אתר נענע 10 nana10
צילום: צילום מסך

לאודר OUT: הושלמה העברת אתר נענע10 לידי ערוץ 10 - דני רייכר ימנכ"ל

מנהל הניו מדיה של ערוץ 10 מונה למנכ"ל נענע10 שעבר בחודשים האחרונים טלטלה בעקבות החלטת רון לאודר לעזוב אותו. האתר יעבור ארגון מחדש
אלכסנדר כץ |

אתר נענע 10, אפליקציות המובייל והרשתות החברתיות, עוברים לידיו של ערוץ 10, לאחר שבימים האחרונים נחתם ההסכם להעברת המניות בהן החזיק רון לאודר, לידי הערוץ. במסגרת המהלך מונה דני רייכר למנכ"ל נענע10 שתרכז מעתה תחתיה את כל פעילות הדיגיטל של ערוץ 10 באינטרנט ובמובייל.

בתקופה הקרובה, תבצע הנהלת נענע10 בראשות רייכר, צעדים נוספים במסגרת ארגון מחדש של האתר וחיזוק הקשר התכני, המסחרי והקידומי עם ערוץ 10.

ב-2013 רכש לאודר חצי ממניות הערוץ מידי חברת נטוויז'ן, בתמורה לזמן פרסום על המסך של ערוץ 10. ואולם, בחודשים האחרונים עשה הכל כדי להיפטר ממנו, וזאת לאחר שהפסיד מיליוני שקלים בשנה. בחודשים האחרונים עבר האתר גל פיטורים בשל מצבו הכלכלי. בין היתר התפטרו המנכ"ל הקודם יריב ג'יבלי והעורך איתן מרקוביץ'.

רייכר (40) ששימש עד כה מנהל הניו מדיה של ערוץ 10, התמחה בשנים האחרונות בעולם הניו מדיה, שימש כמנהל פרויקטים מיוחדים וממלא מקום מפיק ראשי ב-mako - שם היה אחראי בין היתר גם על תכנון ובניית mako tv. טרם הצטרפותו לאתר של קשת, פעל רייכר כמפיק עצמאי וכעורך ראשי בחברת הסטארט אפ beamups, פלטפורמה אינטרנטית לסחר בינ"ל בקטעי ארכיון ואייטמים חדשותיים, שימש כמפיק וכבמאי בהפקות טלוויזיה שונות בארה"ב ובישראל, בין השאר שימש כ-5 שנים כמפיק מהדורות החדשות המקומיות של HOT ב-JCS וכן הפיק מהדורת חדשות מקומית עבור רשת RNN בניו יורק.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.