יוסי ורשבסקי
צילום: אייס

יוסי ורשבסקי: "סדן צריך להתפטר לאלתר - דבריו של גולן יוכפז אמת לאמיתה"

בהרמת כוסית לרגל חג השבועות והשקת הסדרה החדשה "גיבורים", התייחס ורשבסקי למשבר מינוי יו"ר דירקטוריון חדשות 10 ואמר: הייתי בישיבת דירקטוריון חדשות 10, שבה דיבר מר סדן. הוא התבטא באופן גזעני על ש"ס, שאין לו מקום בקרבנו
משה בנימין |

בהרמת כוסית לרגל חג השבועות והשקת הסדרה החדשה "גיבורים", התייחס יוסי ורשבסקי למשבר מינוי יו"ר דירקטוריון חדשות 10 ואמר: "הייתי בישיבת דירקטוריון חדשות 10, שבה דיבר מר סדן. הוא התבטא באופן גזעני על ש"ס, שאין לו מקום בקרבנו. הדברים שאמר מנכ"ל חדשות 10, גולן יוכפז בהקשר זה - מדויקים בכל מילה, ואף הצהרתי על כך רשמית בפני הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו. גם אם מסתכלים על צרוף הדברים של יתר הנוכחים בישיבה, כפי שהוצגו ע"י הרשות השנייה עצמה, מתקבלת תמונה גזענית קשה". 

 

ורשבסקי אמר כי על מר סדן להתפטר מיד מתפקידו כיו"ר חדשות 10 וכחבר בדירקטוריון החברה. עוד הודה ורשבסקי לבעלי המניות בערוץ 10, ואמר כי הם כבר הוכיחו את עמידתם האיתנה מאחורי החברה, עובדיה וחופש העיתונות המוחלט שלה, ואמר כי על החברה לעשות הכל כדי להחזיר להם את השקעתם, ולהפוך את המקום לרווחי.

 

ורשבסקי אמר כי בינו לבין יו"ר הערוץ, מודי פרידמן, יש שיתוף פעולה מלא ופורה, גם אם לעיתים ישנם חילוקי דעות מקצועיים, ואלה נפתרים כמו בין חברים.

 

מתן חודורוב, יו"ר ועד העובדים התבטא גם הוא בהרמת הכוסית ואמר: "כל עובדי ועיתונאי ערוץ 10 מגבים באופן מוחלט את התיאור המדויק שמסרו מנהלי החברה, יוסי וגולן, על דבריו של מר סדן. על סמך הכרותינו עם השניים, אין לנו ספק כי דבריהם הם אמת מוחלטת". חודורוב הצטרף לקריאתו של ורשבסקי להתפטרות מר סדן.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.