הקולקצייה החדשה: קמפיין חנוכה של רולדין נראה כמו מגזין אופנה

הקמפיין מפגיש בין קולקציית הסופגניות החדשה של רולדין לעולם האופנה, באמצעות 6 צילומים מושקעים שמחברים ויזואלית בין האופי של כל סופגניה ללוק של הדוגמנית המציגה
כתבי אייס | (3)
נושאים בכתבה M&C Saatchi רולדין

משנה לשנה, רגע השיא של מותג המאפים רולדין מתנקז תמיד לחג החנוכה - זו גם הסיבה שעל הפרויקט האחרון החלו לעבוד במשרד הפרסום של החברה M&C SAATCHI כבר לפני חצי שנה. התוצאה שעלתה השבוע לאוויר מפגישה בין קולקציית הסופגניות החדשה של רולדין לעולם האופנה, באמצעות 6 צילומים מושקעים שמחברים ויזואלית בין האופי של כל סופגניה ללוק של הדוגמנית המציגה.

צור גולן, מנהל קריאטיב ושותף ב- M&C SAATCH: "כשקיבלנו את המשימה להשיק את קולקציית הסופגניות החדשה היה לנו ברור שמדובר במשימת ענק במושגים של ישראל, לא סתם הושרש הביטוי "חג רולדין שמח" הסופגניות של רולדין הן תופעה. לכן, מרגש במיוחד לראות קמפיין כל כך לא שגרתי עולה לאוויר, התגובות מדהימות".

 

אורית מנבר, סמנכ"לית שיווק, רולדין: "העבודה אצלנו על פרויקט חנוכה התחילה לפני חצי שנה, חנוכה הוא מבחינתנו פיק מאוד משמעותי בשנה, כמותג מוביל בתחומו חלה על רולדין חובת ההוכחה בכל דקה, יום ושנה. לכן, הושקעו בקולקציית הסופגניות משאבים אדירים של כוח אדם וחומרי גלם. אני גאה על התוצאה המדהימה".

את הקטלוג והקולקצייה יעטוף קמפיין שיכלול מובייל, שילוט חוצות על איילון, סרטי טלוויזיה, פעילות בפייסבוק ויוטיוב.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    יעל 13/12/2016 12:28
    הגב לתגובה זו
    חוץ מבמוחו של הפרסומאי?
  • 2.
    אחת 05/12/2016 10:06
    הגב לתגובה זו
    במגה קונים 4 ב10 שקלים - ענקיות והילדים מבסוטים (לי צרבת לכל החיים אבל בגיל שלהם זה לא משפיע)
  • 1.
    מקלוהן 01/12/2016 23:13
    הגב לתגובה זו
    קמפיין שלא מעורר שמץ של סקרנות ,שלא לאמר תאבון לדגום אחת מההפלצות הללו. אפשר לגשת למזון בצורה מסוגננת ,אבל זו לא הדרך. נס לא היה פה (יצא בוץ)
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.