מאור חן
צילום: אקליפטוס
פרסום ראשון

הישג לאקליפטוס: סוכנות הדיגיטל זכתה במכרז ותטפל במלוא תקציב 'קפה קפה'

ב-3 השנים האחרונות מלווה אקליפטוס את הרשת בגזרת הדיגיטל. לאחר מכרז שבו השתתף משרד נוסף הוחלט כי הסוכנות תטפל גם בגזרת ה-TV והרדיו
משה בנימין | (23)

סוכנות הדיגיטל הצעירה אקליפטוס רשמה הישג משמעותי עם זכייה במכרז על מלוא תקציב הפרסום של רשת קפה קפה - כך נודע לאייס. למרות נקודת פתיחה מצוינת, שכן אקליפטוס מלווה את רשת הקפה ב-3 השנים האחרונות בגזרת הדיגיטל, היא עדיין נאלצה להתמודד במכרז על התקציב מול משרד פרסום נוסף.

אקליפטוס, שכאמור הייתה אמונה על פעילות הדיגיטל של רשת הקפה תעלה בקמפיין קרוס מדיה שיכלול פעילות בטלוויזיה בדיגיטל וברדיו. הקמפיין הראשון במסגרת הפעילות השנתית צפוי לעלות היום (יום ד') ולכלול ספוטים בטלוויזיה, רדיו ואינטרנט. הקו הקריאייטיבי הוא למעשה התפתחות של קונספט שיחות הפרלמנט שיצא לדרכו לפני כשנתיים.

תקציב הפרסום של הרשת שהוקמה בשנת 2001 על ידי איש העסקים רונן נמניובת זוגו מיקי טיל צפוי לעמוד על כ-3 מיליון שקלים. 12 שנים לאחר הקמתה, הרשת, שמעולם לא עבדה עם משרד פרסום באופן מסודר, אלא רק במתכונת פר קמפיין, מונה כ-130 סניפים בארץ ובאירופה.

אחד המהלכים המוכרים יותר שנעשו במסגרת שיתוף הפעולה של סוכנות הדיגיטל ורשת הקפה היה קמפיין הוואטסאפ, מהראשונים שנעשו בעולם על פלטפורמה זו.

מאור חן, מנכ"ל אקליפטוס אמר לאיס: "ב-3 שנים של עבודה משותפת עם הנהלת הרשת נחשפתי לחבורה אמיצה שפתוחה לעשות שימוש במדיה חדשה ולא פחות חשוב לנצל תובנות חכמות שמייצרות שיח סביב המותג. שיח שחורג מעבר לקידום מוצרים אגרסיבי. בקונספט שהצגנו לרשת נגענו בתובנות של יושבי בית הקפה החל משיחות הפרלמנט של ימי שישי ועד לחוויות המתרחשות בין כותלי הסניפים".

באקליפטוס מועסקים כיום 29 עובדים. מנכ"ל המשרד שמחזיק גם בחלק מהמניות הוא מאור חן, סמנכ"ל הקריאייטיב היא מעיין דר, לשעבר בשלמור אבנון עמיחי y&r ישראל ובתפקיד סמנכ"ל התוכן משמש יואל אריאל שמיר. על לקוחות הסוכנות נמנים גם קבוצת שטראוס, לוריאל פריז, מיקרוסופט ועוד.

תגובות לכתבה(23):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 19.
    יובל 16/11/2013 03:16
    הגב לתגובה זו
    מביך
  • 18.
    איתן 14/11/2013 08:18
    הגב לתגובה זו
    מדליק אם היה להם אתר לסלולר שבו אפשר היה להזמין את הקפה שיחכה לנו, ככה על הדרך, בלי להמתין http://www.galcomm.co.il/Info.aspx?PageId=142
  • 17.
    לקוח 14/11/2013 08:09
    הגב לתגובה זו
    הקמפיין הזה חמוד... לא יותר. אבל צופה עתיד ורוד למשרד, אנשים מוכשרים.
  • 16.
    ג'וני 14/11/2013 01:39
    הגב לתגובה זו
    קמפיין מביך, העתקה מגוחכת. מתפלא שנמני אישר את הביזיון הזה
  • 15.
    מביך מביך 13/11/2013 21:26
    הגב לתגובה זו
    זה לא אמיתי.
  • צודק. באמת מביך (ל"ת)
    אמיתי 14/11/2013 13:20
    הגב לתגובה זו
  • 14.
    לא נוהגת לטקבק 13/11/2013 17:24
    הגב לתגובה זו
    איש חכם ומוזר
  • 13.
    הסרט מחריד! מקווה שיתר הקמפיין מוצלח יותר (ל"ת)
    יואל 13/11/2013 16:57
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    טוק 13/11/2013 16:00
    הגב לתגובה זו
    לעצמי
  • 11.
    אפשר לבוא לעבוד באקליפטוס? (ל"ת)
    מחפשת עבודה 13/11/2013 14:17
    הגב לתגובה זו
  • (ל"ת)
    לא 13/11/2013 17:06
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    כרמל 13/11/2013 13:34
    הגב לתגובה זו
    אין, אין על כרמל!
  • 9.
    משרד תמוה (ל"ת)
    13/11/2013 13:14
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    חבקוק 13/11/2013 13:10
    הגב לתגובה זו
    קמפיין הגייז פשוט רע ומביך. מילא שזו העתקה גסה של מערכון האוחצ'ות של ארץ נהדרת, אבל זו התובנה האסטרטגית שלכם?! זה הקמפיין המהפכני שבזכותו לקחתם את התקציב? לא בדיוק קמפיין להתגאות בו.
  • 7.
    קפהקפה לא משקיעה בפרסום רק בלטחון את הזכיינים (ל"ת)
    עדין 13/11/2013 12:45
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    מביט מהצד 13/11/2013 12:28
    הגב לתגובה זו
    חברה שמתייחסת לעצמה כקטנה אבל שוחה במגרש של הגדולים. תתחילו להעריך את עצמכם, אתם ראויים לזה!
  • דבר האמת 13/11/2013 12:46
    הגב לתגובה זו
    די עם הטוקבקים לעצמכם...
  • 5.
    גל 13/11/2013 12:28
    הגב לתגובה זו
    הלוואי וקפה קפה היו נותנים שירות לצרכן כמו העבודה השיווקית שלהם
  • 4.
    מה זאת הבדיחה הזאת? (ל"ת)
    מגיב בתשלום 13/11/2013 12:25
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    Anonymus 13/11/2013 12:24
    הגב לתגובה זו
    This company really looks like it will revolutionize the industry of Social Media Marketing in Israel! Way to go Eucalyptus! The futur of Israel sure looks bright with companies like yours!!!
  • 2.
    Anonymus 13/11/2013 12:20
    הגב לתגובה זו
    This company looks like it will revolutionize the industry of Social Media in Israel! Way to go Eucalyptus! Israel seems to have a bright futur with companies like you!!!
  • 1.
    דניאלה 13/11/2013 12:17
    הגב לתגובה זו
    עוד לקוחה מרוצה!
  • את שיכורה? (ל"ת)
    זחוח 13/11/2013 19:35
    הגב לתגובה זו
הכוכב הבא. קרדיט: אתר מאקוהכוכב הבא. קרדיט: אתר מאקו
רייטינג

הכוכב הבא בראש הפריים טיים

בערב עם ריאליטי חזק, הוא כמעט תמיד בראש, וכך גם עם שידור "הכוכב הבא" לקראת אירוויזיון 2026, שהשתלט על רצועת הפריים טיים 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.7% רייטינג ו-352 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 8.1% רייטינג ו-215 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 5.9% רייטינג ו-144 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 95 אלף צופים ו-4% רייטינג.


פריים טיים

תחרות בפריים טיים זה תמיד טוב, אבל כשיש ריאליטי, כמעט תמיד הוא בראש הטבלה, וכך גם היה אתמול עם "הכוכב הבא", שהיה עם רייטינג של 16.9% רייטינג ו-432 אלף צופים והיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריו היתה "ווארט" של ערוץ 13, עם 7.9% רייטינג ו-182 אלף צופים, ואילו ההיעדרות של ינון מגל ככל הנראה הובילה לירידה של הפטריוטים למקום השלישי, עם 7.1% ו-189 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 6.1% רייטינג ו-150 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.2% ו-66 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג אבל במקום הראשון מבחינת כמות צופים, 67 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 2% רייטינג ו-59 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור היה בראש ועמד על רייטינג של 2.7% ו-52 אלף צופים, ואילו אחריו היה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 1.9% רייטינג, ו-49 אלף צופים. את הרשימה סגר המשדר המיוחד לזכרו של הדר גולדין ז"ל ששודר ברשת, עם 1.7% רייטינג ו-38 אלף צופים. 

בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 היה בראש, עם 3.5% ו-78 אלף צופים, בעוד האולפן הפתוח של עם בועז גולן היה במקום השני, עם 3.3% רייטינג ו-69 אלף צופים. את הרשימה סגרה רשת עם "הדוח היומי" שהיה עם 1.2% רייטינג ו-30 אלף צופים בלבד.