פרשת בחירת יו"ר 'חדשות 10': רמי סדן, ורשבסקי ויוכפז יעברו פוליגרף?
ח"כ איתן כבל קורא למעורבים בפרשת המינוי של רמי סדן ליו"ר חדשות 10 לעבור בדיקת פוליגרף. מדובר על מנכ"ל ערוץ 10, יוסי ורשבסקי, יו"ר 'חדשות 10' גולן יוכפז , וסדן עצמו. המטרה היא לגלות מי שיקר בכל הנוגע לדברים שאמר או לא אמר סדן במהלך ישיבת דירקטוריון החברה.
את הדברים אמר כבל בישיבת ועדת הכלכלה בראשותו, שהתכנסה היום - גם הפעם ללא נוכחותם של סדן וראשי ערוץ 10, שזכו לביקורת קשה מצידו של כבל שאמר כי מדובר ב"סאגה מבישה".
כבל אמר בישיבה כי "אני תובע מהרשות השנייה לשלוח את המעורבים בנושא לבדיקת פוליגרף. זה הכלי הכי פחות גרוע שאיתו אפשר לנסות להגיע לחקר האמת אם אכן רמי סדן אמר את הדברים המיוחסים לו. תוצאות הבדיקה יקבעו מי חייב להיות מפוטר לאלתר. בכל מקרה עד שלא יוכח אחרת, רמי סדן לא יכול לכהן כיו"ר".
יו"ר מועצת הרשות השנייה, אוה מדז'יבוז', אמרה כי "אם הדברים נאמרו זה הכי חמור וצריך לטפל בזה, אבל הנתונים במקרה הטוב לא חד משמעיים ובמקרה הפחות ברור נוטים לכיוון אחד – 7 דירקטורים שלא יכולים לאשר שהדברים נאמרו". היו"ר כבל קרא למדז'יבוז' לפנות לשלושה ולדרוש מהם ללכת למכונת אמת "באותו מכון עם אותם שאלות", ומדז'יבוז' השיבה כי היא תעלה זאת בישיבה המועצה שנקבעה לשבוע הבא.
ח"כ כבל אמר כי יש לו הערכה רבה לאנשי ערוץ 10, אך התנהלות ההנהלה באשר להופעה בפני הוועדה הייתה מביכה. "נתינת רישיון לא הופכת את הערוץ למשייט בחלל, הוא יצטרך להגיע לכאן בעתיד גם לדיונים על מסקנות ועדת פילבר ועוד, אין זה איום אלה שההיעדרות היום לא מוסיפה לו כבוד. אני מאוכזב מההתנהלות הזו והייתי שמח לדעת מי היד הנעלמה שבוחשת מעבר לעניין הזה".
בנתיים - סדן לא מתפקד כיו"ר
בתחילת השבוע שעבר מונה סדן - מקורבו של ראש הממשלה נתניהו - ואיש יחסי ציבור ולובינג, לתפקיד יו"ר 'חדשות 10', מהלך אותו דחפה חברת RGE המחזיקה בערוץ 10. יום לאחר מכן פורסם בעיתון הארץ כי סדן אמר בישיבת דירקטוריון חברת החדשות דברים קשים על ש"ס ואריה דרעי. "בואו נודה על האמת, אני כמוכם, באליטה, שונא את תנועת ש"ס ואת הגנב אריה דרעי", צוטטו דבריו לכאורה. "אבל אנחנו, כאליטה, צריכים לפרוץ את המעגלים של הערוץ, לפנות לקהל של ש"ס, למסעודה משדרות".
סדן הכחיש את הדברים, אבל חברת החדשות, ורשבסקי ויוכפז תמכו בגרסת 'הארץ'. מאידך, רוב רובם של חברי הדירקטוריון אמרו בהמשך כי הדברים לא נאמרו בנוסח הזה - אולם דבריו היו מקוממים דיים וזכו עוד באותה ישיבה לביקורת. הדברים שאמר או לא אמר, הצליחו להדליק את המערכת הפוליטית, וש"ס איימה במשבר קואליציוני אם סדן לא יודח מתפקידו.
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
השבוע הגיעו יו"ר הקואליציה ח"כ דוד ביטן וח"כ יגאל גואטה מסיעת ש"ס, לסיכום המקובל על דירקטוריון חברת החדשות של ערוץ 10, על פיו רמי סדן לא יחל לכהן בתפקידו כיו"ר 'חדשות 10' עד לאחר הכרעת בג"צ בצו הביניים ועל פי מה שייקבע באותה החלטה. לאחר הכרעה בצו הביניים, ישבו נציגי סיעות הליכוד וש"ס ויגיעו לפתרון מוסכם בעניין המשך מאבקה של ש"ס במינוי של סדן. כעת הסיעה החרדית החליטה להקפיא את מאבקה לעת עתה.
- 2.משה ראשל"צ 17/06/2016 07:54הגב לתגובה זובעצם הם כן יסכימו כי הם שני שקרנים פתולוגיים פפפחחחח
- 1.למה רק מקורבים מקבלים גובים ?הכישורים כבר לא חשובים? (ל"ת)אורן 17/06/2016 00:55הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
