פרסום ראשון

מנהלת התקשורת השיווקית של תנובה ענבל מצנע פורשת

תנובה נמצאת בעיצומו של הליך איתור ובחינת המועמדים למחליף במשבצת של מצנע. בין השמות שעלו על הפרק: הגר גרוס ברזילי - לשעבר בפרטנר, ואייל עמית מיוניליוור
משה בנימין | (8)

5 שנים לאחר שנכנסה לתפקידה, מנהלת התקשורת השיווקית של תנובה, ענבל מצנע פורשת מהחברה - כך נודע לאייס. מצנע הגיעה לתנובה באוקטובר 2010, לאחר ששימשה כמנהלת התקשורת השיווקית של חברת HOT למשך שנתיים. את תחילת דרכה עשתה בענף הפרסום, במשרד 'דחף' ובנוסף הייתה מנהלת שיווק בערוץ הקניות, ושימשה כמנהלת פרסום בפלאפון. 

בימים אלו, תנובה נמצאת בעיצומו של הליך האיתור ובחינת המועמדים למחליף/ה במשבצת של מצנע. לאייס נודע כי בין המועמדים שהחברה העלתה כאופציה נמנים הגר גרוס ברזילי שהייתה בתפקידה האחרון מנהלת התקשורת השיווקית של פרטנר ולפני כן שימשה כסמנכ"ל לקוחות במקאן תל אביב, אך לא טיפלה בתקציב הפרסום של תנובה. מועמד נוסף ששמו עלה כחלופה אפשרית הוא אייל עמית, מנהל התקשורת השיווקית של יוניליוור ישראל שנמצא בענקית מוצרי הצריכה מזה 8 שנים. 

אגף התקשורת של תנובה רושם רושם פרישה שנייה של בכירה בתוך חודש בלבד. הפרישה של מצנע מצטרפת לזו של אלונה אריאלי להב, סמנכ"ל התקשורת, דיגיטל וקשרי ממשל של החברה עליה הוכרז בתחילת דצמבר 2016, לאחר 8.5 שנים בתפקידה. במקביל נחשף לראשונה באייס כי אחת המועמדות ששמן עלה כאופציה להחלפה היא אילנית חיות, כתבת הצרכנות של גלובס

מתנובה נמסר בתגובה: "לאחר 5 שנים בתנובה ענבל מצנע ביקשה לסיים את תפקידה כמנהלת תקשורת שיווקית של הקבוצה. אנחנו מודים מקרב לב לענבל על הובלה של האסטרטגיה התקשורתית השיווקית והובלה של מהלכים פורצי דרך במקצוענות ובמצוינות ומאחלים לה הרבה הצלחה בהמשך דרכה".

אייל עמית מסר בתגובה: "הנושא אינו עומד על הפרק, אני ממשיך בתפקידי ביוניליוור".

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    שי 04/01/2017 07:54
    הגב לתגובה זו
    מי שמוכן ליצור אשליות שיווקיות כדי למכור את הגיהנום של הפרות והעגלים ברפתות ובבתי המטבחיים - המשרה הזאת תפורה בול למידותיו . תנובה תיפול . במהרה . לא בעזרת השם . בעזרת צרכנות מודעת המתנגדת לשטיפת המוח התאגידית שתופסת תאוצה בזכות אנשים נפלאים שכולכם קוראים להם ״קיצונים״ .
  • 7.
    הגר 28/12/2016 17:59
    הגב לתגובה זו
    שומר נפשו ירחק
  • 6.
    השף הלבן 28/12/2016 17:38
    הגב לתגובה זו
    המנהלת הכי טובה שיצא לי לעבוד איתה, והבנאדם הכי מדהים שהכרתי. שיהיה בהצלחה לאן שלא תלכי
  • 5.
    השף הלבן 28/12/2016 17:24
    הגב לתגובה זו
    המנהלת הכי טובה שיצא לי לעבוד איתה, והבנאדם הכי מדהים שהכרתי. שיהיה בהצלחה לאן שלא תלכי
  • 4.
    מקאן מביאים את החברים (ל"ת)
    משה 28/12/2016 16:08
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    הספינה טובעת העכברים בורחים (ל"ת)
    מאליס תתכונן 28/12/2016 13:02
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    דנה 28/12/2016 12:54
    הגב לתגובה זו
    בחירה מעולה
  • 1.
    רק אמת דיברתי 28/12/2016 12:45
    הגב לתגובה זו
    יודעת להבדיל בין עיקר לטפל. מנכל שמחפש מנהלת שיווק תרשום לעצמך. בהצלחה אלופת ישראל
אור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיותאור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיות

שובו של הפריים טיים

אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד. 


שובו של הפריים טיים

אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים. 

מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר  "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.