Milka
צילום: יח"צ/ יוטיוב

מילקה ואקליפטוס ממשיכים לעוד מהלך משעשע: חנוך רוזן יככב ב"קמפיין רמזים"

המהלך שהופק באמצעות משרד הדיגיטל אקליפטוס קורא לגולשים לפרוץ את הכספת של מילקה בכדי לזכות בפרסים הכוללים חבילת נופש זוגית. רוזן יעזור לגולשים באמצעות 2 רמזים חדשים כל יומיים
משה בנימין | (3)

11 שנה לאחר הקמפיין האחרון שבו כיכב, הפנטומימאי הכי מפורסם (והיחיד?) בישראל חנוך רוזן חוזר למרכז במת הפרסום בקמפיין חדש של אקליפטוס למותג השוקולדים מילקה, המוערך בכ-2 מיליון שקלים.

המהלך שהופק באמצעות משרד הדיגיטל אקליפטוס קורא לגולשים לפרוץ את הכספת של מילקה בכדי לזכות בפרסים הכוללים חבילת נופש זוגית בחו"ל ועשרות מארזי שוקולד של מילקה. מכיוון שיש מעל 300,000 צירופים שונים, רוזן יעזור לגולשים באמצעות 2 רמזים חדשים כל יומיים בפנטומימה.

 

קרדיטים:

מנכ"ל: ארז ברכץ

מנהל קריאייטיב: ארנון רותם

מנהלת לקוחות ראשית: ג'ני פטושינה

סופרוויזרית: עדי צרפתי

קופי: עידו מימון

ארט: ארז שגית

סטודיו: הלנה רויזין

מדיה: ישי פריד

מנהלת שיווק מונדלז: ענבר ליבאואר

במאי - יובל נובלמן

חברת הפקה - Hpc Pro

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    חלש בצורה מביכה (ל"ת)
    קופי במקאן 31/12/2015 13:55
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    חנוך תעשה לי MEME! (ל"ת)
    רוגל 30/12/2015 09:51
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מצחיק! (ל"ת)
    אב 30/12/2015 08:28
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.