של חברת HOT למשך שנתיים. את תחילת דרכה עשתה בענף הפרסום, במשרד 'דחף' ובנוסף הייתה מנהלת שיווק בערוץ הקניות, ושימשה כמנהלת פרסום בפלאפון.
בימים אלו, תנובה נמצאת בעיצומו של הליך האיתור ובחינת המועמדים למחליף/ה במשבצת של מצנע. לאייס נודע כי בין המועמדים שהחברה העלתה כאופציה נמנים הגר גרוס ברזילי שהייתה בתפקידה האחרון מנהלת התקשורת השיווקית של פרטנר ולפני כן שימשה כסמנכ"ל לקוחות במקאן תל אביב, אך לא טיפלה בתקציב הפרסום של תנובה. מועמד נוסף ששמו עלה כחלופה אפשרית הוא אייל עמית, מנהל התקשורת השיווקית של יוניליוור ישראל שנמצא בענקית מוצרי הצריכה מזה 8 שנים.
אגף התקשורת של תנובה רושם רושם פרישה שנייה של בכירה בתוך חודש בלבד. הפרישה של מצנע מצטרפת לזו של אלונה אריאלי להב, סמנכ"ל התקשורת, דיגיטל וקשרי ממשל של החברה עליה הוכרז בתחילת דצמבר 2016, לאחר 8.5 שנים בתפקידה. במקביל נחשף לראשונה באייס כי אחת המועמדות ששמן עלה כאופציה להחלפה היא אילנית חיות, כתבת הצרכנות של גלובס.
מתנובה נמסר בתגובה: "לאחר 5 שנים בתנובה ענבל מצנע ביקשה לסיים את תפקידה כמנהלת תקשורת שיווקית של הקבוצה. אנחנו מודים מקרב לב לענבל על הובלה של האסטרטגיה התקשורתית השיווקית והובלה של מהלכים פורצי דרך במקצוענות ובמצוינות ומאחלים לה הרבה הצלחה בהמשך דרכה".
אייל עמית מסר בתגובה: "הנושא אינו עומד על הפרק, אני ממשיך בתפקידי ביוניליוור".
- 8.שי 04/01/2017 07:54הגב לתגובה זומי שמוכן ליצור אשליות שיווקיות כדי למכור את הגיהנום של הפרות והעגלים ברפתות ובבתי המטבחיים - המשרה הזאת תפורה בול למידותיו . תנובה תיפול . במהרה . לא בעזרת השם . בעזרת צרכנות מודעת המתנגדת לשטיפת המוח התאגידית שתופסת תאוצה בזכות אנשים נפלאים שכולכם קוראים להם ״קיצונים״ .
- 7.הגר 28/12/2016 17:59הגב לתגובה זושומר נפשו ירחק
- 6.השף הלבן 28/12/2016 17:38הגב לתגובה זוהמנהלת הכי טובה שיצא לי לעבוד איתה, והבנאדם הכי מדהים שהכרתי. שיהיה בהצלחה לאן שלא תלכי
- 5.השף הלבן 28/12/2016 17:24הגב לתגובה זוהמנהלת הכי טובה שיצא לי לעבוד איתה, והבנאדם הכי מדהים שהכרתי. שיהיה בהצלחה לאן שלא תלכי
- 4.מקאן מביאים את החברים (ל"ת)משה 28/12/2016 16:08הגב לתגובה זו
- 3.הספינה טובעת העכברים בורחים (ל"ת)מאליס תתכונן 28/12/2016 13:02הגב לתגובה זו
- 2.דנה 28/12/2016 12:54הגב לתגובה זובחירה מעולה
- 1.רק אמת דיברתי 28/12/2016 12:45הגב לתגובה זויודעת להבדיל בין עיקר לטפל. מנכל שמחפש מנהלת שיווק תרשום לעצמך. בהצלחה אלופת ישראל

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
