קבלו את הכוורת של ניצן הורוביץ: שמוליק כהן ינהל את קמפיין הבחירות
חודשיים לאחר שהכריז על מועמדותו לראשות העיר תל-אביב-יפו, הושק קמפיין הבחירות של ניצן הורוביץ ושל רשימת מרצ למועצת העיר. הקמפיין, תחת הסיסמא: לוקחים את העיר, מנוהל על ידי שמוליק כהן שנכנס לתפקידו לפני מספר שבועות. כהן בעל ניסיון של כ-30 שנה בניהול מערכות בחירות, ניהל, בין היתר, קמפיינים של טדי קולק, יצחק רבין, עמיר פרץ ואהוד ברק ובתפקידו האחרון ניהל את הקמפיין של ציפי לבני ומפלגת 'התנועה'.
הורוביץ מקבל חיזוק מעניין בדמותו של גדי להב, לשעבר עורך וואלה שפרש מתפקידו במהלך השנה החולפת. להב לקח על עצמו את ניהול תחום הדיגיטל בקמפיין ויעשה זאת בהתנדבות. איה יהלי-מזרחי, לשעבר יועצת תקשורת במטה הבחירות של התנועה, ויועצת תקשורת במשרדי יח"צ מירב פרסי צדוק ושלום ת"א, תנהל את מערך הדוברות במטה ומשרד יחסי הציבור אלה איתן מרכז את תחום היח"צ. שי אבן ממשרד האסטרטגיה 'שלוש תקשורת' ישמש כמנהל מטה הפרסום.
לדברי שמוליק כהן: "ניצן הורוביץ הוא בעיניי המועמד הטוב ביותר המתמודד היום לתפקיד ראש עיר בישראל. אני גאה לעבוד עם מנהיג רב כישורים, אינטגריטי ושאר רוח. הקמפיין של מרצ וניצן הורוביץ יתנהל בהתאם לדמותו של ניצן הורוביץ ולדרכה של מרצ ויהיה ערכי, ענייני, דינמי, חדשני ובעל חזון, המעמיד את האדם וצרכיו במרכז המחשבה וההוויה, ובסופו ניצן הורוביץ ייבחר לראשות העיר ומרצ תהייה הכוח המרכזי שיוביל את הקואליציה בתל-אביב-יפו".
- 4.חסר סיכוי. טוב לנו חולדאי. (ל"ת)עמי 30/07/2013 00:10הגב לתגובה זו
- 3.עו"ד 29/07/2013 16:46הגב לתגובה זוחובבנות לצאת לדרך בלי להכיר את הפרטים
- 2.אחד שמכיר 29/07/2013 15:26הגב לתגובה זוגונב קרדיטים על קמפיינים שלא עשה, ומסתיר מידע על רוב הקמפיינים שהפסיד... הגיע הזמן לתחקיר על האיש.
- 1.קמפיין של טעויות..מקווה שתתייצבו.... (ל"ת)יוני 28/07/2013 18:06הגב לתגובה זו

השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 עם נוכחות רצינית של 204 אלף צופים, שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, שבה צפו 302 אלף איש; חדשות 13 עם 145 אלף צופים ואילו המהדורה המרכזית של כאן 11 נמצאת באופן עקבי על 50 עד 60 צופים וסוגרת את הרשימה עם נתונים חלשים
כמו תמיד, רייטינג מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ואמש עמדה על 12.9% רייטינג עם 302 אלף צופים, אבל לאחרונה, המגמה היא שבמקום שסך כל המהדורות המתחרות יעמוד על חצי מכמות הצופים של חדשות 12, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עולה לבדה לכ-66% מכמות הצופים, עם 204 אלף צופים ו-6.7% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 6.6% אבל 145 אלף צופים. מעניין מה היו התוצאות לו היו משנים את שיטת הרייטינג.
עם זאת, סיפור מרכזי לא פחות הוא הסיפור של מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, ולמרות מגישים איכותיים, טלי מורנו וטל ברמן, היא מדשדשת ומציגה תוצאות חלשות מאד, כשאמש כמות הצופים היתה 58 אלף איש בלבד, עם 2.4% רייטינג.
בפריים טיים, איך לא, הלהיט של רשת, "האח הגדול" מנצח את כולם, עם רייטינג של 16.2% ו-408 אלף צופים, ואחריו "מאסטר שף" היציבה, עם 13.4% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים חוזרת ומזנקת, לאחר תקופה של ירידה, ועומדת על 7.4% רייטינג ו-223 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", זכתה ל-1.3% רייטינג בלבד, עם 26 אלף צופים בסך הכל. השידור הציבורי בבעיית רייטינג קשה.
בוקר, אמצע היום ולייט נייט
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.6% ו-91 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.9% רייטינג ו-36 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.7% ו-77 אלף צופים, אחריו במקום השני המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.9% בלבד ו-43 אלף צופים ואחריהן מאחור נמצא "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.