מתוקים: לקוחות ראובני פרידן תורמים ספוטים בפריים-טיים לקמפיין פרו בונו

לרגל חודש המודעות לסוכרת נעורים, לקוחות המשרד ביניהם עוף טוב, מזרחי-טפחות, מי עדן, סימילאק ומחלבות גד תורמים את זמן האוויר שלהם לקמפיין
משה בנימין | (4)

הנה מודל שכל משרד פרסום יכול לאמץ, בשיתוף לקוחותיו המובילים: לרגל חודש המודעות לסוכרת נעורים, משרד הפרסום ראובני פרידן, הצליח לרתום את לקוחות המשרד, שתרמו את זמן האוויר שלהם למען ספוטים בפריים-טיים - עבור העלאת המודעות למחלת סוכרת הנעורים.

במסגרת המהלך המשותף, יצר משרד הפרסום קמפיין פרו בונו המתאר את הקושי היומיומי שחווים ילדים החולים בסוכרת נעורים. בסרטון שצולם נראים מפורסמים רבים: ביניהם אבי קושניר, קרן מור, אלון נוימן, סיוון קליין ועוד - שעל האצבע שלהם מצויר סמיילי עצוב. האייקון הזה מצויר במקום בגוף שבו חולי הסוכרת דוקרים את עצמם בממוצע 10 פעמים בכל יום.

במשרד מסבירים כי החיבור של ראובני פרידן לנושא החל כאשר המחלה התגלתה אצל בתה הקטנה של קרן קופילוב, סמנכ"ל הכספים של המשרד. מאז נרתם המשרד ללוות את האגודה בהתנדבות, ומסייע לחפש דרכים מגוונות לעזור בהעלאת המודעות למחלה ובקידום מציאת פתרונות רפואיים שיקלו על חייהם של הילדים החולים.

כיוון שהחשיפה שמקבל קמפיין פרו בונו בישראל במדיה היא נמוכה מאוד, החליטו בראובני פרידן לפנות ללקוחות המשרד ולהציע להם להצטרף למאמץ ולתרום ספוט אחד של הפרסומת בשעות הפריים טיים. המשרד הצליח לרתום חלק גדול מהלקוחות ביניהם עוף טוב, מזרחי-טפחות, מי עדן, סימילאק ומחלבות גד, שהסכימו לתרום למען המאמץ החשוב. בזכות התרומות האלה, הקמפיין יופיע בשבוע הקרוב בפריים טיים לא פחות מ-10 פעמים, בשווי מוערך של כ-200 אלף שקלים.

מדי יעקבזון, מנכ"ל האגודה: "מרגש לראות עד כמה גדולה הנתינה של היושבים בראובני פרידן וההשפעה העצומה שיש לקמפיין מסוג זה, הן להעלאת מודעות והן לגיוס תרומות הנדרשות לקידום מטרות האגודה. היצירתיות, המסירות, גיוס הסביבה העסקית והירתמות העובדים במשרד מרגשים אותנו מאוד. בשם אלפי ילדי סוכרתיים סוג 1 בישראל, ועשרות אלפי סוכרתיים זוג 1 בוגרים, אני שולחת את אסירות תודותינו".

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    וואו סיוון קליין! מאיפה הם הצליחו להשיג אותה? (ל"ת)
    ג'ימל 25/11/2014 09:28
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    בונו נפצע קשה ופרו חוגג. עד מתי? (ל"ת)
    23/11/2014 17:59
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אפילו הפרובונו שלהם גרוע - סליחה אפקטיבי (ל"ת)
    23/11/2014 17:25
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    כל הכבוד! יוזמה נהדרת (ל"ת)
    גלית 23/11/2014 15:02
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.