מרעננים תפיסות ודימוים: לוולוו נמאס להיות הילד החנון, ותנובה מצחיקה עם "תות להביא?"
מותגי רכב יתקשו לצאת מהמשבצת שיועדה להם מימים ימימה. אם אלפא רומאו היא ה'ילד הרע' חסר המעצורים, ו-BMW הוא הג'יימס בונד של הביצועים הבלתי אפשריים, ואולי מכוניות מיני לסוגיהן הן שובבות ומפתיעות, אזי וולוו היתה וכנראה תישאר החנון חסר הבושה של עולם רכבי היוקרה הבטיחותיים. וולוו נכנס לחיינו כשנגמרו לנו הפוזות - אז מסתבר שהן לא נגמרות אף פעם. וולוו מתעוררת כעת לתובנה הזו ומוטב מאוחר מאשר לעולם לא.
מדי פעם ניסתה וולוו לברוח מדימוי החנון אבל הציבור לא הרשה לה לצאת מהמשבצת הידועה והיא המשיכה להוביל בגאון את קטגוריית הבטיחותיות המשפחתית במשך דורות. וולוו תמיד מדומיינת כמכונית סטיישן של משפחה עם 3 ילדים וכלב שיושב ומסתכל מהחלון האחורי על הנוף.
בשנים האחרונות משתחררת וולוו מהבעלות השוודית המסורתית שלה ועוברת ידיים לאמריקה ומאמריקה לסין. לצד הגירת המותג מארצות הכפור לעולמות חמים יותר, מחמם המותג את הגזרה ומשתחרר מהדימוי הפונקציונאלי-משפחתי שלו. חלק מהסיבה זה מה שקורה בכלל לעולם הרכבים. רובם ככולם מציעים גם חוויית נהיגה מרגשת אבל גם בטיחותיות. אי אפשר יותר לדבר רק על סיבובי סלאלום מרגשים או על רכיבת שטח גברית בלי לדבר גם על חדשנות טכנולוגית שמאבטחת את הנהג. אם אחרים נוגסים בממלכה של וולוו, גם לה מותר לעשות זאות לאחרים. גם היא לא תסכים לוותר על פנייה לצד המתרגש של הנהג או הנהגת.
בקמפיין שונה לחלוטין משכנעת אותנו וולוו ש-40 זה ה-30 החדש, עם כל האסוציאציות הכרוכות בכך, ואף מילה, אגב, על נהיגה. הקמפיין מדבר על כך שכולנו נשארים ילדים ושלהיות ילד זה מי שאנחנו באמת - אם לא איבדנו את הקשר עם זה. חלקנו מאבדים קשר עם הילד הרגיש והסנטימנטלי שבנו. חלקנו שומרים על קשר איתו, ולמרות שאנחנו מתבגרים ומתקדמים - לעולם לא תכבה גחלת הנעורים שלנו. וולוו V40 רוצה לקחת בעלות על האנרגיות הללו ולהגיד לנו שלמרות שמכונית וולוו אולי נראית כמו עוד סטיישן משפחתית, למעשה היא הרבה יותר צעירה בנפשה מכפי שנדמה לנו.
המטאפורה זה אנשים שהופכים להיות בני 30 אבל ממשיכים להיות, בנשמתם, רוקרים, נערים שזורקים גירים על המורה, אוהבי צעצועים וכאלה שבוכים כשהקבוצה שלהם מפסידה או אולי מנצחת בכדורגל. במלים אחרות: זה שאתה מתבגר לא אומר שאתה לא ילד. האמירה מתאימה לוולוו במיוחד כי וולוו מצויה בסיכון מתמיד להזדקן, וה-V40 זו הזדמנות פז לשחק עם המספרים ולהשתמש במטבע הלשון "40 זה ה 30 החדש" כמו "כתום זה השחור החדש" וכן הלאה.
אז למרות שמדובר בצעד אמיץ של וולוו, ולמרות שהנרטיב שמדבר על רוח הנעורים שאינה מזדקנת מדוייק ומפוצח למשעי, אי אפשר שלא להיזכר בפרסומת של הונדה "לפעמים אתה שוכח שזו מכונית משפחתית" האלמותית (שנדמה לי שנפסלה בזמנו לשידור בגלל הבוטות שלה) - ההקשר מובן ואין צורך להסביר אותו:
קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"
תות להביא?
הז'אנר של כתוביות תרגום מצחיקות המתרגמות פונטית שירים בשפה זרה הגיע ל-YOLO של תנובה לכבוד הוולנטיינ'ס. זוכרים את אלה?
אז השיר הנושן "קיץ אינדיאני" שהוא קלישאה של שירים צרפתיים סכריניים נוסטלגיים מתורגם באמצעות כתוביות באופן אבסודרי לחלוטין. השיר שידע ימים של סלואו צמוד זוכה לעדנה כפרסומת למעדן של תנובה. הזמר המתקתק עם תסרוקת לא קשורה וז'קט פאטתי מתחבט לגבי מתנת האהבהבים שעליו להביא לאהובתו בוולנטיינ'ס. הוא סוקר סוגי פרחים ואפילו שואל אם "תות להביא" (toute la vie) - ללא שום קשר לתוכן האמיתי של השיר. המסקנה המתבקשת - להביא לה שוקולד וכמובן מדובר במעדן חלב בטעם שוקולד של YOLO - ראשי התיבות של אתה חי רק פעם אחת: you only live once.
אני אוהבת את הקליפ הזה למרות שמדובר בהבלחה חד פעמית מבית תנובה, כי כל פעם שתנובה לא לוקחת את עצמה ברצינות זה מוסיף ולא גורע ממנה.
אגב השיר עצמו מאד מאד לוקח ברצינות את עצמו וכנראה שזה מה שמצחיק במהלכון הזה. הנה אחד הקליפים הכי מתקתקים שלו. YOLO - מאחוריך:
- 2.ושוב תעודת העניות של בילר מוכיחה את עצמה (ל"ת)בסד 17/02/2016 19:50הגב לתגובה זו
- 1.הלוחש לסוסוני ים 17/02/2016 12:43הגב לתגובה זווולבו הסתכלו על מותג רכבי היוקרה הצומח ביותר בשנתיים האחרונות (לקסוס) ופשוט העתיקו את האסטרטגיה. להצעיר את הגיל הנתפש של הנהגים במקום להמשיך ולדבר על הרכב.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
