יעקב הלפרין
צילום: יח"צ

מפרגן ומצחיק: הלפרין מסתחבק עם כוכבי רשת בסרטים אישיים

פעילות חדשה עם הנשק הטוב ביותר של אופטיקה הלפרין - יעקב הלפרין בכבודו ובעצמו. והפעם, סרטים אישיים לכוכבי רשת וסלבס מרכיבי משקפייים, אפילו שבי מהחינוכית 
משה בנימין | (3)

כנראה שביחס עלות תועלת, סוכנות הפרסום אקליפטוס הייתה תוספת מקום מכובד בזכות העבודה עם רשת אופטיקה הלפרין. הפעילות של סוכנות הפרסום המתמחה בתוכן ובסושיאל, עם רשת המשקפיים מאופיינת במהלכים זולים "הפקתית" במובן הטוב של המילה ומנגד מצליחים לקבל את תשומת הלב הראויה, בהתאם להשקעה, ויותר.

עם זאת, מעל הכל, הנשק הטוב ביותר של אקליפטוס ואופטיקה הלפרין הוא מר הלפרין עצמו - בעלי הרשת יעקב הלפרין, המשוחרר מכל עכבה ואגו, ש"יורד בעצמו לשטח" עבור כל יוזמה פרסומית. הלפרין חמוש בכריזמה אישית שיכולה להמיס גם קיר לבנים ומצליח להתחבב על הקהל בקלות ראויה לציון.  

המהלך החדש של הרשת פונה למובילי דעה, כוכבי רשת וסלבס בסדרת סרטים אותם הלפרין הקליט עבור כל אחד מהם, עם פנייה אישית שמבוססת על אופיו ופרטיו של כל אחד, ובלבד שהם מרכיבי משקפיים. במסגרת המהלך נשלחו מעל ל-10 סרטונים לאושיות רשת כגון: נוי אלוש, עידן ניידיץ, דודו ארז, דני קמושביץ' וכו'. אפילו שבי מפרפר נחמד קיבל פניה אישית דרך העמוד של חינוכית 23.

נוי אלוש בפוסט תגובה על הפנייה של הלפרין אליו 

יעקב פונה לשבי

יעקב בפנייה אישית לעידן ניידיץ

קרדיטים:

מנכ"ל - ארז ברכץ

מנהלת קריאייטיב - תום חנני

מנהלת לקוחות ראשית - ג'ני פטושינה

תקציבאית - רותם סיטבון-שוורץ

ניהול תוכן - עדי מסיקה

מנהלת שיווק אופטיקה הלפרין - אור קוריצ'ונר

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    עשו קמפיין שיווק ל 4 אנשים חזק! (ל"ת)
    מדהים הצליחו לעש 28/07/2016 02:58
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    כשזה טוב זה טוב. (ל"ת)
    זה טוב. 27/07/2016 17:04
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    יעקב אוהב קהל! ואקלפיטוס נותנים לו במה, שימשיכו (ל"ת)
    ברווזון 27/07/2016 14:09
    הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.