המירוץ למיליון
צילום: צילום מסך, רשת, ערוץ 2
רייטינג

חולמים בספרדית: המירוץ למיליון מפגיזה מבוליביה בשיא רייטינג מאז ההשקה

הריאליטי של רשת רושם פרק נוסף של יותר ממיליון צופים עם נתון שיא מאז ההשקה. בחמישי משחק ההפסד של מכבי לבלגרד עם 13.1%
משה בנימין |

דרום אמריקה עושה טוב לריאליטי של רשת - המירוץ למיליון. אמש רשמה התכנית רייטינג שיא - הגבוה ביותר מאז פרק ההשקה - עם 37.2%, פיק של 40.4% ויותר ממיליון צופים. כך עולה מנתונים ראשוניים בקרב משקי בית יהודיים הכוללים צפיה נדחית עד השעה 2 בלילה.   מוצ"ש אמש בערוץ 10: הכל כלול במהדורת שבת עם 4%, המגזין עם 10.7% והמטה המרכזי עם  9% למרות התחרות הקשה מול המירוץ למיליון. פגוש את העיתונות (חדשות 2) עם 12.6%, מהדורת חדשות שבת-סופ"ש בערוץ 2 עם 24.6%. בנות הזהב (ערוץ 10, ש.ח) עם 6.8%, שי בשידור (ש.ח, ערוץ 10) עם 4.6%. הכל הולך - המיטב (רשת, ערוץ 2) עם  19.5% ומשדר תעמולת הבחירות בערוץ 2 עם 10.1%. שישי שישי עם טלי מורנו ואלון בן דוד (חדשות 10) עם 6.4%, שי בשידור (ערוץ 10) עם 8.7%, הסרט 'איזה מין הורים' (ערוץ 10) עם 3.2%. אולפן שישי (חדשות 2) עם 15%, הכל הולך (רשת, ערוץ 2) עם 14.7%, סלבריישן (רשת, ערוץ 2) עם 10.5%, אנשי המוזיקה (רשת, ערוץ 2, ש.ח) עם 4%. בערוץ 1 מהדורת יומן עם 5.8%.  חמישי משחק הכדורסל של מכבי תל אביב נגד הכוכב האדם בלגרד במסגרת היורוליג השיג קייטינג של 13.1% בערוץ 10. המערכת (ערוץ 2, רשת) עם 21.7%, כאן ועכשיו עם מודי בר און (רשת, ערוץ 2) עם 13.2% ומשדר תעמולת הבחירות עם 7.8%.  בגזרת הפרה פריים: חמש בערב עם רפי רשף (ערוץ 10) עם 7.2%, משדר תעמולת הבחירות (ערוץ 10) עם  6.3%, לונדון וקירשנבאום (מהדורה קצרה, ערוץ 10) עם 7.4%, ערב טוב עם גיא פינס (ערוץ 10) עם 7.3%, מהדורה ראשונה (חדשות 2) עם 7.7%, תיק תקשורת (חדשות 2) עם 7.1%, שש עם (חדשות 2) עם  9.7%, כידון ובן סימון (רשת, ערוץ 2) עם 11% ותכנית חיסכון (חדשות 2) עם 13.8%.  ראש בראש בחדשות: מהדורת חדשות 2 עם 20% מול חדשות 10 עם 11.4% ומבט בערוץ 10 עם 5.7%. ברצועת הלילה: היום שהיה (ערוץ 10) עם 5.5%, לילה כלכלי (ערוץ 10) עם 4.6% וחדשות הלילה (חדשות 2) עם 5.1%.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.12%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.12%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״