אאודי רכשה את ברייק הזהב במירוץ למיליון ב-300 אלף ש'
ברייק הזהב במירוץ למיליון, הפרסומת האחרונה לפני ההכרזה על הזוכה בתכנית הריאליטי שהציגה נתוני רייטינג נאים במהלך העונה החולפת, נרכש על ידי קבוצת צ'מפיון עבור מותג הרכב אאודי. לאייס נודע כי המחיר אותו שילמה צ'מפיון עבור שיבוץ הפרסומת עומד על 300 אלף שקלים, באמצעות חברת המדיה של קבוצת פובליסיס - זניט עבור משרד הפרסום המטפל במותג בישראל פרסום אברהם.
בפרסומת של צ'מפיון יככב מותג הרכב אאודי R8 לקראת השקתו בישראל - הדגם מוגדר כרכב בייצור סדרתי המהיר ביותר שאאודי ייצרה אי פעם. הפרסומת שתשובץ בברייק היא זו ששודרה במהלך אירוע הסופרבול האחרון כשברקע שירו של דייויד בואי - Starman - שנפטר שבועות ספורים לפני כן.
ברייק הזהב - מונח מקצועי-מסחרי שבעבר הציב את כל המפרסמים הגדולים לתחרות של אגו ופרסטיז' הוא כבר מזמן לא מה שהיה פעם - לפחות לא ברמת ההייפ סביבו. בהתאם לצניחת נתוני הרייטינג של תכניות הריאליטי שפעם התהדרו בנוצות של 35% ומעלה ואפילו 40%, וכעת סוגרים עונה על ממוצע של פחות מ-30%. יצוין, כי בתחילת השנה שילמה רנואר כמיליון שקל על 3 פרסומות ברייק זהב ב-3 תכניות ריאליטי: הישרדות, הכוכב הבא והאח הגדול.
פרסומת Audi שתשודר בגמר
- אאודי מקצצת תחזית: המכסים תקעו מקלות בגלגלים
- האקרים פרצו לנתונים של פולקסוואגן- מידע על 3 מיליון לקוחות נגנב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 1.אדם 26/09/2016 15:43הגב לתגובה זואם אני מבין איך מותג שם כל כך הרבה כסף על נקודה ש 99.9 אחוז מהצופים מתבאסים עליו ( ''אווווף מה פרסומת עכשיו'' ) שלא לדבר על זה שכמעט כולם רואים היום 20 דקות אחרי בצפייה נדחת בגלל הפרסומות . מלבד הסופרבול שהפרסומות הם חלק מהחגיגה והבאז סביב האירוע אז מותגים יקרים אני מבין את האגו והכל אבל אתם שמים את המותג שלכם בספוט הכי מבאס שיש .... אבל לפחות כתבו עליכם באייס (:
- אייל 27/09/2016 09:06הגב לתגובה זואני חושב שאתה טועה כי כשמדובר בפרסומת אחת בסה״כ אנשים אפילו לא טורחים להריץ קדימה וגם אם הם טיפה מתבאסים הם מבינים שזה חלק מהקטע של רגע ההכרזה. במקרה הזה גם מדובר בפרסומת ממש ממש טובה. חבל רק שאתמול הם קיצצו אותה קצת מהגרסה שרואים פה וקטעו את השיר המדהים באמצע. בסה״כ מדובר בסכום קטן בשביל מותג כמו אאודי והערך התדמיתי גבוה ועדיף מבחינתי מקמפיין טלוויזיה שלם ויקר שאף אחד לא שם לב אליו
- מדיהמן 26/09/2016 20:47הגב לתגובה זואבל גם עם צפייה נדחית, רוב הצופים לא מריצים לרגע ההכרזה אלא לוקחים מרווח של כמה דקות ושם, ייחשפו לפרסומת
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
