אלון חדד. פרסומת באיטלקית ל-OptionBit
צילום: יח"צ
TV

בון ז'ורנו אלון חדד: קמפיין בינלאומי של 'קריאייטיב ובניו' ל-Option bit שודר באיטליה

העבודה עם החברה האיטלקית החלה לפני כחצי שנה ונוהלה כולה באמצעות מיילים. חדד התבקש להעביר לידי החברה מספר חלופות לתסריטים שמתוכן היא בחרה את זה שלבסוף צולם ועלה לשידור
משה בנימין |
נושאים בכתבה אלון חדד
אלון חדד, לשעבר בגיתם BBDO ויהושע TBWA, ומזה מספר שנים פרילנס קריאייטיב שפועל תחת השם קריאייטיב ובניו רשם לעצמו הישג קטן ומרשים, כשקיבל לידיו קמפיין טלוויזיה לחברת Option bit שעלה לאחרונה לשידור באיטליה.   Option bit היא חברת אופציות בינאריות שאחד מבעליה הוא ישראלי, מה שהוביל אותה לגיוס אנשי פרסום מישראל. כאמור, על התסריט והבימוי הופקד חדד כשהעורך הוא ערן קרויטורו. אמנם לא מדובר בתסריט עם קריאייטיב מבריק או פורץ דרך, אלא דרך חביבה (נועזת במונחי עולם האופציות הבינאריות) להעביר את המסר: "הפוך את הבית שלך לזירת מסחר".  העבודה עם החברה האיטלקית החלה לפני כחצי שנה ונוהלה כולה באמצעות מיילים. חדד התבקש להעביר לידיה מספר חלופות לתסריטים שמתוכן היא בחרה את זה שלבסוף צולם ועלה לשידור. בשוק שהעוסקים בו נוהגים להישאר ב-ד' אמותיהם, גם עבור חדד שלא עומד מאחורי אופרציה גדולה, מדובר קל וחומר, בפעם הראשונה שעבודה שלו יוצאת מגבולות המדינה. לאחרונה חבר חדד לגולן רייז המגיע מתחום המדיה, ויחד הם פועלים תחת 'קריאייטיב ובניו' ומטפלים בין השאר ב'פרפקט ליין', 'מוזיאון המדע בירושלים', 'בימות כרטיסים', 'סליק', 'ביונד' ועוד.  

פירקנו הרבה פיצות בהפקה הזו :)קמפיין! ראשון! שלנו! בטלוויזיה! האיטלקית! לחברת האופציות הבינאריות Optionn bit המסר: הפוך את הבית שלך לזירת מסחר תסריט ובימוי: אלון חדד עורך: ערן קרויטורו.שחקנים: מריו שאטרסטוקו ופאבלו אימג'בנקו

Posted by ‎פרסום קריאייטיב ובניו‎ on Thursday, January 14, 2016
ההפקה כולה נעשתה בישראל, ולמעשה, ללא שימוש בפועל במצלמה על הסט. קטעי הוידאו, האימג'ים וכו' נקנו כולם במאגרים המיועדים לכך ברשת. למרות שזה נשמע פשוט, האמת היא ששיטת העבודה הזו דווקא הופכת עניין פשוט כמו "לפתוח מצלמה" למסורבל יותר. מה גם שהתקשורת עם הלקוח מעבר לים לא מקלה על הנוגעים בדבר. עם זאת, חדד הצליח לייצר סרטון שלצופה הרנדומלי נראה כמו עוד פרסומת מיני רבות. חדד אמר לאייס: "פירקנו הרבה פיצות בעבודה על אופשיין ביט. קבלנו אתגר גדול, וזה כיפי שמעריכים את העבודה שלך גם בשוק הבינלאומי.  אמנם זה שוק חדש ומתפתח אבל מאידך הפרסום די שמרני. כמו בכל בריף גם כאן אפשר לראות שרעיון קטן וחכם שהגיע מתובנה מדויקת הוא שפה בינלאומית".  

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
חתונה ממבט שני.. קרדיט: אתר מאקוחתונה ממבט שני.. קרדיט: אתר מאקו

הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים

עם תכנית הריאלטי החדשה, קשת כובשת את הפריים טיים מחדש, ונשארת בראש הרייטינג של מהדורת החדשות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

טבלת הדירוג של הרייטינג של מהדורת החדשות נשארת יציבה, וכמו תמיד באמצע השבוע רואים עלייה קלה בשיעור הצופים והרייטינג בכל המהדורות. חדשות 12 בראש עם 13% רייטינג ו-351 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.9% רייטינג ו-178 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי, בפער ניכר יחסית, עם 5.1% ו-128 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 3.2% בלבד וכפי שכתבנו, אינה מצליחה לעלות ולחצות את הגבול של 100 אלף צופים, עם 80 אלף צופים בלבד. 


הפוגה בשידורי "האח הגדול" של רשת, אפשרה לקשת לעלות לפסגת הפריים טיים, עם תכנית ריאליטי משלה, "חתונה ממבט שני", עם 17.39% רייטינג ו-453 אלף צופים. "הפטריוטים" ניצלה יום חלש של רשת ותפסה את המקום השני, למרות שהונחתה לא על ידי ינון מגל אלא על ידי יותם זמרי, וזכתה לרייטינג של 7% עם 182 אלף צופים. במקום השלישי התכנית הקומית של שלום אסייג היתה עם רייטינג של 6.2% ו-144 אלף צופים ואילו את המקום האחרון תפסה הדוקו-ריאליטי של כאן11, "4 חתונות", עם 4.4% רייטינג ו-121 אלף צופים, ששוב עלתה על כמות הצופים של מהדורת החדשות של כאן11. 

רצועות נוספות

רשת תפסה גם את ראשות רצועת הלייט נייט, עם התכנית של גיא פינס, עם 6.9% רייטינג ו-234 אלף צופים. הצינור היה במקום השני עם 4.1% רייטינג ו-100 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14 עם "סטורי לילה", ורייטינג של 2.6% ו-62 אלף צופים.

בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.6% ו-104 אלף צופים, במקום השני היתה רשת עם העולם הבוקר ו-2.3% רייטינג ו-52 אלף צופים ואת רשימת רצועות הבוקר סגר ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם עודד מנשה, שהשיגה 2.2% רייטינג ו-47 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4% ו-87 אלף צופים, אחריו במקום השני, לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, עם 1.5% רייטינג ו-34 אלף צופים, שהיו בתיקו עם "על הבוקר" עם טל מאיר שגם הוא היה עם 1.5% אבל 33 אלף צופים בלבד. 

חתונה ממבט שני.. קרדיט: אתר מאקוחתונה ממבט שני.. קרדיט: אתר מאקו

הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים

עם תכנית הריאלטי החדשה, קשת כובשת את הפריים טיים מחדש, ונשארת בראש הרייטינג של מהדורת החדשות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

טבלת הדירוג של הרייטינג של מהדורת החדשות נשארת יציבה, וכמו תמיד באמצע השבוע רואים עלייה קלה בשיעור הצופים והרייטינג בכל המהדורות. חדשות 12 בראש עם 13% רייטינג ו-351 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.9% רייטינג ו-178 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי, בפער ניכר יחסית, עם 5.1% ו-128 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 3.2% בלבד וכפי שכתבנו, אינה מצליחה לעלות ולחצות את הגבול של 100 אלף צופים, עם 80 אלף צופים בלבד. 


הפוגה בשידורי "האח הגדול" של רשת, אפשרה לקשת לעלות לפסגת הפריים טיים, עם תכנית ריאליטי משלה, "חתונה ממבט שני", עם 17.39% רייטינג ו-453 אלף צופים. "הפטריוטים" ניצלה יום חלש של רשת ותפסה את המקום השני, למרות שהונחתה לא על ידי ינון מגל אלא על ידי יותם זמרי, וזכתה לרייטינג של 7% עם 182 אלף צופים. במקום השלישי התכנית הקומית של שלום אסייג היתה עם רייטינג של 6.2% ו-144 אלף צופים ואילו את המקום האחרון תפסה הדוקו-ריאליטי של כאן11, "4 חתונות", עם 4.4% רייטינג ו-121 אלף צופים, ששוב עלתה על כמות הצופים של מהדורת החדשות של כאן11. 

רצועות נוספות

רשת תפסה גם את ראשות רצועת הלייט נייט, עם התכנית של גיא פינס, עם 6.9% רייטינג ו-234 אלף צופים. הצינור היה במקום השני עם 4.1% רייטינג ו-100 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14 עם "סטורי לילה", ורייטינג של 2.6% ו-62 אלף צופים.

בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.6% ו-104 אלף צופים, במקום השני היתה רשת עם העולם הבוקר ו-2.3% רייטינג ו-52 אלף צופים ואת רשימת רצועות הבוקר סגר ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם עודד מנשה, שהשיגה 2.2% רייטינג ו-47 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4% ו-87 אלף צופים, אחריו במקום השני, לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, עם 1.5% רייטינג ו-34 אלף צופים, שהיו בתיקו עם "על הבוקר" עם טל מאיר שגם הוא היה עם 1.5% אבל 33 אלף צופים בלבד.