איילת שקד גב האומה
צילום: צילום מסך, ערוץ 10
רייטינג

התרסקות: גב האומה בפרק עם שקד מאבדת 35% רייטינג לעומת מירי רגב

ליגת האלופות או סתם שעמום? יומיים לאחר שרשמה שיא רייטינג מאז שעברה לערוץ 10 גב האומה צונחת בפרק עם שקד. מאסטר שף VIP חוזרת לעצמה
משה בנימין | (6)

הבית היהודי צולל ולוקח איתו את גב האומה? יומיים בלבד לאחר הפרק עם מירי רגב שרשם את שיא הרייטינג של גב האומה מאז שעברה לערוץ 10 עם 18%, הגיע אמש הפרק עם איילת שקד ממפלגת הבית היהודי שהביא את תכנית הסאטירה לאובדן של כ-35% משיעור הרייטינג שעמד על 11.8% בלבד. כך עולה מנתונים ראשוניים בקרב משקי בית יהודיים הכולליים צפייה נדחית עד השעה 2 בלילה.

לאחר שמאסטר שף VIP הספיקה לרשום את השיא השלילי שלה עם 24.2% (כששודרה מול הפרק של גב האומה עם מירי רגב) חוזרת תכנית הבישול של קשת לעצמה עם 27.6%. הפרקים החדשים של נשואים פלוס בקשת (ערוץ 2) השיגו אמש 14.5% רייטינג (לאחר מאסטר שף VIP), בערוץ 10 חשודה עם 4.5% בלבד. 

בגזרת הפרה-פריים: רפי רשף (ערוץ 10) עם 7.5%, לונדון וקירשנבאום (ערוץ 10) עם  7.3%, מבזק 7 (ערוץ 10) עם 8.6%, גיא פינס - מהדורת ערב (ערוץ 10) עם  9.5%, מהדורה ראשונה (חדשות 2)  6.2%, עושים סדר (חדשות 2)  5.5%, שש (חדשות 2) עם 10.2%, בחירות אישיות (ערוץ 2, קשת) עם 10.4% ותכנית חסכון (חדשות 2) עם 13.6%.

ראש בראש בחדשות: מהדורת חדשות 2 עם 23.1% מול חדשות 10 עם 11% ומבט בערוץ 1 עם 5.9%. 

ברצועת הלילה: היום שהיה (ערוץ 10) עם 5.2%, לילה כלכלי (ערוץ 10) עם 5%, צינור לילה (ערוץ 10) עם 4%, חי בלילה (קשת, ערוץ 2) עם 8.8%, חדשות הלילה (חדשות 2) עם 6.1%.

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    אין על מירי רגב ! (ל"ת)
    תותחית על 26/02/2015 10:24
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    חחחחח 26/02/2015 10:18
    הגב לתגובה זו
    האתר של הדף הפופולרי והמשפיע חזר לפעול מחוץ לפייסבוק. לפני ימים מספר הוסרה החסימה מהפרופיל האישי של אבי לן - https://www.facebook.com/lan2avilan והפרסום של הפוסטים שעולים באתר מתבצע בדף הפייסבוק הפרטי שלו ומצליח לשאוב את הגולשים לאתר. אם ישכיל אבי לן לשמור על הדף הפרטי ולא להיחסם גם שם הוא עשוי להפתיע ולחזק את האתר הפרטי שהקים ולהחזיר עטרה ליושנה. השאלה הנשאלת כעת היא האם מי שהתנכל לו לפני חודש לא יחליט להתנכל גם לפרופיל הפרטי ולסתום בפניו את דרך השיווק והפרסום לאתר שעוד נותרה בידיו ובכך לשים מחסום מפני התפתחות האתר שמחוץ לפייסבוק?
  • 4.
    Ra'anan 25/02/2015 23:34
    הגב לתגובה זו
    You have to say SOMETHING bad about her after she kicked your butts!
  • 3.
    שקד מסוכנת. כמו כל המפלגה ההזויה (ל"ת)
    שממנה באה 25/02/2015 11:43
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    fog 25/02/2015 11:30
    הגב לתגובה זו
    והחיקוי של סמו מוסיף לה קומיות, גם אלה שלא אוהבים אותה יודו שיש משהו מהפנט בלראות אותה (קצת כמו להסתכל על תאונת דרכים. שקד לעומת זאת פשוט מעצבנת, גזענית וגורמת להעביר ערוץ
  • 1.
    אזרח 25/02/2015 11:24
    הגב לתגובה זו
    התוכנית מגויסת להפיל את הימין במדינה..וכולם שם אפסים קטנים ועלובים..
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.12%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.12%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״