הישג לאקליפטוס: סוכנות הדיגיטל זכתה במכרז ותטפל במלוא תקציב 'קפה קפה'
סוכנות הדיגיטל הצעירה אקליפטוס רשמה הישג משמעותי עם זכייה במכרז על מלוא תקציב הפרסום של רשת קפה קפה - כך נודע לאייס. למרות נקודת פתיחה מצוינת, שכן אקליפטוס מלווה את רשת הקפה ב-3 השנים האחרונות בגזרת הדיגיטל, היא עדיין נאלצה להתמודד במכרז על התקציב מול משרד פרסום נוסף.
אקליפטוס, שכאמור הייתה אמונה על פעילות הדיגיטל של רשת הקפה תעלה בקמפיין קרוס מדיה שיכלול פעילות בטלוויזיה בדיגיטל וברדיו. הקמפיין הראשון במסגרת הפעילות השנתית צפוי לעלות היום (יום ד') ולכלול ספוטים בטלוויזיה, רדיו ואינטרנט. הקו הקריאייטיבי הוא למעשה התפתחות של קונספט שיחות הפרלמנט שיצא לדרכו לפני כשנתיים.
תקציב הפרסום של הרשת שהוקמה בשנת 2001 על ידי איש העסקים רונן נמניובת זוגו מיקי טיל צפוי לעמוד על כ-3 מיליון שקלים. 12 שנים לאחר הקמתה, הרשת, שמעולם לא עבדה עם משרד פרסום באופן מסודר, אלא רק במתכונת פר קמפיין, מונה כ-130 סניפים בארץ ובאירופה.
אחד המהלכים המוכרים יותר שנעשו במסגרת שיתוף הפעולה של סוכנות הדיגיטל ורשת הקפה היה קמפיין הוואטסאפ, מהראשונים שנעשו בעולם על פלטפורמה זו.
מאור חן, מנכ"ל אקליפטוס אמר לאיס: "ב-3 שנים של עבודה משותפת עם הנהלת הרשת נחשפתי לחבורה אמיצה שפתוחה לעשות שימוש במדיה חדשה ולא פחות חשוב לנצל תובנות חכמות שמייצרות שיח סביב המותג. שיח שחורג מעבר לקידום מוצרים אגרסיבי. בקונספט שהצגנו לרשת נגענו בתובנות של יושבי בית הקפה החל משיחות הפרלמנט של ימי שישי ועד לחוויות המתרחשות בין כותלי הסניפים".
באקליפטוס מועסקים כיום 29 עובדים. מנכ"ל המשרד שמחזיק גם בחלק מהמניות הוא מאור חן, סמנכ"ל הקריאייטיב היא
- 19.יובל 16/11/2013 03:16הגב לתגובה זומביך
- 18.איתן 14/11/2013 08:18הגב לתגובה זומדליק אם היה להם אתר לסלולר שבו אפשר היה להזמין את הקפה שיחכה לנו, ככה על הדרך, בלי להמתין http://www.galcomm.co.il/Info.aspx?PageId=142
- 17.לקוח 14/11/2013 08:09הגב לתגובה זוהקמפיין הזה חמוד... לא יותר. אבל צופה עתיד ורוד למשרד, אנשים מוכשרים.
- 16.ג'וני 14/11/2013 01:39הגב לתגובה זוקמפיין מביך, העתקה מגוחכת. מתפלא שנמני אישר את הביזיון הזה
- 15.מביך מביך 13/11/2013 21:26הגב לתגובה זוזה לא אמיתי.
- צודק. באמת מביך (ל"ת)אמיתי 14/11/2013 13:20הגב לתגובה זו
- 14.לא נוהגת לטקבק 13/11/2013 17:24הגב לתגובה זואיש חכם ומוזר
- 13.הסרט מחריד! מקווה שיתר הקמפיין מוצלח יותר (ל"ת)יואל 13/11/2013 16:57הגב לתגובה זו
- 12.טוק 13/11/2013 16:00הגב לתגובה זולעצמי
- 11.אפשר לבוא לעבוד באקליפטוס? (ל"ת)מחפשת עבודה 13/11/2013 14:17הגב לתגובה זו
- (ל"ת)לא 13/11/2013 17:06הגב לתגובה זו
- 10.כרמל 13/11/2013 13:34הגב לתגובה זואין, אין על כרמל!
- 9.משרד תמוה (ל"ת)13/11/2013 13:14הגב לתגובה זו
- 8.חבקוק 13/11/2013 13:10הגב לתגובה זוקמפיין הגייז פשוט רע ומביך. מילא שזו העתקה גסה של מערכון האוחצ'ות של ארץ נהדרת, אבל זו התובנה האסטרטגית שלכם?! זה הקמפיין המהפכני שבזכותו לקחתם את התקציב? לא בדיוק קמפיין להתגאות בו.
- 7.קפהקפה לא משקיעה בפרסום רק בלטחון את הזכיינים (ל"ת)עדין 13/11/2013 12:45הגב לתגובה זו
- 6.מביט מהצד 13/11/2013 12:28הגב לתגובה זוחברה שמתייחסת לעצמה כקטנה אבל שוחה במגרש של הגדולים. תתחילו להעריך את עצמכם, אתם ראויים לזה!
- דבר האמת 13/11/2013 12:46הגב לתגובה זודי עם הטוקבקים לעצמכם...
- 5.גל 13/11/2013 12:28הגב לתגובה זוהלוואי וקפה קפה היו נותנים שירות לצרכן כמו העבודה השיווקית שלהם
- 4.מה זאת הבדיחה הזאת? (ל"ת)מגיב בתשלום 13/11/2013 12:25הגב לתגובה זו
- 3.Anonymus 13/11/2013 12:24הגב לתגובה זוThis company really looks like it will revolutionize the industry of Social Media Marketing in Israel! Way to go Eucalyptus! The futur of Israel sure looks bright with companies like yours!!!
- 2.Anonymus 13/11/2013 12:20הגב לתגובה זוThis company looks like it will revolutionize the industry of Social Media in Israel! Way to go Eucalyptus! Israel seems to have a bright futur with companies like you!!!
- 1.דניאלה 13/11/2013 12:17הגב לתגובה זועוד לקוחה מרוצה!
- את שיכורה? (ל"ת)זחוח 13/11/2013 19:35הגב לתגובה זו
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
טבלת רייטינג מעודכנת, המספרים, השינויים וכמה אנשים צופים בגיא פינס?
הנתונים מראים שליטה כמעט אבסולוטית, לכל הפחות במה שנוגע למקום הראשון ברצועות המשמעותיות ביותר בטלוויזיה, מהדורת החדשות המרכזיות והפריים טיים, כולן, בשליטת קשת. ובכלל - קשת היא מונופול לא מוצהר. מונופול מול המפרסמים שאת השאריות מעבירים לערוצים אחרים.
המהדורה המובילה היא של קשת 12 עם 15.9% ברייטינג ו-394 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 7.9% ו-218 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 5.2% ו-121 אלף צופים וכאן 11, שחזרה למימדים "רגילים", עם 2.6% ו-68 אלף צופים. חדשות 12 היא התוכנית הכי נצפית בכלל - בקרב כל הסגמנטים, גם מול תוכניות הבידור והפריים טיים.
פריים טיים
גם בפריים טיים קשת הובילה, עם "נוטוק" המקורית שעמדה על 14.8% רייטינג ו-338 אלף צופים. אחריה היה, איך לא, ריאליטי אוכל, כש-"משחקי השף" הגיעו למקום השני עם 10.4% ו-237 אלף צופים, ובמקום השלישי היו הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 8.9% ויותר צופים מהמקום השני, עם 241 אלף צופים. את הרשימה סגרה "זמן אמת" התיעודית של כאן 11, עם 4.4% רייטינג ו-106 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב
תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.5% ו-73 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים ואילו רשת סגרה את הרשימה עם 1.7% ו-34 אלף צופים.
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- הכוכב הבא לאירוויזיון בראש לוח השידורים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
במהדורות המוקדמות לאורך אחר
הצוהריים ושעות הערב המוקדמות מובילה עדיין קשת 12 כאשר המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו מובילה עם 10.2% ברייטינג ו-236 אלף צופים. אחריה שש עם עודד בן עמי עם 7.1% רייטינג ו-173 אלף צופים. המהדורות הנוספות של שעה שבע בערב הן שבע עם שלזינגר וברדוגו ב-14 עם
6.2% ו-160 אלף צופים ואזור בחירה של רביב דרוקר וברוך קרא בפער משמעותי עם 4.5% ו-115 אלף צופים. רפי רשף בחמש אחר הצוהריים מוביל עם 6.6% ו-156 אלף צופים בעוד שמעון ריקלין בשעה שש בערוץ 14 עם 5.3% ו-133 אלף צופים ומוריה וברקו ב-13 עם רייטינג של 3.6% ו-84 אלף
צופים.
