רייטינג

התרסקות: גב האומה בפרק עם שקד מאבדת 35% רייטינג לעומת מירי רגב

ליגת האלופות או סתם שעמום? יומיים לאחר שרשמה שיא רייטינג מאז שעברה לערוץ 10 גב האומה צונחת בפרק עם שקד. מאסטר שף VIP חוזרת לעצמה
משה בנימין | (6)

הבית היהודי צולל ולוקח איתו את גב האומה? יומיים בלבד לאחר הפרק עם מירי רגב שרשם את שיא הרייטינג של גב האומה מאז שעברה לערוץ 10 עם 18%, הגיע אמש הפרק עם איילת שקד ממפלגת הבית היהודי שהביא את תכנית הסאטירה לאובדן של כ-35% משיעור הרייטינג שעמד על 11.8% בלבד. כך עולה מנתונים ראשוניים בקרב משקי בית יהודיים הכולליים צפייה נדחית עד השעה 2 בלילה.

לאחר שמאסטר שף VIP הספיקה לרשום את השיא השלילי שלה עם 24.2% (כששודרה מול הפרק של גב האומה עם מירי רגב) חוזרת תכנית הבישול של קשת לעצמה עם 27.6%. הפרקים החדשים של נשואים פלוס בקשת (ערוץ 2) השיגו אמש 14.5% רייטינג (לאחר מאסטר שף VIP), בערוץ 10 חשודה עם 4.5% בלבד. 

בגזרת הפרה-פריים: רפי רשף (ערוץ 10) עם 7.5%, לונדון וקירשנבאום (ערוץ 10) עם  7.3%, מבזק 7 (ערוץ 10) עם 8.6%, גיא פינס - מהדורת ערב (ערוץ 10) עם  9.5%, מהדורה ראשונה (חדשות 2)  6.2%, עושים סדר (חדשות 2)  5.5%, שש (חדשות 2) עם 10.2%, בחירות אישיות (ערוץ 2, קשת) עם 10.4% ותכנית חסכון (חדשות 2) עם 13.6%.

ראש בראש בחדשות: מהדורת חדשות 2 עם 23.1% מול חדשות 10 עם 11% ומבט בערוץ 1 עם 5.9%. 

ברצועת הלילה: היום שהיה (ערוץ 10) עם 5.2%, לילה כלכלי (ערוץ 10) עם 5%, צינור לילה (ערוץ 10) עם 4%, חי בלילה (קשת, ערוץ 2) עם 8.8%, חדשות הלילה (חדשות 2) עם 6.1%.

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    אין על מירי רגב ! (ל"ת)
    תותחית על 26/02/2015 10:24
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    חחחחח 26/02/2015 10:18
    הגב לתגובה זו
    האתר של הדף הפופולרי והמשפיע חזר לפעול מחוץ לפייסבוק. לפני ימים מספר הוסרה החסימה מהפרופיל האישי של אבי לן - https://www.facebook.com/lan2avilan והפרסום של הפוסטים שעולים באתר מתבצע בדף הפייסבוק הפרטי שלו ומצליח לשאוב את הגולשים לאתר. אם ישכיל אבי לן לשמור על הדף הפרטי ולא להיחסם גם שם הוא עשוי להפתיע ולחזק את האתר הפרטי שהקים ולהחזיר עטרה ליושנה. השאלה הנשאלת כעת היא האם מי שהתנכל לו לפני חודש לא יחליט להתנכל גם לפרופיל הפרטי ולסתום בפניו את דרך השיווק והפרסום לאתר שעוד נותרה בידיו ובכך לשים מחסום מפני התפתחות האתר שמחוץ לפייסבוק?
  • 4.
    Ra'anan 25/02/2015 23:34
    הגב לתגובה זו
    You have to say SOMETHING bad about her after she kicked your butts!
  • 3.
    שקד מסוכנת. כמו כל המפלגה ההזויה (ל"ת)
    שממנה באה 25/02/2015 11:43
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    fog 25/02/2015 11:30
    הגב לתגובה זו
    והחיקוי של סמו מוסיף לה קומיות, גם אלה שלא אוהבים אותה יודו שיש משהו מהפנט בלראות אותה (קצת כמו להסתכל על תאונת דרכים. שקד לעומת זאת פשוט מעצבנת, גזענית וגורמת להעביר ערוץ
  • 1.
    אזרח 25/02/2015 11:24
    הגב לתגובה זו
    התוכנית מגויסת להפיל את הימין במדינה..וכולם שם אפסים קטנים ועלובים..
אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.