ללמוד שיווק ודיגיטל דרך הסמארטפון? כשני מיליון שקל הושקעו במיזם 'אסכולי'
אנשי השיווק הדיגיטלי אסי צור וטל נברו, והארט-דירקטור אריק דרעי, פתחו לפני כחודש את
אסכולי הוא הגרסה הישראלית לאתר הקורסים LINDA שהוקם לפני כעשור. הגרסה הישראלית מציעה תשלום חודשי נמוך עבור הזכות לצפות בכל תכני האתר, ללא הגבלה. בשלב זה הגולשים יכולים להיחשף לכ-70 קורסים בווידאו, של מגוון מרצים בתחומי השיווק, האינטרנט, תעסוקה, צילום, גרפיקה ועוד. המטרה, לדברי המנכ"ל אסי צור, המטרה היא להגיע בתוך שנה להיצע של 200 קורסים שונים, באותו מחיר קבוע.
כאמור, הקורסים הם בנושאים שונים ומגוונים, למשל קורס כתיבת קורות חיים, קורס כתיבה שיווקית, קורס אקסל, אנגלית עסקית, eBay, ניהול זמן, ייעול מכירות, קורסים בצילום, וורדפרס, פאורפוינט, וורד, גוגל אדוורדס, גוגל אנאליטיקס, HTML, ניהול זמן, פייסבוק, לינקאין, עמידה מול קהל, פוטושופ, ועוד ועוד.
בין המרצים שהקורסים שלהם מועברים באתר אסכולי, נמצאים ערן שטרן, עו"ד יניב זייד, צביקה דפנה, אלכסי קלצל, ורד חורי, מרב באבאי, ניר דובדבני, שי שקולניק וטל נברו.
אסי צור, מנכ"ל אסכולי, ניהל בעבר חדר מסחר למכירות ב-eBay, וכתב את הספר 'לעשות כסף באינטרנט'. הוא גם הבעלים של מכללת 'שטרודל' להדרכת המסחר ב-eBay. טל נברו, האחראית על הפיתוח העסקי והשיווק של אסכולי, היא יועצת שיווק דיגיטלי, ומרצה ומדריכה בתחום הדיגיטל. בעבר הקימה מחלקת דיגיטל באדלר חומסקי, ולאחר מכן הקימה מכללה בתחום המדיה החברתית. אריק דרעי אחראי על התחום הטכני של המיזם, ובמקצועו הוא איש סאונד וצילום.
לדברי צור, "אנחנו נמצאים בתקופה של יוקר מחיה, אבל אנשים מעוניינים להתקדם בחיים ולרכוש מיומנויות. 'אסכולי' מציעה להם את זה בלי לשבור את הכיס".
- 8.אבי 11/11/2013 01:30הגב לתגובה זודווקא עבודה יפה, אכן, ניווט וכפתורי פייסבוק חסרים, מקווה שתוסיפו.. מה שכן, המחירים בחו"ל עממיים יותר, כמעט 50% פחות. בשבילכם הייתי חושב שאם המחיר לפחות להתחלה היו קצת יותר נמוכים המון אנשים היו בודקים אתכם, או שתמצאו פתרון בדמות קורס חינם או יומיים חינם או משהו כזה, תמצאו את הפתרון להכרות אתכם..
- 7.ליטל שקדי 10/11/2013 17:24הגב לתגובה זונראה לאן עוד הוא יתפתח, מקווה שיהיה ניווט וכפתורי פייסבוק , זה יעזור לכם. סכ"ה עבודה יפה! בהצלחה
- דווקא הוא ברור לי. פשוט ונקי (ל"ת)לירון 11/11/2013 00:27הגב לתגובה זו
- 6.בר 10/11/2013 15:04הגב לתגובה זומיזם מבורך.
- 5.יוסי ברלטון 10/11/2013 14:54הגב לתגובה זוחבל
- 4.Lynda, not Linda. המון בהצלחה! (ל"ת)בר 10/11/2013 14:26הגב לתגובה זו
- 3.בנגי 10/11/2013 12:54הגב לתגובה זואין מנהל פרוייקט , מנהל UI.UX אתר מכוער ולא שמיש .... חבל
- 2.אחד שיודע 10/11/2013 12:44הגב לתגובה זולמה לנפח? (בשביל המשקיעים ושווי החברה?) בחיאאת ב-10 אלף ש"ח (בלחץ) אפשר להרים אתר כזה ועוד 5 אלף גג לעריכת ה15 קורסים שהוא מציע.. אתם יודעים מה? נעגל ל-30 אלף.. אבל.. דיי לזלזל באינטליגנציה!
- אחד שמכיר את לינדה 10/11/2013 18:01הגב לתגובה זואתה כנראה לא ממש חי במדינה היקרה הזו. או שאתה טוקבקיסט של אחת המכללות המתחרות...
- אסי צור -מייסד האתר 10/11/2013 13:33הגב לתגובה זולפני העלויות יש לנו באתר מעל 70 קורסים !!! ולא 15 ! רק למנחים (40 המרצים הטובים בארץ) - כל אחד לא היה מסכים לעבוד כל כך קשה וללמד את התוכן הכי טוב שלו - בשביל פחות מ- 15 אלף ש"ח לקורס. אם לא הרבה יותר ! לשלם משכורות ל-13 בעלי מקצועי במשך שנתיים (עורכי וידיאו, אנימטורים, צלמים, אנשי סאונד, מתמללים, עורכי תוכן, אנשי מערכות מידע ועוד) - זה לבד עלות של מליון וחצי שקל. ועלויות שוטפות של עסק בישראל - מי שיודע כמה זה עולה יודע ! העלות של הפלטפורמה (האתר) - 250,000 ש"ח כולל מיתוג. וכל זה לפני תקציב פרסום של כמה מאות אלפי שקלים - והינה אוטוטו על 3 מליון שקלים הוצאות ! אז מי שיכול להרים כזה מיזם ב- 30 אלף - אני קונה ! אז ל"אחד שיודע" - נראה לי שאתה לא כל כך יודע.. אבל כן יודע לדבר שטויות.
- מישהו 10/11/2013 14:511. כל הכבוד על התגובה 2. כל הכבוד על הפירוט 3. האם האנשים שהוזכרו, טל, ואתה - מהיום כל עיסוקכם הוא אך ורק האתר המדובר, או שזה על הדרך? בהשקעה של שני מיליון שח אני מניח שהציפיה היא שהעובדים יעזבו את כל עיסוקיהם ויתעסקו אך ורק במיזם.. תשמע, אני מצטער. זה נשמע לא אמין
- צרות עין 10/11/2013 12:56הגב לתגובה זודי להשמצות
- 1.נשמע מעניין. תודה (ל"ת)אייל ל. 10/11/2013 09:51הגב לתגובה זו
- אבנר מלכי 10/11/2013 10:39הגב לתגובה זושאפו!!!
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמי הזיז את מדורת השבט שלי?
המהדורה המרכזית של חדשות 12 עדיין בראש, אבל ההתחזקות של ערוץ 14 היא כבר עובדה מוגמרת והמגמה ברורה; הפריים טיים עדיין בשליטת קשת אבל המגמה ניכרת לאורך כל לוח השידורים
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 12.4% רייטינג ו-305 אלף צופים, נתונים מעולים ששמו אותה בראש הדירוג של המהדורות המרכזיות בישראל, אבל אין בכך שום דבר חדש, מה שכן הולך ומשתנה זו התחרות, היות וגם אמש, חדשות 14 התקרבו מאד למקום הראשון והיוו תחרות של ממש למדורת השבט של העשורים האחרונים, ועמדה על 9.2% רייטינג ו-2424 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שעמדה על 5.2% רייטינג ו-135 אלף צופים ומצליחה להתייצב על מעל מאה אלף צופים בשיגרה, ואילו בסוף, היתה המהדורה של כאן11, שעצם קיומה נמצא במחלוקת, אבל כך או כך, היא אינה אלטרנטיבה אמיתית מבחינת רייטינג, ועומדת על 98 אלף צופים ו-3.8% רייטינג.
גם באייטם רייטינג פשוט, חשוב להזכיר שעם או בלי קשר למגמות הצפייה או למסע הדה-לגיטמציה, מספר עיתונאים בכירים בערוץ 14 אוימו לאחרונה והחשוד במעשים נעצר.
פריים טיים
לעמוד בראש הפריים עם תכנית דוברת ערבית זה הישג יוצא דופן, וכך עשתה "נוטוק" של רועי עידן, שעמדה על רייטינג של 12.7% רייטינג ו-302 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 10 % רייטינג ו-256 אלף צופים, ואילו במקום השלישי
היתה "הפטריוטים", ועם חזרתו של ינון מגל עמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 260 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 4.7% רייטינג ו-106 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת
שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.7% ו-84 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג ו-47 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת
סגרה את הרשימה, עם 1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.
- הפריים טיים בשליטת קשת, והפעם עם "ארץ נהדרת"
- 5 עובדות על איך מודדים את הרייטינג וכמה הוא שווה לערוצי החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.8% ו-67 אלף צופים, ואילו אחריו היתה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 2% רייטינג, ו-42 אלף צופים. את הרשימה
סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמי הזיז את מדורת השבט שלי?
המהדורה המרכזית של חדשות 12 עדיין בראש, אבל ההתחזקות של ערוץ 14 היא כבר עובדה מוגמרת והמגמה ברורה; הפריים טיים עדיין בשליטת קשת אבל המגמה ניכרת לאורך כל לוח השידורים
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 12.4% רייטינג ו-305 אלף צופים, נתונים מעולים ששמו אותה בראש הדירוג של המהדורות המרכזיות בישראל, אבל אין בכך שום דבר חדש, מה שכן הולך ומשתנה זו התחרות, היות וגם אמש, חדשות 14 התקרבו מאד למקום הראשון והיוו תחרות של ממש למדורת השבט של העשורים האחרונים, ועמדה על 9.2% רייטינג ו-2424 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שעמדה על 5.2% רייטינג ו-135 אלף צופים ומצליחה להתייצב על מעל מאה אלף צופים בשיגרה, ואילו בסוף, היתה המהדורה של כאן11, שעצם קיומה נמצא במחלוקת, אבל כך או כך, היא אינה אלטרנטיבה אמיתית מבחינת רייטינג, ועומדת על 98 אלף צופים ו-3.8% רייטינג.
גם באייטם רייטינג פשוט, חשוב להזכיר שעם או בלי קשר למגמות הצפייה או למסע הדה-לגיטמציה, מספר עיתונאים בכירים בערוץ 14 אוימו לאחרונה והחשוד במעשים נעצר.
פריים טיים
לעמוד בראש הפריים עם תכנית דוברת ערבית זה הישג יוצא דופן, וכך עשתה "נוטוק" של רועי עידן, שעמדה על רייטינג של 12.7% רייטינג ו-302 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 10 % רייטינג ו-256 אלף צופים, ואילו במקום השלישי
היתה "הפטריוטים", ועם חזרתו של ינון מגל עמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 260 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 4.7% רייטינג ו-106 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת
שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.7% ו-84 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג ו-47 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת
סגרה את הרשימה, עם 1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.
- הפריים טיים בשליטת קשת, והפעם עם "ארץ נהדרת"
- 5 עובדות על איך מודדים את הרייטינג וכמה הוא שווה לערוצי החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.8% ו-67 אלף צופים, ואילו אחריו היתה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 2% רייטינג, ו-42 אלף צופים. את הרשימה
סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
