הישג לאקליפטוס: סוכנות הדיגיטל זכתה במכרז ותטפל במלוא תקציב 'קפה קפה'
סוכנות הדיגיטל הצעירה אקליפטוס רשמה הישג משמעותי עם זכייה במכרז על מלוא תקציב הפרסום של רשת קפה קפה - כך נודע לאייס. למרות נקודת פתיחה מצוינת, שכן אקליפטוס מלווה את רשת הקפה ב-3 השנים האחרונות בגזרת הדיגיטל, היא עדיין נאלצה להתמודד במכרז על התקציב מול משרד פרסום נוסף.
אקליפטוס, שכאמור הייתה אמונה על פעילות הדיגיטל של רשת הקפה תעלה בקמפיין קרוס מדיה שיכלול פעילות בטלוויזיה בדיגיטל וברדיו. הקמפיין הראשון במסגרת הפעילות השנתית צפוי לעלות היום (יום ד') ולכלול ספוטים בטלוויזיה, רדיו ואינטרנט. הקו הקריאייטיבי הוא למעשה התפתחות של קונספט שיחות הפרלמנט שיצא לדרכו לפני כשנתיים.
תקציב הפרסום של הרשת שהוקמה בשנת 2001 על ידי איש העסקים רונן נמניובת זוגו מיקי טיל צפוי לעמוד על כ-3 מיליון שקלים. 12 שנים לאחר הקמתה, הרשת, שמעולם לא עבדה עם משרד פרסום באופן מסודר, אלא רק במתכונת פר קמפיין, מונה כ-130 סניפים בארץ ובאירופה.
אחד המהלכים המוכרים יותר שנעשו במסגרת שיתוף הפעולה של סוכנות הדיגיטל ורשת הקפה היה קמפיין הוואטסאפ, מהראשונים שנעשו בעולם על פלטפורמה זו.
מאור חן, מנכ"ל אקליפטוס אמר לאיס: "ב-3 שנים של עבודה משותפת עם הנהלת הרשת נחשפתי לחבורה אמיצה שפתוחה לעשות שימוש במדיה חדשה ולא פחות חשוב לנצל תובנות חכמות שמייצרות שיח סביב המותג. שיח שחורג מעבר לקידום מוצרים אגרסיבי. בקונספט שהצגנו לרשת נגענו בתובנות של יושבי בית הקפה החל משיחות הפרלמנט של ימי שישי ועד לחוויות המתרחשות בין כותלי הסניפים".
באקליפטוס מועסקים כיום 29 עובדים. מנכ"ל המשרד שמחזיק גם בחלק מהמניות הוא מאור חן, סמנכ"ל הקריאייטיב היא
- 19.יובל 16/11/2013 03:16הגב לתגובה זומביך
- 18.איתן 14/11/2013 08:18הגב לתגובה זומדליק אם היה להם אתר לסלולר שבו אפשר היה להזמין את הקפה שיחכה לנו, ככה על הדרך, בלי להמתין http://www.galcomm.co.il/Info.aspx?PageId=142
- 17.לקוח 14/11/2013 08:09הגב לתגובה זוהקמפיין הזה חמוד... לא יותר. אבל צופה עתיד ורוד למשרד, אנשים מוכשרים.
- 16.ג'וני 14/11/2013 01:39הגב לתגובה זוקמפיין מביך, העתקה מגוחכת. מתפלא שנמני אישר את הביזיון הזה
- 15.מביך מביך 13/11/2013 21:26הגב לתגובה זוזה לא אמיתי.
- צודק. באמת מביך (ל"ת)אמיתי 14/11/2013 13:20הגב לתגובה זו
- 14.לא נוהגת לטקבק 13/11/2013 17:24הגב לתגובה זואיש חכם ומוזר
- 13.הסרט מחריד! מקווה שיתר הקמפיין מוצלח יותר (ל"ת)יואל 13/11/2013 16:57הגב לתגובה זו
- 12.טוק 13/11/2013 16:00הגב לתגובה זולעצמי
- 11.אפשר לבוא לעבוד באקליפטוס? (ל"ת)מחפשת עבודה 13/11/2013 14:17הגב לתגובה זו
- (ל"ת)לא 13/11/2013 17:06הגב לתגובה זו
- 10.כרמל 13/11/2013 13:34הגב לתגובה זואין, אין על כרמל!
- 9.משרד תמוה (ל"ת)13/11/2013 13:14הגב לתגובה זו
- 8.חבקוק 13/11/2013 13:10הגב לתגובה זוקמפיין הגייז פשוט רע ומביך. מילא שזו העתקה גסה של מערכון האוחצ'ות של ארץ נהדרת, אבל זו התובנה האסטרטגית שלכם?! זה הקמפיין המהפכני שבזכותו לקחתם את התקציב? לא בדיוק קמפיין להתגאות בו.
- 7.קפהקפה לא משקיעה בפרסום רק בלטחון את הזכיינים (ל"ת)עדין 13/11/2013 12:45הגב לתגובה זו
- 6.מביט מהצד 13/11/2013 12:28הגב לתגובה זוחברה שמתייחסת לעצמה כקטנה אבל שוחה במגרש של הגדולים. תתחילו להעריך את עצמכם, אתם ראויים לזה!
- דבר האמת 13/11/2013 12:46הגב לתגובה זודי עם הטוקבקים לעצמכם...
- 5.גל 13/11/2013 12:28הגב לתגובה זוהלוואי וקפה קפה היו נותנים שירות לצרכן כמו העבודה השיווקית שלהם
- 4.מה זאת הבדיחה הזאת? (ל"ת)מגיב בתשלום 13/11/2013 12:25הגב לתגובה זו
- 3.Anonymus 13/11/2013 12:24הגב לתגובה זוThis company really looks like it will revolutionize the industry of Social Media Marketing in Israel! Way to go Eucalyptus! The futur of Israel sure looks bright with companies like yours!!!
- 2.Anonymus 13/11/2013 12:20הגב לתגובה זוThis company looks like it will revolutionize the industry of Social Media in Israel! Way to go Eucalyptus! Israel seems to have a bright futur with companies like you!!!
- 1.דניאלה 13/11/2013 12:17הגב לתגובה זועוד לקוחה מרוצה!
- את שיכורה? (ל"ת)זחוח 13/11/2013 19:35הגב לתגובה זו
פטריק דרהי (יוטיוב)פטריק דרהי יפטר מעל 100 עובדים ב-i24NEWS
פטריק דרהי מציע עד 20 אלף שקל לפורשים מ-i24NEWS, בשלב הבא יגיעו הפיטורים
ערוץ i24NEWS, עבר מקבוצת אטליס שהיתה בשליטתו של פטריק דרהי, לבעלות ישירה של פטריק דרהי, וזה ממש לא רק שינוי קוסמטי. דרהי כבר לא משתמש בכסף של בעלי האג"ח של אטליס כדי להשקיע בערוץ תקשורת ולהפוך לטייקון תקשורת מקומי, הדירקטוריון אמר לו לעצור.
גם העסקה לרכישת ידיעות אחרונות בהולד הוקפאה, ולמעשה בוטלה. דרהי שנים מדבר עם ידיעות ולא היתה עסקה, ועכשיו נראה שגם לא תהיה. בכל מקרה, ההחלטה של אטליס, שנמצאת במצב מאוד מורכב פיננסית, להפסיק את המימון לערוץ החדשות, הובילה לכך שדרהי קיבל את הבעלות והוא גם אחראי על המימון.
דרהי כנראה אדם עשיר שהשאיר את בעלי המניות בקבוצה שלו ואת מחזיקי החוב עניים, אבל לא בטוח שהוא רוצה להפסיד את הכסף שלו על ערוץ חדשות. אז המהלך הראשון שדרהי מבצע ב-i24NEWS הוא, ניחשתם נכון, פיטורים.
קריאה חשובה: התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- פטריק דרהי פושט רגל בצרפת – וטייקון בישראל; איך זה מסתדר?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קיצוץ בכוח אדם וניסיון לצמצם הפסדים
הערוץ מציע תוכנית פרישה מרצון לעובדים כחלק מצעדי התייעלות. הערוץ, שהוקם ב-2013 ומשדר חדשות בינלאומיות מאולפנים בנמל יפו בשפות אנגלית, צרפתית, עברית וערבית, מציע לפורשים מרצון, מענקים של 10 אלף שקל לעובדים בעלי ותק של ארבעה חודשים עד שנה, 15 אלף שקל לשנה עד שנתיים, ו-20 אלף שקל לעובדים שנמצאים בחברה למעלה משנתיים.
פטריק דרהי (יוטיוב)פטריק דרהי יפטר מעל 100 עובדים ב-i24NEWS
פטריק דרהי מציע עד 20 אלף שקל לפורשים מ-i24NEWS, בשלב הבא יגיעו הפיטורים
ערוץ i24NEWS, עבר מקבוצת אטליס שהיתה בשליטתו של פטריק דרהי, לבעלות ישירה של פטריק דרהי, וזה ממש לא רק שינוי קוסמטי. דרהי כבר לא משתמש בכסף של בעלי האג"ח של אטליס כדי להשקיע בערוץ תקשורת ולהפוך לטייקון תקשורת מקומי, הדירקטוריון אמר לו לעצור.
גם העסקה לרכישת ידיעות אחרונות בהולד הוקפאה, ולמעשה בוטלה. דרהי שנים מדבר עם ידיעות ולא היתה עסקה, ועכשיו נראה שגם לא תהיה. בכל מקרה, ההחלטה של אטליס, שנמצאת במצב מאוד מורכב פיננסית, להפסיק את המימון לערוץ החדשות, הובילה לכך שדרהי קיבל את הבעלות והוא גם אחראי על המימון.
דרהי כנראה אדם עשיר שהשאיר את בעלי המניות בקבוצה שלו ואת מחזיקי החוב עניים, אבל לא בטוח שהוא רוצה להפסיד את הכסף שלו על ערוץ חדשות. אז המהלך הראשון שדרהי מבצע ב-i24NEWS הוא, ניחשתם נכון, פיטורים.
קריאה חשובה: התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- פטריק דרהי פושט רגל בצרפת – וטייקון בישראל; איך זה מסתדר?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קיצוץ בכוח אדם וניסיון לצמצם הפסדים
הערוץ מציע תוכנית פרישה מרצון לעובדים כחלק מצעדי התייעלות. הערוץ, שהוקם ב-2013 ומשדר חדשות בינלאומיות מאולפנים בנמל יפו בשפות אנגלית, צרפתית, עברית וערבית, מציע לפורשים מרצון, מענקים של 10 אלף שקל לעובדים בעלי ותק של ארבעה חודשים עד שנה, 15 אלף שקל לשנה עד שנתיים, ו-20 אלף שקל לעובדים שנמצאים בחברה למעלה משנתיים.
.jpg)