הישג לאקליפטוס: סוכנות הדיגיטל זכתה במכרז ותטפל במלוא תקציב 'קפה קפה'
סוכנות הדיגיטל הצעירה אקליפטוס רשמה הישג משמעותי עם זכייה במכרז על מלוא תקציב הפרסום של רשת קפה קפה - כך נודע לאייס. למרות נקודת פתיחה מצוינת, שכן אקליפטוס מלווה את רשת הקפה ב-3 השנים האחרונות בגזרת הדיגיטל, היא עדיין נאלצה להתמודד במכרז על התקציב מול משרד פרסום נוסף.
אקליפטוס, שכאמור הייתה אמונה על פעילות הדיגיטל של רשת הקפה תעלה בקמפיין קרוס מדיה שיכלול פעילות בטלוויזיה בדיגיטל וברדיו. הקמפיין הראשון במסגרת הפעילות השנתית צפוי לעלות היום (יום ד') ולכלול ספוטים בטלוויזיה, רדיו ואינטרנט. הקו הקריאייטיבי הוא למעשה התפתחות של קונספט שיחות הפרלמנט שיצא לדרכו לפני כשנתיים.
תקציב הפרסום של הרשת שהוקמה בשנת 2001 על ידי איש העסקים רונן נמניובת זוגו מיקי טיל צפוי לעמוד על כ-3 מיליון שקלים. 12 שנים לאחר הקמתה, הרשת, שמעולם לא עבדה עם משרד פרסום באופן מסודר, אלא רק במתכונת פר קמפיין, מונה כ-130 סניפים בארץ ובאירופה.
אחד המהלכים המוכרים יותר שנעשו במסגרת שיתוף הפעולה של סוכנות הדיגיטל ורשת הקפה היה קמפיין הוואטסאפ, מהראשונים שנעשו בעולם על פלטפורמה זו.
מאור חן, מנכ"ל אקליפטוס אמר לאיס: "ב-3 שנים של עבודה משותפת עם הנהלת הרשת נחשפתי לחבורה אמיצה שפתוחה לעשות שימוש במדיה חדשה ולא פחות חשוב לנצל תובנות חכמות שמייצרות שיח סביב המותג. שיח שחורג מעבר לקידום מוצרים אגרסיבי. בקונספט שהצגנו לרשת נגענו בתובנות של יושבי בית הקפה החל משיחות הפרלמנט של ימי שישי ועד לחוויות המתרחשות בין כותלי הסניפים".
באקליפטוס מועסקים כיום 29 עובדים. מנכ"ל המשרד שמחזיק גם בחלק מהמניות הוא מאור חן, סמנכ"ל הקריאייטיב היא
- 19.יובל 16/11/2013 03:16הגב לתגובה זומביך
- 18.איתן 14/11/2013 08:18הגב לתגובה זומדליק אם היה להם אתר לסלולר שבו אפשר היה להזמין את הקפה שיחכה לנו, ככה על הדרך, בלי להמתין http://www.galcomm.co.il/Info.aspx?PageId=142
- 17.לקוח 14/11/2013 08:09הגב לתגובה זוהקמפיין הזה חמוד... לא יותר. אבל צופה עתיד ורוד למשרד, אנשים מוכשרים.
- 16.ג'וני 14/11/2013 01:39הגב לתגובה זוקמפיין מביך, העתקה מגוחכת. מתפלא שנמני אישר את הביזיון הזה
- 15.מביך מביך 13/11/2013 21:26הגב לתגובה זוזה לא אמיתי.
- צודק. באמת מביך (ל"ת)אמיתי 14/11/2013 13:20הגב לתגובה זו
- 14.לא נוהגת לטקבק 13/11/2013 17:24הגב לתגובה זואיש חכם ומוזר
- 13.הסרט מחריד! מקווה שיתר הקמפיין מוצלח יותר (ל"ת)יואל 13/11/2013 16:57הגב לתגובה זו
- 12.טוק 13/11/2013 16:00הגב לתגובה זולעצמי
- 11.אפשר לבוא לעבוד באקליפטוס? (ל"ת)מחפשת עבודה 13/11/2013 14:17הגב לתגובה זו
- (ל"ת)לא 13/11/2013 17:06הגב לתגובה זו
- 10.כרמל 13/11/2013 13:34הגב לתגובה זואין, אין על כרמל!
- 9.משרד תמוה (ל"ת)13/11/2013 13:14הגב לתגובה זו
- 8.חבקוק 13/11/2013 13:10הגב לתגובה זוקמפיין הגייז פשוט רע ומביך. מילא שזו העתקה גסה של מערכון האוחצ'ות של ארץ נהדרת, אבל זו התובנה האסטרטגית שלכם?! זה הקמפיין המהפכני שבזכותו לקחתם את התקציב? לא בדיוק קמפיין להתגאות בו.
- 7.קפהקפה לא משקיעה בפרסום רק בלטחון את הזכיינים (ל"ת)עדין 13/11/2013 12:45הגב לתגובה זו
- 6.מביט מהצד 13/11/2013 12:28הגב לתגובה זוחברה שמתייחסת לעצמה כקטנה אבל שוחה במגרש של הגדולים. תתחילו להעריך את עצמכם, אתם ראויים לזה!
- דבר האמת 13/11/2013 12:46הגב לתגובה זודי עם הטוקבקים לעצמכם...
- 5.גל 13/11/2013 12:28הגב לתגובה זוהלוואי וקפה קפה היו נותנים שירות לצרכן כמו העבודה השיווקית שלהם
- 4.מה זאת הבדיחה הזאת? (ל"ת)מגיב בתשלום 13/11/2013 12:25הגב לתגובה זו
- 3.Anonymus 13/11/2013 12:24הגב לתגובה זוThis company really looks like it will revolutionize the industry of Social Media Marketing in Israel! Way to go Eucalyptus! The futur of Israel sure looks bright with companies like yours!!!
- 2.Anonymus 13/11/2013 12:20הגב לתגובה זוThis company looks like it will revolutionize the industry of Social Media in Israel! Way to go Eucalyptus! Israel seems to have a bright futur with companies like you!!!
- 1.דניאלה 13/11/2013 12:17הגב לתגובה זועוד לקוחה מרוצה!
- את שיכורה? (ל"ת)זחוח 13/11/2013 19:35הגב לתגובה זו
קווין ספייסי מבית הקלפים (בית הקלפים - יחצ)ממיליונר גדול להומלס - איך איבד קווין ספייסי 70 מיליון דולר
בגיל 66 ואחרי קריירה מפוארת, השחקן שזכה ב-2 פרסי אוסקר וכיכב בסדרת בית הקלפים לצד סדרות וסרטים רבים, נותר כמעט חסר כל; הוא נלחם משפטית בטענות כי ביצע עבירות מין בקטנים, הגיע לפשרות מבלי להודות, והפסיד את התדמית ואת הכסף וגם - כמה מרוויחים שחקני אוסקר?
קווין ספייסי, השחקן זוכה שני פרסי האוסקר, חשף בריאיון לטלגרף כי הוא חי כיום ללא מגורים קבועים, נודד בין מלונות לדירות Airbnb בעקבות הוצאות משפטיות אדירות שהצטברו מאז 2017. "אני הולך לאן שיש עבודה. אין לי ממש בית", אמר ספייסי והוסיף כי "העלויות בשבע השנים האחרונות היו אסטרונומיות. כמעט ולא נכנס כסף, והכול יצא". הדברים נאמרו במקביל להופעתו בתל אביב בשבוע שעבר.
ספייסי, בן 66, בנה קריירה מזהירה שהחלה בשנות ה-80.ההכנסות העיקריות הגיעו משכר בסרטים, סדרות טלוויזיה והפקות שונות. בשיא הקריירה שלו, סביב 2017, ההון הנקי של ספייסי הוערך ב-70 מיליון דולר. חלק ניכר מהסכום נבע מהופעות בסרטים מצליחים, אך המקור המשמעותי ביותר היה הסדרה "בית הקלפים" של נטפליקס. הסדרה, ששודרה בין 2013 ל-2018, הניבה לספייסי 500 אלף דולר לפרק, מה שהצטבר לכ-50 מיליון דולר נטו עם בונוסים כמפיק. נטפליקס השקיעה בסדרה תקציב של מאות מיליונים, כאשר חלקו הגדול הופנה לשכר השחקנים הבכירים. ההצלחה של "בית הקלפים" גם חיזקה את מעמדו כשחקן מוביל, מה שהוביל לחוזים נוספים גדולים בתעשייה.
לפני "בית הקלפים", ספייסי גרף סכומים משמעותיים מסרטים קלאסיים. בסרט "החשוד המיידי" מ-1995, שבו זכה באוסקר הראשון שלו כשחקן משנה, השכר שלו לא פורסם רשמית, אך ההערכה היא שקיבל כ-1-2 מיליון דולר, בהתחשב בתקציב הסרט של 6 מיליון דולר והצלחתו הקופתית של 23 מיליון דולר. הסרט, שהפך אותו לכוכב בינלאומי, פתח בפניו דלתות לחוזים נוספים. על האוסקר השני שלו, עבור "אמריקן ביוטי" מ-1999, השכר עמד על כ-4 מיליון דולר, והסרט גרף 356 מיליון דולר בקופות בעולם, מה שהגדיל משמעותית את ערכו בשוק.
כמה מרוויח שחקן אוסקר בסרט?
סרטים נוספים תרמו להונו: "שבעה חטאים" מ-1995: כ-2.5 מיליון דולר; "המתווך" מ-1998, כ-5 מיליון דולר. בסך הכול, ההכנסות מסרטים בין 1995 ל-2010 הגיעו לכ-50 מיליון דולר, לפני ניכויי מסים והוצאות הפקה. ספייסי השתתף גם בסרטים כמו "אינטליגנציה מלאכותית" מ-2001, ששילם לו כ-3 מיליון דולר, ו"סופרמן חוזר" מ-2006, עם שכר של כ-10 מיליון דולר, כולל אחוזים מהרווחים. הסרט האחרון גרף 391 מיליון דולר בקופות, אך ההפקה הייתה יקרה במיוחד, מה שהשפיע על הרווחים הנקיים.
מעבר לשכר ישיר, ספייסי הרוויח מפרסומות, חוזי ייעוץ והפקות עצמאיות. הוא הקים חברת הפקה בשנות ה-90, "טריגר סטריט פרודקשנס", שייצרה סרטים מצליחים כמו "21" מ-2008, שגרף 183 מיליון דולר בקופות. ההערכה היא שהחברה הניבה לו 10-15 מיליון דולר. בנוסף, חוזים עם מותגי ענק כמו אמריקן אקספרס וסוני תרמו כ-5 מיליון דולר בשנה בתקופת השיא.
קווין ספייסי מבית הקלפים (בית הקלפים - יחצ)ממיליונר גדול להומלס - איך איבד קווין ספייסי 70 מיליון דולר
בגיל 66 ואחרי קריירה מפוארת, השחקן שזכה ב-2 פרסי אוסקר וכיכב בסדרת בית הקלפים לצד סדרות וסרטים רבים, נותר כמעט חסר כל; הוא נלחם משפטית בטענות כי ביצע עבירות מין בקטנים, הגיע לפשרות מבלי להודות, והפסיד את התדמית ואת הכסף וגם - כמה מרוויחים שחקני אוסקר?
קווין ספייסי, השחקן זוכה שני פרסי האוסקר, חשף בריאיון לטלגרף כי הוא חי כיום ללא מגורים קבועים, נודד בין מלונות לדירות Airbnb בעקבות הוצאות משפטיות אדירות שהצטברו מאז 2017. "אני הולך לאן שיש עבודה. אין לי ממש בית", אמר ספייסי והוסיף כי "העלויות בשבע השנים האחרונות היו אסטרונומיות. כמעט ולא נכנס כסף, והכול יצא". הדברים נאמרו במקביל להופעתו בתל אביב בשבוע שעבר.
ספייסי, בן 66, בנה קריירה מזהירה שהחלה בשנות ה-80.ההכנסות העיקריות הגיעו משכר בסרטים, סדרות טלוויזיה והפקות שונות. בשיא הקריירה שלו, סביב 2017, ההון הנקי של ספייסי הוערך ב-70 מיליון דולר. חלק ניכר מהסכום נבע מהופעות בסרטים מצליחים, אך המקור המשמעותי ביותר היה הסדרה "בית הקלפים" של נטפליקס. הסדרה, ששודרה בין 2013 ל-2018, הניבה לספייסי 500 אלף דולר לפרק, מה שהצטבר לכ-50 מיליון דולר נטו עם בונוסים כמפיק. נטפליקס השקיעה בסדרה תקציב של מאות מיליונים, כאשר חלקו הגדול הופנה לשכר השחקנים הבכירים. ההצלחה של "בית הקלפים" גם חיזקה את מעמדו כשחקן מוביל, מה שהוביל לחוזים נוספים גדולים בתעשייה.
לפני "בית הקלפים", ספייסי גרף סכומים משמעותיים מסרטים קלאסיים. בסרט "החשוד המיידי" מ-1995, שבו זכה באוסקר הראשון שלו כשחקן משנה, השכר שלו לא פורסם רשמית, אך ההערכה היא שקיבל כ-1-2 מיליון דולר, בהתחשב בתקציב הסרט של 6 מיליון דולר והצלחתו הקופתית של 23 מיליון דולר. הסרט, שהפך אותו לכוכב בינלאומי, פתח בפניו דלתות לחוזים נוספים. על האוסקר השני שלו, עבור "אמריקן ביוטי" מ-1999, השכר עמד על כ-4 מיליון דולר, והסרט גרף 356 מיליון דולר בקופות בעולם, מה שהגדיל משמעותית את ערכו בשוק.
כמה מרוויח שחקן אוסקר בסרט?
סרטים נוספים תרמו להונו: "שבעה חטאים" מ-1995: כ-2.5 מיליון דולר; "המתווך" מ-1998, כ-5 מיליון דולר. בסך הכול, ההכנסות מסרטים בין 1995 ל-2010 הגיעו לכ-50 מיליון דולר, לפני ניכויי מסים והוצאות הפקה. ספייסי השתתף גם בסרטים כמו "אינטליגנציה מלאכותית" מ-2001, ששילם לו כ-3 מיליון דולר, ו"סופרמן חוזר" מ-2006, עם שכר של כ-10 מיליון דולר, כולל אחוזים מהרווחים. הסרט האחרון גרף 391 מיליון דולר בקופות, אך ההפקה הייתה יקרה במיוחד, מה שהשפיע על הרווחים הנקיים.
מעבר לשכר ישיר, ספייסי הרוויח מפרסומות, חוזי ייעוץ והפקות עצמאיות. הוא הקים חברת הפקה בשנות ה-90, "טריגר סטריט פרודקשנס", שייצרה סרטים מצליחים כמו "21" מ-2008, שגרף 183 מיליון דולר בקופות. ההערכה היא שהחברה הניבה לו 10-15 מיליון דולר. בנוסף, חוזים עם מותגי ענק כמו אמריקן אקספרס וסוני תרמו כ-5 מיליון דולר בשנה בתקופת השיא.
