הרכבת במכרז על ניהול עמוד הפייסבוק: מחפשת חברה עם "נסיון בניהול משברים"
רכבת ישראל פרסמה היום (יום ה) מכרז עבור שירותי ניהול עמוד הפייסבוק והאינסטגרם. מודל ההתקשרות של הרכבת עם הזוכה במכרז יהיה על בסיס חוזה מסגרת לפי מטלות. תקופת ההתקשרות תהיה לשנה עם אופציה להארכה בשנתיים נוספות, לבחירת הרכבת.
למודת ניסיון עבר מר עם ענף הפרסום, הרכבת מדגישה במסמכי המכרז כי במידה ואחד הנגשים למכרז טיפל בה בעבר שלא לשביעות רצונה, באפשרותה לדחות את הצעתו. עם זאת בטרם תעשה זאת יוזמן הספק לשימוע שבו יוכל לשטוח את טענותיו בפני ועדת המכרזים של הרכבת.
בתנאי הסף להתמודדות במכרז דורשת הרכבת מהמועמדים נסיון של 3 שנים לפחות בניהול עמודי פייסבוק ואינסטגרם לארכון אחד לפחות בהיקף של לא פחות מ-700 אלף שקל בשנה לכל לקוח. בנוסף, החברה המתמודדת צריכה להעסיק לפחות 10 עובדים "אורגניים" במשרה מלאה לשירותי הפייסבוק שאחד מהם לפחות מוגדר כעורך תוכן.
הציון למתמודדים במכרז יורכב מ-50% להצעה הכספית ו-50% להצעת התוכן: אסטרטגיה/קריאייטיב. החלוקה הפנימית בקטגוריית האיכות תורכב לפי 20 נקודות לנסיון המציע (פעילות שוטפת, ניהול משברים, בניית מהלכים אסטרטגיים), 20 נקודות לנסיון אנשי הצוות ו-10 נקודות לשביעות רצון של לקוחות עבר.
- ליצור מניעה כדי למנוע נפילה: איך חברות צריכות להתנהל במשבר סושיאל?
- ביום הנשיאים: טראמפ משיק רשמית את הרשת החברתית שלו
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
זה לא סוד שרכבת ישראל על שלל מגרעותיה בשירות ללקוחותיה, אינה הלקוח האידיאלי עבור חברות סושיאל. השביתות התכופות, אי עמידה בזמנים, ביטולים פתאומיים, צפיפות בימי ראשון וחמישי ועוד הופכות את הרכבת לכתובת קבועה לתלונות השמצות ופריקת תסכולים של משתמשיה בעמוד הפייסבוק. מנגד מדובר באחד הלקוחות הגדולים בשוק הסושיאל, שאינו מנהל את אגף המדיה החברתית במקשה אחת עם שאר שירותי הפרסום, ומעניק לגופים מתמחים הזדמנות לצרף לקוח בסדר גודל משמעותי.
אופי הפוסטים בעמוד הפייסבוק של הרכבת הוא ברובו שירותי ואינפורמטיבי. הוא כולל עדכונים על הפסקת תנועת רכבות, הוספת רכבות במקרים מיוחדים כגון אירועי ספורט מרכזיים, שינויים בלוחות זמנים ועוד. מטבע הדברים, דגש רב מושם על טיפול בתלונות ושירות לקוחות.
- 5.ירון 18/01/2016 12:27הגב לתגובה זוהם מסנדלים את כל פעילות הסושיאל שלהם
- 4.רכבת מצעצוע 15/01/2016 16:54הגב לתגובה זואף משרד או חברת סושיאל לא תעזור להם גם תמורת מיליון שח בשנה
- 3.פשוט הזוי על מה מבזבזים את הכספים של הציבור הכל מושחת (ל"ת)תום 15/01/2016 11:44הגב לתגובה זו
- 2."למודת ניסיון מר" = כשלא משלמים לא מקבלים (ל"ת)גוף רקוב 14/01/2016 17:03הגב לתגובה זו
- 1.מי ניהל להם השנה? (ל"ת)מיכאל 14/01/2016 15:28הגב לתגובה זו
- אבי 14/01/2016 16:48הגב לתגובה זועשו עבודה מעולה
- מעולה? בגלל זה הם בחוץ? (ל"ת)איתי 14/01/2016 17:25
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
