עוזב את יהושע TBWA: צח פלדמן ימונה לסמנכ"ל קריאייטיב ב'פרסום מומה'
לאחר 3 שנים ב'יהושע TBWA' איש הקריאייטיב צח פלדמן עוזב את משרד הפרסום ועובר ל'מומה פרסומאים' שם ימונה לסמנכ"ל הקריאייטיב - כך נודע לאייס.
במהלך עבודתו ביהושע שימש פלדמן (40) במספר תפקידים ביניהם מנהל קריאייטיב וקופי בכיר. הוא מועסק בענף הפרסום מעל לעשור, והחל את דרכו בדובצקי זקס אוברוצקי ובין היתר עבר גם בשלמור אבנון עמיחי y&r ישראל ובאדלר חומסקי בטרם הגיע ליהושע. כאמור, התחנה הבאה בקריירה של פלדמן טומנת בחובה מעבר למשרד קטן יחסית, לעומת אלו שבהן הועסק בשנים האחרונות, אך עם זאת היא תאפשר לו להתקדם לעמדת סמנכ"ל הקריאייטיב. פלדמן יחבור לזמירה ינקוביץ' מנכ"ל פרסום מומה, לשעבר ב-JWT טמיר כהן, אשר הצטרפה למשרד לפני כשנתיים ומשמשת בו גם כשותפה.
יוזכר כי במקביל לקריירת הפרסום שלו פלדמן מתחזק קריירה משנית כמאייר ובעל האתר The Daily Killer שמוקדש לאקטואליה יומית שמבוססת על איורי גולשים. בנוסף פלדמן גם פרסם 2 ספרי ילדים בשנים האחרונות: "אבא ואמא יוצאים מהכלים" ו"סבתא סושי".
פרישתו של פלדמן מיהושע מצטרפת לסיום תפקידו של עמית סטולר, סמנכ"ל הקריאייטיב ששימש בתפקיד בשנה החולפת, מאז סיום תפקידו של טל רביב. עם פרישתו של סטולר נודע לאייס כי הנהלת המשרד החלה לנהל מגעים עם עידו קריב, סמנכ"ל הקריאייטב ששימש בתפקיד לפני טל רביב, לטובת חזרתו לתפקיד. עם זאת לאייס נודע כי השיחות בין הצדדים לא הבשילו לכדי מעשה ונראה כי נכון לעכשיו סיכוי נמוך שקריב ויהושע ישובו לשתף פעולה.
מומה פרסומאים הוקם ב-2005 על ידי איש העסקים ארי כהן, אליו הצטרפה מאוחר יותר זמירה ינקוביץ'. בין לקוחות המשרד נמנים 'קוסט 365' מקבוצת 'המשביר לצרכן', רשת מלונות 'אורכידאה', 'צים סנטר', 'כללית מחוז מרכז', 'קרקעות ישראל', 'בנא משקאות' ועוד.
זמירה ינקוביץ' אמרה לאייס: "הצטרפותו של צח פלדמן כמנהל הקריאייטיב של פרסום מומה מהווה צעד ראשון ענק בדרך להיות משרד משפיע שנותן את הטון לא רק במהלכים שיווקיים, אלא בקריאייטיב מנצח. צח פלדמן נחשב לאיש קריאייטיב מבריק ואנחנו כבר חסרי סבלנות לבואו".
- 18.מי שתופס תותח לא הולך לארי השוק... (ל"ת)דייב 11/02/2014 18:33הגב לתגובה זו
- 17.בנאדם יקר ומוכשר, בהצלחה (ל"ת)איציק 11/02/2014 15:23הגב לתגובה זו
- 16.Yaniv 11/02/2014 02:50הגב לתגובה זוMy childhood. What an amazing and creative professional and human being. Ata BA leimage...
- 15.מרון 10/02/2014 21:57הגב לתגובה זוכל הכבוד! עלו והצליחו!
- 14.בהצלחה צח! (ל"ת)אליאב 10/02/2014 20:54הגב לתגובה זו
- 13.מומה.עלו והצליחו עושים יופי של עבודה (ל"ת)מוטי 10/02/2014 20:18הגב לתגובה זו
- 12.יאאאאאאאאא (ל"ת)שלום! 10/02/2014 19:40הגב לתגובה זו
- 11.בהצלחה גברבר! (ל"ת)יובל 10/02/2014 19:33הגב לתגובה זו
- 10.הימור לא יגמור את השנה . (ל"ת)דייהב 10/02/2014 19:05הגב לתגובה זו
- 9.כולם עוזבים את יהושע מעניין למה ......??!!!! (ל"ת)gossip girl 10/02/2014 18:10הגב לתגובה זו
- ותיק 11/02/2014 12:04הגב לתגובה זוכבר עשור כולם עוזבים את יהושע, אבל זה לא משנה מאחר ופריירים לא מתים, הם מתחלפים. על כל מתפקח שעוזב נכנס אומלל חדש.
- 8.צח האוריגינל 10/02/2014 18:07הגב לתגובה זובהמלצתו עברתי מנייר טואלט גס ומנוכר למגבונים לחים מפנקים ומענגים. בהחלט המלצה שווה לתחת!
- 7.מבריק. ובנאדם. זכו בפיס (ל"ת)מישהו שעבד איתו 10/02/2014 18:05הגב לתגובה זו
- 6.בהצלחה גבר (ל"ת)אייל 10/02/2014 17:58הגב לתגובה זו
- 5.מכירה לעומק 10/02/2014 17:47הגב לתגובה זוולכן הוא לא בדיוק הצליח להקים משרד לתפארת. מסכן מי שהולך לשם. עובדים או לקוחות
- 4.תהיה זמין או זמיר? (ל"ת)צח המקורי 10/02/2014 17:45הגב לתגובה זו
- 3.תומר 10/02/2014 17:19הגב לתגובה זוכישרון ענק ואחלה גבר
- בניגוד אלייך מנהל פח.. (ל"ת)בורג עקום 10/02/2014 18:28הגב לתגובה זו
- 2.לא מכיר את צח 10/02/2014 17:04הגב לתגובה זומשרד פח, ממש פח.
- 1.בהצלחה איש יקר (ל"ת)עופר 10/02/2014 17:01הגב לתגובה זו

שובו של הפריים טיים
אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר
אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד.
שובו של הפריים טיים
אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים.
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים.
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.

שובו של הפריים טיים
אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר
אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד.
שובו של הפריים טיים
אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים.
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים.
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.