אלון חדד. פרסומת באיטלקית ל-OptionBit
צילום: יח"צ
TV

בון ז'ורנו אלון חדד: קמפיין בינלאומי של 'קריאייטיב ובניו' ל-Option bit שודר באיטליה

העבודה עם החברה האיטלקית החלה לפני כחצי שנה ונוהלה כולה באמצעות מיילים. חדד התבקש להעביר לידי החברה מספר חלופות לתסריטים שמתוכן היא בחרה את זה שלבסוף צולם ועלה לשידור
משה בנימין |
נושאים בכתבה אלון חדד
אלון חדד, לשעבר בגיתם BBDO ויהושע TBWA, ומזה מספר שנים פרילנס קריאייטיב שפועל תחת השם קריאייטיב ובניו רשם לעצמו הישג קטן ומרשים, כשקיבל לידיו קמפיין טלוויזיה לחברת Option bit שעלה לאחרונה לשידור באיטליה.   Option bit היא חברת אופציות בינאריות שאחד מבעליה הוא ישראלי, מה שהוביל אותה לגיוס אנשי פרסום מישראל. כאמור, על התסריט והבימוי הופקד חדד כשהעורך הוא ערן קרויטורו. אמנם לא מדובר בתסריט עם קריאייטיב מבריק או פורץ דרך, אלא דרך חביבה (נועזת במונחי עולם האופציות הבינאריות) להעביר את המסר: "הפוך את הבית שלך לזירת מסחר".  העבודה עם החברה האיטלקית החלה לפני כחצי שנה ונוהלה כולה באמצעות מיילים. חדד התבקש להעביר לידיה מספר חלופות לתסריטים שמתוכן היא בחרה את זה שלבסוף צולם ועלה לשידור. בשוק שהעוסקים בו נוהגים להישאר ב-ד' אמותיהם, גם עבור חדד שלא עומד מאחורי אופרציה גדולה, מדובר קל וחומר, בפעם הראשונה שעבודה שלו יוצאת מגבולות המדינה. לאחרונה חבר חדד לגולן רייז המגיע מתחום המדיה, ויחד הם פועלים תחת 'קריאייטיב ובניו' ומטפלים בין השאר ב'פרפקט ליין', 'מוזיאון המדע בירושלים', 'בימות כרטיסים', 'סליק', 'ביונד' ועוד.  

פירקנו הרבה פיצות בהפקה הזו :)קמפיין! ראשון! שלנו! בטלוויזיה! האיטלקית! לחברת האופציות הבינאריות Optionn bit המסר: הפוך את הבית שלך לזירת מסחר תסריט ובימוי: אלון חדד עורך: ערן קרויטורו.שחקנים: מריו שאטרסטוקו ופאבלו אימג'בנקו

Posted by ‎פרסום קריאייטיב ובניו‎ on Thursday, January 14, 2016
ההפקה כולה נעשתה בישראל, ולמעשה, ללא שימוש בפועל במצלמה על הסט. קטעי הוידאו, האימג'ים וכו' נקנו כולם במאגרים המיועדים לכך ברשת. למרות שזה נשמע פשוט, האמת היא ששיטת העבודה הזו דווקא הופכת עניין פשוט כמו "לפתוח מצלמה" למסורבל יותר. מה גם שהתקשורת עם הלקוח מעבר לים לא מקלה על הנוגעים בדבר. עם זאת, חדד הצליח לייצר סרטון שלצופה הרנדומלי נראה כמו עוד פרסומת מיני רבות. חדד אמר לאייס: "פירקנו הרבה פיצות בעבודה על אופשיין ביט. קבלנו אתגר גדול, וזה כיפי שמעריכים את העבודה שלך גם בשוק הבינלאומי.  אמנם זה שוק חדש ומתפתח אבל מאידך הפרסום די שמרני. כמו בכל בריף גם כאן אפשר לראות שרעיון קטן וחכם שהגיע מתובנה מדויקת הוא שפה בינלאומית".  

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.12%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.12%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״