הישג לבאומן בר ריבנאי: סרטון הגילוח של סופרפארם בגמר ה-Webby Awards
תחרות הפרסום Webby Awards הכריזה אתמול (יום ג') על רשימת הפינליסטים לשנת 2016, השנה ה-20 שבה נערכת התחרות. ברשימה המכובדת שרק 5 מהלכים מופיעים בה בכל קטגוריה נמצא גם סרטון הגילוח המצליח של סופרפארם - מאת משרד הפרסום באומן בר ריבנאי - אחת מהפרסומות המצליחות ביותר בשנים האחרונות.
תחרות ה-Webby Awards שהחלה בשנת 1996 היא החשובה ביותר בכל הנוגע לציון שיאים יצירתיים בתחום האינטרנט-דיגיטל. לא בכדי היא הוקמה בתקופה שנחשבת לימי המפנה מבחינת חדירת האינטרנט לכל אספקט תרבותי ומסחרי בעולם המערבי. התחרות מורכבת מ-5 קטגוריות מרכזיות: אתרים, סרטוני אונליין, פרסום ומדיה, אתרי מובייל ואפליקציות וסושיאל. לכל קטגוריה יש עשרות קטגוריות משנה שמחד מגדילות את הסיכוי עבור המתמודדים אך מאידך, לכל אחת מהן, מעפילות רק 5 הגשות בלבד שמהן נבחרות המנצחות.
הפרסומת של סופרפארם מתחרה בקטגוריית ONLINE FILM & VIDEO - סרטי אונליין, תחת קטגוריית המשנה Unscripted - סרטים ללא תסריט מובנה מראש. מול באומן וסופרפארם מתמודדות בקטגוריה זו פרסומות של אוגילבי סינגפור, ליאו ברנט שיקגו, BBH ו-Forsman & Bodenfors. בנוסף לבחירת השופטים, העבודות שהעפילו לשלב הגמר מועמדות לפרס בחירת הקהל שיכול להצביע באתר התחרות. נכון לעכשיו מצבה של פרסומת סופרפארם אינו מעודד כשהיא זוכה ל-4% בלבד מסך ההצבעות בין 5 הפרסומות.
שופטי התחרות הם חברי האקדמיה הבינלאומית לאומנות הדיגיטל והמדע או בשמם ה-IADAS. יחד עם פאנל השופטים הבכיר, בשלב הראשון והמקדים שופטים זוכי ה-Webby Awards לדורותיה ובכירים נוספים המתמחים בתחומם. שמה של התחרות יוצא למרחקים גם בזכות שמות כמו השחקן קווין ספייסי, המוסיקאים GRIMES ו-QUESTLOVE (ה-ROOTS), אווה צ'ן מאינסטגרם, מייסד VICE שיין סמית', דייויד קארפ מטאמבלר ועיתונאים ממערות כגון לוס אנג'לס טיימס, WIRED, ניו יורק טיימס, FAST COMPANY ועוד.
לתחרות הוגשו השנה מעל ל-13,000 הגשות מ-65 מדינות מסביב לעולם. בשנת 2014 זכו מקאן דיגיטל והסטודנטים של הבצפר ב-Webby עם מהלך ההאקרים (הוגש מטעמים טכניים על שמה של MRM רומניה). המהלך זכה בפרס בחירת הקהל בקטגוריית Email Marketing. לפ]ני כן, ב-2008 זכה מקאן דיגיטל בפרס בחירת השופטים בתחרות עבור העבודה לעמותת שורשים. הקמפיין הציג באנר ובו סל מיחזור, וכאשר הגולש מרוקן את הסל - נכנס לבאנר קשיש ומחטט בסל המיחזור. הקמפיין עלה לרגל החגים וקרא לתרומות מזון למען קשישים בישראל, באמצעות עמותת "קבוצת שורשים", ובזכותו נתרמו מאות חבילות מזון.
ואי אפשר בלי נקודה ישראלית נוספת: אל שלב הגמר של התחרות העפילו גם 2 עבודות של דניאל ברק ממשרד הפרסום Deutsch LA. ברק, מנהל קריאייטיב דיגיטל במשרד יחכה לבשורות טובות עבור העבודות ל-Volkswagen: Unleash your rrr ו-Discovery בקטגוריית הפרסום ומדיה.
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- 1.כל הכבוד. מגיע להם (ל"ת)גדעון 06/04/2016 13:06הגב לתגובה זו

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.