טינדר שמוצא בני זוג לפי דפיקות הלב ובאנג'י מטורף: סקירת מהלכי פרסום מהעולם
טינדר ו-Apple Watch בשיתוף פעולה שהולך עם הלב, קפיצת הבאנג'י האלחוטית הראשונה בעולם של איקאה, מתעמלת שלא מפסיקה להתעמל 24/7 בשלט חוצות של נייק והשתלטות מדהימה של החיות על יוטיוב בקמפיין של ה-WWF.
1. שני הדברים הכי לוהטים היום בשוק ה-Apple Watch ואפליקציית ההכרויות טינדר מתחברים ומאפשרים לכם למצוא בן או בת זוג - רק על פי דופק הלב. אם התמונה שראית מעלה את הדופק אז האפליקציה אוטומטית מבצעת סלייד לצד ימין ומאשרת את בן או בת הזוג ואם נמוך, אז להיפך. האפליקציה עדיין לא יודעת לזהות את הסיבה לעלייה בדופק, כך שאם בטעות גיליתם שהחבר/ה שלכם גולשים בטינדר אל תצפו לקבל אחריות יצרן על השעון של אפל, אבל אחרי הכל כשמדובר באהבה, שווה לתת צ'אנס.
לכו עם הלב שלכם או עם טינדר
2. קפיצת באנג'י זה אחד הדברים הכי מפחידים בעולם, ענקית הרהיטים, איקאה, לוקחת את הפחד צעד אחד קדימה ומציגה את קפיצת הבאנג'י הראשונה בעולם ללא חבל, כאשר הדבר היחיד שמונע את התרסקות הקופץ הוא שדה מגנטי. לא ברור מה הקשר לאיקאה אבל בגדול זה נשמע אפשרי. מה אתם אומרים?
- החלקתם בחנות? יכול להיות שמגיע לכם הרבה כסף
- סימנים מעודדים? המלאים במחסני איקאה חזרו למצבם לפני המגפה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כבר יצא לכם לקפוץ באנג'י...בלי חבל?
3. נייקי הופכת שלט רגיל לשלט יוצא דופן, כאשר היא מחברת בין מתעמלת מסתורית שלא מפסיקה להתעמל לבין שלט שמכוון רק אליה. שימוש מדהים במדיה ובסביבה, אבל איך זה שהיא לא מפסיקה להתעמל?
מי המתעמלת המסתורית של נייקי?
- אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
- דרהי מתכוון להיכנס לתקשורת הדתית; שת"פ עם "כיכר השבת" ו"סרוגים"
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
4. ה-WWF, הקרן העולמית לשימור חיות הבר משתלטת על יו טיוב עם קמפיין וידאו קטן ומבריק שממחיש בצורה נפלאה כיצד החיות הכי מדהימות בעולם הולכות ונכחדות. בכל פעם שחיפשתם סרטון של חיות ביו טיוב קבלתם מסך מרצד שמציין את העובדה שהתוכן לא נמצא, פלוס טוויסט קטן שעשה את כל ההבדל.
סרטון הוידאו לא נמצא

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.