ללמוד שיווק ודיגיטל דרך הסמארטפון? כשני מיליון שקל הושקעו במיזם 'אסכולי'
אנשי השיווק הדיגיטלי אסי צור וטל נברו, והארט-דירקטור אריק דרעי, פתחו לפני כחודש את
אסכולי הוא הגרסה הישראלית לאתר הקורסים LINDA שהוקם לפני כעשור. הגרסה הישראלית מציעה תשלום חודשי נמוך עבור הזכות לצפות בכל תכני האתר, ללא הגבלה. בשלב זה הגולשים יכולים להיחשף לכ-70 קורסים בווידאו, של מגוון מרצים בתחומי השיווק, האינטרנט, תעסוקה, צילום, גרפיקה ועוד. המטרה, לדברי המנכ"ל אסי צור, המטרה היא להגיע בתוך שנה להיצע של 200 קורסים שונים, באותו מחיר קבוע.
כאמור, הקורסים הם בנושאים שונים ומגוונים, למשל קורס כתיבת קורות חיים, קורס כתיבה שיווקית, קורס אקסל, אנגלית עסקית, eBay, ניהול זמן, ייעול מכירות, קורסים בצילום, וורדפרס, פאורפוינט, וורד, גוגל אדוורדס, גוגל אנאליטיקס, HTML, ניהול זמן, פייסבוק, לינקאין, עמידה מול קהל, פוטושופ, ועוד ועוד.
בין המרצים שהקורסים שלהם מועברים באתר אסכולי, נמצאים ערן שטרן, עו"ד יניב זייד, צביקה דפנה, אלכסי קלצל, ורד חורי, מרב באבאי, ניר דובדבני, שי שקולניק וטל נברו.
אסי צור, מנכ"ל אסכולי, ניהל בעבר חדר מסחר למכירות ב-eBay, וכתב את הספר 'לעשות כסף באינטרנט'. הוא גם הבעלים של מכללת 'שטרודל' להדרכת המסחר ב-eBay. טל נברו, האחראית על הפיתוח העסקי והשיווק של אסכולי, היא יועצת שיווק דיגיטלי, ומרצה ומדריכה בתחום הדיגיטל. בעבר הקימה מחלקת דיגיטל באדלר חומסקי, ולאחר מכן הקימה מכללה בתחום המדיה החברתית. אריק דרעי אחראי על התחום הטכני של המיזם, ובמקצועו הוא איש סאונד וצילום.
לדברי צור, "אנחנו נמצאים בתקופה של יוקר מחיה, אבל אנשים מעוניינים להתקדם בחיים ולרכוש מיומנויות. 'אסכולי' מציעה להם את זה בלי לשבור את הכיס".
- 8.אבי 11/11/2013 01:30הגב לתגובה זודווקא עבודה יפה, אכן, ניווט וכפתורי פייסבוק חסרים, מקווה שתוסיפו.. מה שכן, המחירים בחו"ל עממיים יותר, כמעט 50% פחות. בשבילכם הייתי חושב שאם המחיר לפחות להתחלה היו קצת יותר נמוכים המון אנשים היו בודקים אתכם, או שתמצאו פתרון בדמות קורס חינם או יומיים חינם או משהו כזה, תמצאו את הפתרון להכרות אתכם..
- 7.ליטל שקדי 10/11/2013 17:24הגב לתגובה זונראה לאן עוד הוא יתפתח, מקווה שיהיה ניווט וכפתורי פייסבוק , זה יעזור לכם. סכ"ה עבודה יפה! בהצלחה
- דווקא הוא ברור לי. פשוט ונקי (ל"ת)לירון 11/11/2013 00:27הגב לתגובה זו
- 6.בר 10/11/2013 15:04הגב לתגובה זומיזם מבורך.
- 5.יוסי ברלטון 10/11/2013 14:54הגב לתגובה זוחבל
- 4.Lynda, not Linda. המון בהצלחה! (ל"ת)בר 10/11/2013 14:26הגב לתגובה זו
- 3.בנגי 10/11/2013 12:54הגב לתגובה זואין מנהל פרוייקט , מנהל UI.UX אתר מכוער ולא שמיש .... חבל
- 2.אחד שיודע 10/11/2013 12:44הגב לתגובה זולמה לנפח? (בשביל המשקיעים ושווי החברה?) בחיאאת ב-10 אלף ש"ח (בלחץ) אפשר להרים אתר כזה ועוד 5 אלף גג לעריכת ה15 קורסים שהוא מציע.. אתם יודעים מה? נעגל ל-30 אלף.. אבל.. דיי לזלזל באינטליגנציה!
- אחד שמכיר את לינדה 10/11/2013 18:01הגב לתגובה זואתה כנראה לא ממש חי במדינה היקרה הזו. או שאתה טוקבקיסט של אחת המכללות המתחרות...
- אסי צור -מייסד האתר 10/11/2013 13:33הגב לתגובה זולפני העלויות יש לנו באתר מעל 70 קורסים !!! ולא 15 ! רק למנחים (40 המרצים הטובים בארץ) - כל אחד לא היה מסכים לעבוד כל כך קשה וללמד את התוכן הכי טוב שלו - בשביל פחות מ- 15 אלף ש"ח לקורס. אם לא הרבה יותר ! לשלם משכורות ל-13 בעלי מקצועי במשך שנתיים (עורכי וידיאו, אנימטורים, צלמים, אנשי סאונד, מתמללים, עורכי תוכן, אנשי מערכות מידע ועוד) - זה לבד עלות של מליון וחצי שקל. ועלויות שוטפות של עסק בישראל - מי שיודע כמה זה עולה יודע ! העלות של הפלטפורמה (האתר) - 250,000 ש"ח כולל מיתוג. וכל זה לפני תקציב פרסום של כמה מאות אלפי שקלים - והינה אוטוטו על 3 מליון שקלים הוצאות ! אז מי שיכול להרים כזה מיזם ב- 30 אלף - אני קונה ! אז ל"אחד שיודע" - נראה לי שאתה לא כל כך יודע.. אבל כן יודע לדבר שטויות.
- מישהו 10/11/2013 14:511. כל הכבוד על התגובה 2. כל הכבוד על הפירוט 3. האם האנשים שהוזכרו, טל, ואתה - מהיום כל עיסוקכם הוא אך ורק האתר המדובר, או שזה על הדרך? בהשקעה של שני מיליון שח אני מניח שהציפיה היא שהעובדים יעזבו את כל עיסוקיהם ויתעסקו אך ורק במיזם.. תשמע, אני מצטער. זה נשמע לא אמין
- צרות עין 10/11/2013 12:56הגב לתגובה זודי להשמצות
- 1.נשמע מעניין. תודה (ל"ת)אייל ל. 10/11/2013 09:51הגב לתגובה זו
- אבנר מלכי 10/11/2013 10:39הגב לתגובה זושאפו!!!
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
