עוזב את יהושע TBWA: צח פלדמן ימונה לסמנכ"ל קריאייטיב ב'פרסום מומה'
לאחר 3 שנים ב'יהושע TBWA' איש הקריאייטיב צח פלדמן עוזב את משרד הפרסום ועובר ל'מומה פרסומאים' שם ימונה לסמנכ"ל הקריאייטיב - כך נודע לאייס.
במהלך עבודתו ביהושע שימש פלדמן (40) במספר תפקידים ביניהם מנהל קריאייטיב וקופי בכיר. הוא מועסק בענף הפרסום מעל לעשור, והחל את דרכו בדובצקי זקס אוברוצקי ובין היתר עבר גם בשלמור אבנון עמיחי y&r ישראל ובאדלר חומסקי בטרם הגיע ליהושע. כאמור, התחנה הבאה בקריירה של פלדמן טומנת בחובה מעבר למשרד קטן יחסית, לעומת אלו שבהן הועסק בשנים האחרונות, אך עם זאת היא תאפשר לו להתקדם לעמדת סמנכ"ל הקריאייטיב. פלדמן יחבור לזמירה ינקוביץ' מנכ"ל פרסום מומה, לשעבר ב-JWT טמיר כהן, אשר הצטרפה למשרד לפני כשנתיים ומשמשת בו גם כשותפה.
יוזכר כי במקביל לקריירת הפרסום שלו פלדמן מתחזק קריירה משנית כמאייר ובעל האתר The Daily Killer שמוקדש לאקטואליה יומית שמבוססת על איורי גולשים. בנוסף פלדמן גם פרסם 2 ספרי ילדים בשנים האחרונות: "אבא ואמא יוצאים מהכלים" ו"סבתא סושי".
פרישתו של פלדמן מיהושע מצטרפת לסיום תפקידו של עמית סטולר, סמנכ"ל הקריאייטיב ששימש בתפקיד בשנה החולפת, מאז סיום תפקידו של טל רביב. עם פרישתו של סטולר נודע לאייס כי הנהלת המשרד החלה לנהל מגעים עם עידו קריב, סמנכ"ל הקריאייטב ששימש בתפקיד לפני טל רביב, לטובת חזרתו לתפקיד. עם זאת לאייס נודע כי השיחות בין הצדדים לא הבשילו לכדי מעשה ונראה כי נכון לעכשיו סיכוי נמוך שקריב ויהושע ישובו לשתף פעולה.
מומה פרסומאים הוקם ב-2005 על ידי איש העסקים ארי כהן, אליו הצטרפה מאוחר יותר זמירה ינקוביץ'. בין לקוחות המשרד נמנים 'קוסט 365' מקבוצת 'המשביר לצרכן', רשת מלונות 'אורכידאה', 'צים סנטר', 'כללית מחוז מרכז', 'קרקעות ישראל', 'בנא משקאות' ועוד.
זמירה ינקוביץ' אמרה לאייס: "הצטרפותו של צח פלדמן כמנהל הקריאייטיב של פרסום מומה מהווה צעד ראשון ענק בדרך להיות משרד משפיע שנותן את הטון לא רק במהלכים שיווקיים, אלא בקריאייטיב מנצח. צח פלדמן נחשב לאיש קריאייטיב מבריק ואנחנו כבר חסרי סבלנות לבואו".
- 18.מי שתופס תותח לא הולך לארי השוק... (ל"ת)דייב 11/02/2014 18:33הגב לתגובה זו
- 17.בנאדם יקר ומוכשר, בהצלחה (ל"ת)איציק 11/02/2014 15:23הגב לתגובה זו
- 16.Yaniv 11/02/2014 02:50הגב לתגובה זוMy childhood. What an amazing and creative professional and human being. Ata BA leimage...
- 15.מרון 10/02/2014 21:57הגב לתגובה זוכל הכבוד! עלו והצליחו!
- 14.בהצלחה צח! (ל"ת)אליאב 10/02/2014 20:54הגב לתגובה זו
- 13.מומה.עלו והצליחו עושים יופי של עבודה (ל"ת)מוטי 10/02/2014 20:18הגב לתגובה זו
- 12.יאאאאאאאאא (ל"ת)שלום! 10/02/2014 19:40הגב לתגובה זו
- 11.בהצלחה גברבר! (ל"ת)יובל 10/02/2014 19:33הגב לתגובה זו
- 10.הימור לא יגמור את השנה . (ל"ת)דייהב 10/02/2014 19:05הגב לתגובה זו
- 9.כולם עוזבים את יהושע מעניין למה ......??!!!! (ל"ת)gossip girl 10/02/2014 18:10הגב לתגובה זו
- ותיק 11/02/2014 12:04הגב לתגובה זוכבר עשור כולם עוזבים את יהושע, אבל זה לא משנה מאחר ופריירים לא מתים, הם מתחלפים. על כל מתפקח שעוזב נכנס אומלל חדש.
- 8.צח האוריגינל 10/02/2014 18:07הגב לתגובה זובהמלצתו עברתי מנייר טואלט גס ומנוכר למגבונים לחים מפנקים ומענגים. בהחלט המלצה שווה לתחת!
- 7.מבריק. ובנאדם. זכו בפיס (ל"ת)מישהו שעבד איתו 10/02/2014 18:05הגב לתגובה זו
- 6.בהצלחה גבר (ל"ת)אייל 10/02/2014 17:58הגב לתגובה זו
- 5.מכירה לעומק 10/02/2014 17:47הגב לתגובה זוולכן הוא לא בדיוק הצליח להקים משרד לתפארת. מסכן מי שהולך לשם. עובדים או לקוחות
- 4.תהיה זמין או זמיר? (ל"ת)צח המקורי 10/02/2014 17:45הגב לתגובה זו
- 3.תומר 10/02/2014 17:19הגב לתגובה זוכישרון ענק ואחלה גבר
- בניגוד אלייך מנהל פח.. (ל"ת)בורג עקום 10/02/2014 18:28הגב לתגובה זו
- 2.לא מכיר את צח 10/02/2014 17:04הגב לתגובה זומשרד פח, ממש פח.
- 1.בהצלחה איש יקר (ל"ת)עופר 10/02/2014 17:01הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
