רולדין. קולקציית 2016
צילום: מירי דוידוביץ'

הקולקצייה החדשה: קמפיין חנוכה של רולדין נראה כמו מגזין אופנה

הקמפיין מפגיש בין קולקציית הסופגניות החדשה של רולדין לעולם האופנה, באמצעות 6 צילומים מושקעים שמחברים ויזואלית בין האופי של כל סופגניה ללוק של הדוגמנית המציגה
כתבי אייס | (3)
נושאים בכתבה M&C Saatchi רולדין

משנה לשנה, רגע השיא של מותג המאפים רולדין מתנקז תמיד לחג החנוכה - זו גם הסיבה שעל הפרויקט האחרון החלו לעבוד במשרד הפרסום של החברה M&C SAATCHI כבר לפני חצי שנה. התוצאה שעלתה השבוע לאוויר מפגישה בין קולקציית הסופגניות החדשה של רולדין לעולם האופנה, באמצעות 6 צילומים מושקעים שמחברים ויזואלית בין האופי של כל סופגניה ללוק של הדוגמנית המציגה.

צור גולן, מנהל קריאטיב ושותף ב- M&C SAATCH: "כשקיבלנו את המשימה להשיק את קולקציית הסופגניות החדשה היה לנו ברור שמדובר במשימת ענק במושגים של ישראל, לא סתם הושרש הביטוי "חג רולדין שמח" הסופגניות של רולדין הן תופעה. לכן, מרגש במיוחד לראות קמפיין כל כך לא שגרתי עולה לאוויר, התגובות מדהימות".

 

אורית מנבר, סמנכ"לית שיווק, רולדין: "העבודה אצלנו על פרויקט חנוכה התחילה לפני חצי שנה, חנוכה הוא מבחינתנו פיק מאוד משמעותי בשנה, כמותג מוביל בתחומו חלה על רולדין חובת ההוכחה בכל דקה, יום ושנה. לכן, הושקעו בקולקציית הסופגניות משאבים אדירים של כוח אדם וחומרי גלם. אני גאה על התוצאה המדהימה".

את הקטלוג והקולקצייה יעטוף קמפיין שיכלול מובייל, שילוט חוצות על איילון, סרטי טלוויזיה, פעילות בפייסבוק ויוטיוב.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    יעל 13/12/2016 12:28
    הגב לתגובה זו
    חוץ מבמוחו של הפרסומאי?
  • 2.
    אחת 05/12/2016 10:06
    הגב לתגובה זו
    במגה קונים 4 ב10 שקלים - ענקיות והילדים מבסוטים (לי צרבת לכל החיים אבל בגיל שלהם זה לא משפיע)
  • 1.
    מקלוהן 01/12/2016 23:13
    הגב לתגובה זו
    קמפיין שלא מעורר שמץ של סקרנות ,שלא לאמר תאבון לדגום אחת מההפלצות הללו. אפשר לגשת למזון בצורה מסוגננת ,אבל זו לא הדרך. נס לא היה פה (יצא בוץ)
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.