קפיצת הבאנג'י של איקאה
צילום: יח"צ
TV

טינדר שמוצא בני זוג לפי דפיקות הלב ובאנג'י מטורף: סקירת מהלכי פרסום מהעולם

קאן כבר מאחורינו ועולם הפרסום לא עוצר לרגע. השבוע בסקירה קפיצת הבאנג'י המשוגעת בחסות איקאה, טינדר בשת"פ עם Apple Watch, נייקי בשלט חוצות שקשה להוריד ממנו את העיניים וחיות נכחדות ביוטיוב 
לירון בן יעקב |

טינדר ו-Apple Watch בשיתוף פעולה שהולך עם הלב, קפיצת הבאנג'י האלחוטית הראשונה בעולם של איקאה, מתעמלת שלא מפסיקה להתעמל 24/7 בשלט חוצות של נייק והשתלטות מדהימה של החיות על יוטיוב בקמפיין של ה-WWF.

 

1. שני הדברים הכי לוהטים היום בשוק ה-Apple Watch ואפליקציית ההכרויות טינדר מתחברים ומאפשרים לכם למצוא בן או בת זוג - רק על פי דופק הלב. אם התמונה שראית מעלה את הדופק אז האפליקציה אוטומטית מבצעת סלייד לצד ימין ומאשרת את בן או בת הזוג ואם נמוך, אז להיפך. האפליקציה עדיין לא יודעת לזהות את הסיבה לעלייה בדופק, כך שאם בטעות גיליתם שהחבר/ה שלכם גולשים בטינדר אל תצפו לקבל אחריות יצרן על השעון של אפל, אבל אחרי הכל כשמדובר באהבה, שווה לתת צ'אנס.

לכו עם הלב שלכם או עם טינדר

 

2. קפיצת באנג'י זה אחד הדברים הכי מפחידים בעולם, ענקית הרהיטים, איקאה, לוקחת את הפחד צעד אחד קדימה ומציגה את קפיצת הבאנג'י הראשונה בעולם ללא חבל, כאשר הדבר היחיד שמונע את התרסקות הקופץ הוא שדה מגנטי. לא ברור מה הקשר לאיקאה אבל בגדול זה נשמע אפשרי. מה אתם אומרים?

כבר יצא לכם לקפוץ באנג'י...בלי חבל?

 

3. נייקי הופכת שלט רגיל לשלט יוצא דופן, כאשר היא מחברת בין מתעמלת מסתורית שלא מפסיקה להתעמל לבין שלט שמכוון רק אליה. שימוש מדהים במדיה ובסביבה, אבל איך זה שהיא לא מפסיקה להתעמל?

מי המתעמלת המסתורית של נייקי?

 

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

4. ה-WWF, הקרן העולמית לשימור חיות הבר משתלטת על יו טיוב עם קמפיין וידאו קטן ומבריק שממחיש בצורה נפלאה כיצד החיות הכי מדהימות בעולם הולכות ונכחדות. בכל פעם שחיפשתם סרטון של חיות ביו טיוב קבלתם מסך מרצד שמציין את העובדה שהתוכן לא נמצא, פלוס טוויסט קטן שעשה את כל ההבדל. 

סרטון הוידאו לא נמצא

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״