יעקב הלפרין
צילום: יח"צ

מפרגן ומצחיק: הלפרין מסתחבק עם כוכבי רשת בסרטים אישיים

פעילות חדשה עם הנשק הטוב ביותר של אופטיקה הלפרין - יעקב הלפרין בכבודו ובעצמו. והפעם, סרטים אישיים לכוכבי רשת וסלבס מרכיבי משקפייים, אפילו שבי מהחינוכית 
משה בנימין | (3)

כנראה שביחס עלות תועלת, סוכנות הפרסום אקליפטוס הייתה תוספת מקום מכובד בזכות העבודה עם רשת אופטיקה הלפרין. הפעילות של סוכנות הפרסום המתמחה בתוכן ובסושיאל, עם רשת המשקפיים מאופיינת במהלכים זולים "הפקתית" במובן הטוב של המילה ומנגד מצליחים לקבל את תשומת הלב הראויה, בהתאם להשקעה, ויותר.

עם זאת, מעל הכל, הנשק הטוב ביותר של אקליפטוס ואופטיקה הלפרין הוא מר הלפרין עצמו - בעלי הרשת יעקב הלפרין, המשוחרר מכל עכבה ואגו, ש"יורד בעצמו לשטח" עבור כל יוזמה פרסומית. הלפרין חמוש בכריזמה אישית שיכולה להמיס גם קיר לבנים ומצליח להתחבב על הקהל בקלות ראויה לציון.  

המהלך החדש של הרשת פונה למובילי דעה, כוכבי רשת וסלבס בסדרת סרטים אותם הלפרין הקליט עבור כל אחד מהם, עם פנייה אישית שמבוססת על אופיו ופרטיו של כל אחד, ובלבד שהם מרכיבי משקפיים. במסגרת המהלך נשלחו מעל ל-10 סרטונים לאושיות רשת כגון: נוי אלוש, עידן ניידיץ, דודו ארז, דני קמושביץ' וכו'. אפילו שבי מפרפר נחמד קיבל פניה אישית דרך העמוד של חינוכית 23.

נוי אלוש בפוסט תגובה על הפנייה של הלפרין אליו 

יעקב פונה לשבי

יעקב בפנייה אישית לעידן ניידיץ

קרדיטים:

מנכ"ל - ארז ברכץ

מנהלת קריאייטיב - תום חנני

מנהלת לקוחות ראשית - ג'ני פטושינה

תקציבאית - רותם סיטבון-שוורץ

ניהול תוכן - עדי מסיקה

מנהלת שיווק אופטיקה הלפרין - אור קוריצ'ונר

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    עשו קמפיין שיווק ל 4 אנשים חזק! (ל"ת)
    מדהים הצליחו לעש 28/07/2016 02:58
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    כשזה טוב זה טוב. (ל"ת)
    זה טוב. 27/07/2016 17:04
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    יעקב אוהב קהל! ואקלפיטוס נותנים לו במה, שימשיכו (ל"ת)
    ברווזון 27/07/2016 14:09
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.