קפיצת הבאנג'י של איקאה
צילום: יח"צ
TV

טינדר שמוצא בני זוג לפי דפיקות הלב ובאנג'י מטורף: סקירת מהלכי פרסום מהעולם

קאן כבר מאחורינו ועולם הפרסום לא עוצר לרגע. השבוע בסקירה קפיצת הבאנג'י המשוגעת בחסות איקאה, טינדר בשת"פ עם Apple Watch, נייקי בשלט חוצות שקשה להוריד ממנו את העיניים וחיות נכחדות ביוטיוב 
לירון בן יעקב |

טינדר ו-Apple Watch בשיתוף פעולה שהולך עם הלב, קפיצת הבאנג'י האלחוטית הראשונה בעולם של איקאה, מתעמלת שלא מפסיקה להתעמל 24/7 בשלט חוצות של נייק והשתלטות מדהימה של החיות על יוטיוב בקמפיין של ה-WWF.

 

1. שני הדברים הכי לוהטים היום בשוק ה-Apple Watch ואפליקציית ההכרויות טינדר מתחברים ומאפשרים לכם למצוא בן או בת זוג - רק על פי דופק הלב. אם התמונה שראית מעלה את הדופק אז האפליקציה אוטומטית מבצעת סלייד לצד ימין ומאשרת את בן או בת הזוג ואם נמוך, אז להיפך. האפליקציה עדיין לא יודעת לזהות את הסיבה לעלייה בדופק, כך שאם בטעות גיליתם שהחבר/ה שלכם גולשים בטינדר אל תצפו לקבל אחריות יצרן על השעון של אפל, אבל אחרי הכל כשמדובר באהבה, שווה לתת צ'אנס.

לכו עם הלב שלכם או עם טינדר

 

2. קפיצת באנג'י זה אחד הדברים הכי מפחידים בעולם, ענקית הרהיטים, איקאה, לוקחת את הפחד צעד אחד קדימה ומציגה את קפיצת הבאנג'י הראשונה בעולם ללא חבל, כאשר הדבר היחיד שמונע את התרסקות הקופץ הוא שדה מגנטי. לא ברור מה הקשר לאיקאה אבל בגדול זה נשמע אפשרי. מה אתם אומרים?

כבר יצא לכם לקפוץ באנג'י...בלי חבל?

 

3. נייקי הופכת שלט רגיל לשלט יוצא דופן, כאשר היא מחברת בין מתעמלת מסתורית שלא מפסיקה להתעמל לבין שלט שמכוון רק אליה. שימוש מדהים במדיה ובסביבה, אבל איך זה שהיא לא מפסיקה להתעמל?

מי המתעמלת המסתורית של נייקי?

 

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

4. ה-WWF, הקרן העולמית לשימור חיות הבר משתלטת על יו טיוב עם קמפיין וידאו קטן ומבריק שממחיש בצורה נפלאה כיצד החיות הכי מדהימות בעולם הולכות ונכחדות. בכל פעם שחיפשתם סרטון של חיות ביו טיוב קבלתם מסך מרצד שמציין את העובדה שהתוכן לא נמצא, פלוס טוויסט קטן שעשה את כל ההבדל. 

סרטון הוידאו לא נמצא

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיותאור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיות

שובו של הפריים טיים

אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד. 


שובו של הפריים טיים

אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים. 

מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר  "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.