בישל ג'וב: ניב גלבוע עוזב את ערוץ 10 לטובת מיזם דיגיטלי
איש הטלוויזיה ניב גלבוע עוזב את ערוץ 10 לטובת מיזם חדש שהוא עושה עם חברת כרטיסי האשראי דיינרס. גלבוע שימש כמבקר האוכל של 'לילה כלכלי', הגיש את התכנית פעם בשבוע, והגיש מהדורות מדי פעם.
המיזם החדש הוא משותף לו ולדיינרס, במסגרתו הוא ימשיך לבקר מסעדות ולטענתו – אף להרחיב באופן דרסטי את הנושא הזה, וישדר את ביקורות האוכל בערוץ דיגיטלי חדש שיוקם לטובת המיזם. שיתוף הפעולה מהווה צעד ראשון ומשמעותי בכניסת דיינרס לתחום הקולינרי בישראל.
בפוסט שפרסם הבוקר בפייסבוק, כתב ניב גלבוע: "אני מאמין מאד בכוח של הפלטפורמות הדיגיטליות, ושיתוף הפעולה עם דיינרס יאפשר לי להביא הצצה בלתי אמצעית אל מקומות הבילוי, האוכל והחיים הטובים בארץ ובעולם. אין לכם מושג כמה אני מתרגש לקראת האתגר החדש ומבטיח להמשיך לספק ביקורות אובייקטיביות, ללא משוא פנים ועם חיוך".
- בנק לאומי חתם על הנפקת כרטיסי אשראי עם כאל ודיינרס
- גם עד ₪1,000 בשנה החזר כספי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בראיון שהעניק לידיעות אחרונות וישודר בסוף השבוע הקרוב, טוען גלבוע כי במיזם החדש הוא ירוויח פי שבעה ממשכורתו בערוץ 10, ותלה את העזיבה באי היכולת של ערוץ 10, שפועל בשנתיים האחרונות במתכונת רזה, לעמוד בדרישות השכר שלו.
- 18.עצמאי 23/10/2016 10:02הגב לתגובה זואלו שרוצים לשחוט את העסקים בדמי סליקה ולכן אין טעם לבזבז עליו מקום בארנק?
- 17.ומה זה אומר על הערוץ המבחיל, שכל אחד מנצל כל הזדמנות לברוח ממנו? (ל"ת)נדב פרי 21/10/2016 08:46הגב לתגובה זו
- 16.דיינרס לא יודעים את מי הם לקחו: נפלו שבי אחר דימוי טלויזיוני (ל"ת)ערוץ 10 21/10/2016 08:34הגב לתגובה זו
- 15.אבנר 19/10/2016 17:26הגב לתגובה זוברוך שפטרנו, לא מבין באוכל, מתנשא ושחצן ללא כל בסיס
- 14.טליה 19/10/2016 16:51הגב לתגובה זוטוב שהוא עף מהעינים. המיזר הזה יחזיק בדיוק שתי דקות. חבל על הכסף שדיינרס משקיעים. מי יסתכל על זה.
- 13.ברוך שפטרנו שיעלם בנבכי האינטרנט (ל"ת)קובי 19/10/2016 16:40הגב לתגובה זו
- 12.מה כפת אוכל 19/10/2016 15:58הגב לתגובה זומה הקטע הביקורות שלו הן מצחיקות ונוגעות בזלזול הישראלי הוא לעתים מזלזל וגס במלצרים - שלרוב הם באו חודש לפניו ולא מבינים הרבה מה הם מגישים שזה זלזול בפני עצמו. הוא עולה הרבה פעמים על הפאשלות הישראליות שמאחורי הפלצנות במסעדות. בכאילו שטחיות שלו הוא משלים את העומק של שגיא מעיתון הארץ.
- 11.אמיר 19/10/2016 14:23הגב לתגובה זובקרוב נוציא חוות דעת רשמית על המהלך של דיינרס, שווה להמתין. הצטרפו אלינו וצייצו
- מושמוש 19/10/2016 14:51הגב לתגובה זוהמתח הורג אותנו
- 10.דמי קולו 19/10/2016 13:39הגב לתגובה זוהאם דיינרס טרחו לבדוק מה מידת האהדה (התיעוב) שהציבור רוכש כלפיו? באיזה אופן בדיוק הוא מייצג את הערכים של דיינרס?? (בוטה, גס רוח ונהנתן שלא באמת מבין בהנאות...). הפלופ של השנה... (הם יפסיקו את ההתקשרות איתו בנקודת היציאה הראשונה, אם לא קודם לכן)
- שי 20/10/2016 10:08הגב לתגובה זוכנראה שיש הרבה בעלי אינטרסים, אולי בעלים של מסעדות ושפים שלא כל כך אהבו את מה שהוא אמר עליהם... אותי הוא משעשע. גם כשהוא נותן ביקורת שלילית זה תמיד עם חצי קריצה ולא בטרחנות מיותרת. נשמע לי דווקא כמו בחירה מצוינת של דיינרס. ובסוף הוא הרי לא משתין לכיוון שלכם כי הוא ירוויח פי 7 ממה שהוא הרוויח בערוץ 10... ואתם? תמשיכו לקבל את התלוש שלכם עם ה-6000₪ בחודש
- 9.יצחק צחקתי 19/10/2016 13:36הגב לתגובה זומצחיק. ניב גלבוע הוא אב ואם השרלטנות. החל מהאופן בו הוא אוחז סכום, לועס ומדבר עם מלצרים (לילד שלי בן ה-3 יש נימוסי שולחן מפותחים יותר) ועד לעובדה שאין לו שום הבנה בגסטרונומיה ובאוכל.
- 8.אוכל במסעדות 19/10/2016 13:27הגב לתגובה זוניב גלבוע חרטטן וקשקשן, כתב ברמה נמוכה מאד. זה שערוץ 10 המסכן מעסיק אותך - לא אומר שום דבר טוב עליך... המיזם לא יחזיק מעמד יותר מחצי שנה. קשקוש.
- 7.החברה בערוץ שמחים 19/10/2016 11:53הגב לתגובה זוברוך שפטרנו
- 6.יוסי 19/10/2016 11:04הגב לתגובה זובטח. מאד אובייקטיבי.
- 5.איש מעצבן. מבקר מסעדות אלאק... סתם שמן (ל"ת)יג 19/10/2016 10:45הגב לתגובה זו
- 4.למה הוא חושב שהוא שווה שכר גבוה? כוכב דמיקולו (ל"ת)יובל 19/10/2016 10:15הגב לתגובה זו
- 3.ניב גלבוע- ברוך שפטרנו (ל"ת)איציק 19/10/2016 10:03הגב לתגובה זו
- 2.מתעבגסירוח 19/10/2016 09:59הגב לתגובה זואולי כעת יגיע מבקר אוכל אמיתי פחות פלצן וחמוץ . שיהנו החברים בדיינרס
- 1.אביעד 19/10/2016 09:51הגב לתגובה זוהערוץ רק חיכה שהוא יעזוב
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
