אאודי R8
צילום: יח"צ

אאודי רכשה את ברייק הזהב במירוץ למיליון ב-300 אלף ש'

פרסומת הגמר שתשודר היא זו ששודרה באירוע הסופרבול האחרון כשברקע שירו של דייויד בואי Starman
משה בנימין | (3)

ברייק הזהב במירוץ למיליון, הפרסומת האחרונה לפני ההכרזה על הזוכה בתכנית הריאליטי שהציגה נתוני רייטינג נאים במהלך העונה החולפת, נרכש על ידי קבוצת צ'מפיון עבור מותג הרכב אאודי. לאייס נודע כי המחיר אותו שילמה צ'מפיון עבור שיבוץ הפרסומת עומד על 300 אלף שקלים, באמצעות חברת המדיה של קבוצת פובליסיס - זניט עבור משרד הפרסום המטפל במותג בישראל פרסום אברהם.

בפרסומת של צ'מפיון יככב מותג הרכב אאודי R8 לקראת השקתו בישראל - הדגם מוגדר כרכב בייצור סדרתי המהיר ביותר שאאודי ייצרה אי פעם. הפרסומת שתשובץ בברייק היא זו ששודרה במהלך אירוע הסופרבול האחרון כשברקע שירו של דייויד בואי - Starman - שנפטר שבועות ספורים לפני כן.  

ברייק הזהב - מונח מקצועי-מסחרי שבעבר הציב את כל המפרסמים הגדולים לתחרות של אגו ופרסטיז' הוא כבר מזמן לא מה שהיה פעם - לפחות לא ברמת ההייפ סביבו. בהתאם לצניחת נתוני הרייטינג של תכניות הריאליטי שפעם התהדרו בנוצות של 35% ומעלה ואפילו 40%, וכעת סוגרים עונה על ממוצע של פחות מ-30%. יצוין, כי בתחילת השנה שילמה רנואר כמיליון שקל על 3 פרסומות ברייק זהב ב-3 תכניות ריאליטי: הישרדות, הכוכב הבא והאח הגדול.

פרסומת Audi שתשודר בגמר

 

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אדם 26/09/2016 15:43
    הגב לתגובה זו
    אם אני מבין איך מותג שם כל כך הרבה כסף על נקודה ש 99.9 אחוז מהצופים מתבאסים עליו ( ''אווווף מה פרסומת עכשיו'' ) שלא לדבר על זה שכמעט כולם רואים היום 20 דקות אחרי בצפייה נדחת בגלל הפרסומות . מלבד הסופרבול שהפרסומות הם חלק מהחגיגה והבאז סביב האירוע אז מותגים יקרים אני מבין את האגו והכל אבל אתם שמים את המותג שלכם בספוט הכי מבאס שיש .... אבל לפחות כתבו עליכם באייס (:
  • אייל 27/09/2016 09:06
    הגב לתגובה זו
    אני חושב שאתה טועה כי כשמדובר בפרסומת אחת בסה״כ אנשים אפילו לא טורחים להריץ קדימה וגם אם הם טיפה מתבאסים הם מבינים שזה חלק מהקטע של רגע ההכרזה. במקרה הזה גם מדובר בפרסומת ממש ממש טובה. חבל רק שאתמול הם קיצצו אותה קצת מהגרסה שרואים פה וקטעו את השיר המדהים באמצע. בסה״כ מדובר בסכום קטן בשביל מותג כמו אאודי והערך התדמיתי גבוה ועדיף מבחינתי מקמפיין טלוויזיה שלם ויקר שאף אחד לא שם לב אליו
  • מדיהמן 26/09/2016 20:47
    הגב לתגובה זו
    אבל גם עם צפייה נדחית, רוב הצופים לא מריצים לרגע ההכרזה אלא לוקחים מרווח של כמה דקות ושם, ייחשפו לפרסומת
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית. 

מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.