יש מרוויחה מהדרמה הפוליטית: 28% למהדורת 'חדשות 2' במהלך נאום נתניהו
הדרמה הפוליטית משכה צופים למסך, אבל בעיקר לזה של ערוץ 2. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי המהדורה המרכזית של חדשות 2 רשמה אמש (יום ג') 28%, כאשר בשעה זו קיים ראש הממשלה נתניהו מסיבת עיתונאים.
מנגד, במהדורת חדשות 10 צפו 11.2% ובמבט של ערוץ 1 צפו 5.1%. בסך הכל צפו ב-3 המהדורות המרכזיות - ובנאום ראש הממשלה, כ-44%.
גמר הצילו, אני לא יודע לבשל (קשת, ערוץ 2) קיבל נתון פושר של 25.5%. בסך הכל רשמה העונה ממוצע רייטינג של 24.5%. מנגד, פנים אמיתיות (ערוץ 10) של אמנון לוי, על עולם הסרטים במגזר החרדי, ירדה מתחת לרף 10 הנקודות עם שפל של 9.8%. 'פוליטיקה' (ערוץ 1) רשמה 5.1%.
'9 חודשים' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 13.5%, 'חי בלילה' (קשת, ערוץ 2) זכתה ב-11.9%, שידור חוזר של 'חברות' (ערוץ 10) קיבלה 6.5%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) הניבה 7.6%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) זכתה ב-6.6%, 'צינור לילה' (ערוץ 10) רשמה 6.2%, יותר מ'החדשות הלילה' (חדשות 2) עם 5.3%.
ראש בראש בפרה-פריים: המהדורה המוקדמת של 'חדשות 2' הניבה 16.9%, אולם עוד לפניה קיבלה 'לקראת ארוחת הסיום' (קשת, ערוץ 2) 11.9%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) זכתה ב-8.8%, ו'המוסף' (ערוץ 1) בהגשת גאולה אבן סער רשמה 3.8%.
- 2.רון 03/12/2014 18:25הגב לתגובה זואיך אפשר להבין כ"כ הרבה נתונים ברצף של שורות שלא נגמר? טבלה אחת פשוטה וסגרנו עניין.
- 1.pix37 03/12/2014 11:03הגב לתגובה זוקשת חייבת להתאפס על עצמה מהר כי עוד כמה זוועות כאלה והיא תדרדר מתחת לערוץ 10.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
