מתוקים: לקוחות ראובני פרידן תורמים ספוטים בפריים-טיים לקמפיין פרו בונו
הנה מודל שכל משרד פרסום יכול לאמץ, בשיתוף לקוחותיו המובילים: לרגל חודש המודעות לסוכרת נעורים, משרד הפרסום ראובני פרידן, הצליח לרתום את לקוחות המשרד, שתרמו את זמן האוויר שלהם למען ספוטים בפריים-טיים - עבור העלאת המודעות למחלת סוכרת הנעורים.
במסגרת המהלך המשותף, יצר משרד הפרסום קמפיין פרו בונו המתאר את הקושי היומיומי שחווים ילדים החולים בסוכרת נעורים. בסרטון שצולם נראים מפורסמים רבים: ביניהם אבי קושניר, קרן מור, אלון נוימן, סיוון קליין ועוד - שעל האצבע שלהם מצויר סמיילי עצוב. האייקון הזה מצויר במקום בגוף שבו חולי הסוכרת דוקרים את עצמם בממוצע 10 פעמים בכל יום.
במשרד מסבירים כי החיבור של ראובני פרידן לנושא החל כאשר המחלה התגלתה אצל בתה הקטנה של קרן קופילוב, סמנכ"ל הכספים של המשרד. מאז נרתם המשרד ללוות את האגודה בהתנדבות, ומסייע לחפש דרכים מגוונות לעזור בהעלאת המודעות למחלה ובקידום מציאת פתרונות רפואיים שיקלו על חייהם של הילדים החולים.
כיוון שהחשיפה שמקבל קמפיין פרו בונו בישראל במדיה היא נמוכה מאוד, החליטו בראובני פרידן לפנות ללקוחות המשרד ולהציע להם להצטרף למאמץ ולתרום ספוט אחד של הפרסומת בשעות הפריים טיים. המשרד הצליח לרתום חלק גדול מהלקוחות ביניהם עוף טוב, מזרחי-טפחות, מי עדן, סימילאק ומחלבות גד, שהסכימו לתרום למען המאמץ החשוב. בזכות התרומות האלה, הקמפיין יופיע בשבוע הקרוב בפריים טיים לא פחות מ-10 פעמים, בשווי מוערך של כ-200 אלף שקלים.
- משבר אמון או הזדמנות השקעה? מניית SIG השוויצרית מתרסקת ב-20%
- ריבית המשכנתא ירדה, עוד לפני החלטת הנגיד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מדי יעקבזון, מנכ"ל האגודה: "מרגש לראות עד כמה גדולה הנתינה של היושבים בראובני פרידן וההשפעה העצומה שיש לקמפיין מסוג זה, הן להעלאת מודעות והן לגיוס תרומות הנדרשות לקידום מטרות האגודה. היצירתיות, המסירות, גיוס הסביבה העסקית והירתמות העובדים במשרד מרגשים אותנו מאוד. בשם אלפי ילדי סוכרתיים סוג 1 בישראל, ועשרות אלפי סוכרתיים זוג 1 בוגרים, אני שולחת את אסירות תודותינו".
- 4.וואו סיוון קליין! מאיפה הם הצליחו להשיג אותה? (ל"ת)ג'ימל 25/11/2014 09:28הגב לתגובה זו
- 3.בונו נפצע קשה ופרו חוגג. עד מתי? (ל"ת)23/11/2014 17:59הגב לתגובה זו
- 2.אפילו הפרובונו שלהם גרוע - סליחה אפקטיבי (ל"ת)23/11/2014 17:25הגב לתגובה זו
- 1.כל הכבוד! יוזמה נהדרת (ל"ת)גלית 23/11/2014 15:02הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
