הכי קריאייטיבים בישראל: משרד הפרסום באומן בר ריבנאי הוא הזוכה הגדול בתחרות הקקטוס
לאחר פגרה של שנתיים, תחרות הפרסום הישראלית חזרה בפורמט משודרג ובאווירה חגיגית כשהמפרסמים לקחו חלק בהליך השיפוט. יו"ר האיגוד אמיר גיא: "בניגוד לשנים עברו כל קקטוס שהוענק הערב הוא קקטוס ראוי ומכובד. נגמרו הימים של חלוקת קקטוס זהב המונית לעבודות ״רפאים״, ״יזומות״ או קריאטיב נטול לקוח"



רשימת העבודות הזוכות
- 9.יריב עמית 08/06/2015 15:36הגב לתגובה זואיי כואב!
- 8.ג'וי זה ג'וי זה לפחות זהב (ל"ת)נעשה כאן עוול 07/06/2015 14:20הגב לתגובה זו
- ממש 07/06/2015 16:09הגב לתגובה זולא.
- 7.שכחתם 07/06/2015 11:27הגב לתגובה זודפקו נפקדות - ראובני. 0 זכיות. ביזיון.
- 6.יש מדיה בלי אנשים 05/06/2015 17:23הגב לתגובה זוהפרסום של משרדי הפרסום קטן משנה לשנה. הקריאייטיב כבר לא רלבנטי כי הקמפיינים קטנים. משרדי הדיגיטל נמצאים בשוליים והקמפיינים בהתאם. גם המקום של הפרסום ככלי שיווקי ראשון נשחק עם השנים. ואולי זה טוב.
- 5.רק בישראל 05/06/2015 16:45הגב לתגובה זוויש כמובן עיוותים רבים נוספים ובכלל איזה רף התחרות מייצרת ונראה שזו יותר חגיגה לוקאלית של התעשיה שמנציחה בעיקר את הזכורות והאהובות.
- 4.פעם הבאה פשוט תמדדו עם סרגל בשירותים. חבל על ההפקה (ל"ת)ירין 05/06/2015 10:14הגב לתגובה זו
- 3.המדקדקת בקטנות 05/06/2015 09:04הגב לתגובה זואלא חבורה של מעכרים דביקים וחסרי יכולת שפרסום ממש לא מעניינם. הם בכלל לא היו צריכים לגשת
- 2.קודם תשלמו כמו שצריך לאנשי הקריאייטיב ואז תאוננו על עצמכם (ל"ת)קופי-דה-לה-שמאעט 05/06/2015 07:44הגב לתגובה זו
- 1.טיפשות 05/06/2015 01:23הגב לתגובה זוטמטום. אין מילה אחרת שיכולה לתמצת את הטקס המביך הזה. ענף במשבר קשה, שוב כשל במשימה החשובה באמת:הצגת ענף הפרסום הישראלי ככזה שלמרות כל הקשיים האובייקטיביים (קריסת המדיות המסורתיות, שחיקה ברווחיות, מפרסמים שחוששים לבלוט בתקופה של טרור צרכני ועוד) מצליח להתעלות ולהציג עבודה פרסומית טובה. לא, לא עבודה שמגיע עליה פרס נובל על הצלת האנושות או פוליצר על יושרה וחתירה לאמת ללא פשרות ואפילו לא אריה זהב בתחרות פרסום בינלאומית, מדובר בפאקינג פסלונים עלובים מצופים בצבע זהב. איך זה נראה מבחוץ כשבכירי הענף עצמו החליטו שרק ל3 עבוד ות מגיע את המקום הראשון? אירוע אחד בשלוש שנים. למה לא לחגוג אותו? תארו לעצמכם שבכדורגל, בכדורסל, בפרסי ישראל (סליחה על ההשוואה) היו מחליטים שלא לחלק את תארי האליפות, הגביעים והפרסים כי אף אחד מהמתמודדים לא עמד בסטנדרטיים בינלאומיים.
- אויויויי לא קבלת זהב 05/06/2015 10:23הגב לתגובה זוטוב מאוד שמעט עבודות זכו בזהב כי רק למעט באמת הגיע. שלא כמו בטקסי עבר, הפעם סוף סוף היו סטנדרטים גבוהים ואני מקווה שכך ימשיך. אם התחרות תכבד את עצמה יכבדו אותה, כל הכבוד.
- טיפשות 05/06/2015 12:25(בדוק את הכותרת הקודמת הייטב, מר קריאייטיב פורץ דרך) זה לא קשור לכבוד שלי או של המשרד שלי. זה קשור לעתיד הענף כולו שחייב לשנות את מודל התמחור מאחוזים מהמדיה (שהופכים לפחות ופחות רלוונטיים) לתשלום על רעיון אני בישיבה. אפשר לסמס. איזה לקוח יסכים לשל על רעיונות של ענף שאפילו בכיריו לא חושבים שהם טובים דיים. קאפיש?

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.