קבלו את הכוורת של ניצן הורוביץ: שמוליק כהן ינהל את קמפיין הבחירות

בסוף השבוע שעבר הושק רשמית קמפיין הבחירות של הח"כ המתמודד על ראשות העיר. איה יהלי מזרחי תנהל את הדוברות ואלה איתן תנהל את היח"צ. גדי להב מתנדב בדיגיטל
משה בנימין | (4)

חודשיים לאחר שהכריז על מועמדותו לראשות העיר תל-אביב-יפו, הושק קמפיין הבחירות של ניצן הורוביץ ושל רשימת מרצ למועצת העיר. הקמפיין, תחת הסיסמא: לוקחים את העיר, מנוהל על ידי שמוליק כהן שנכנס לתפקידו לפני מספר שבועות. כהן בעל ניסיון של כ-30 שנה בניהול מערכות בחירות, ניהל, בין היתר, קמפיינים של טדי קולק, יצחק רבין, עמיר פרץ ואהוד ברק ובתפקידו האחרון ניהל את הקמפיין של ציפי לבני ומפלגת 'התנועה'.

הורוביץ מקבל חיזוק מעניין בדמותו של גדי להב, לשעבר עורך וואלה שפרש מתפקידו במהלך השנה החולפת. להב לקח על עצמו את ניהול תחום הדיגיטל בקמפיין ויעשה זאת בהתנדבות. איה יהלי-מזרחי, לשעבר יועצת תקשורת במטה הבחירות של התנועה, ויועצת תקשורת במשרדי יח"צ מירב פרסי צדוק ושלום ת"א, תנהל את מערך הדוברות במטה ומשרד יחסי הציבור אלה איתן מרכז את תחום היח"צ. שי אבן ממשרד האסטרטגיה 'שלוש תקשורת' ישמש כמנהל מטה הפרסום.

לדברי שמוליק כהן: "ניצן הורוביץ הוא בעיניי המועמד הטוב ביותר המתמודד היום לתפקיד ראש עיר בישראל. אני גאה לעבוד עם מנהיג רב כישורים, אינטגריטי ושאר רוח. הקמפיין של מרצ וניצן הורוביץ יתנהל בהתאם לדמותו של ניצן הורוביץ ולדרכה של מרצ ויהיה ערכי, ענייני, דינמי, חדשני ובעל חזון, המעמיד את האדם וצרכיו במרכז המחשבה וההוויה, ובסופו ניצן הורוביץ ייבחר לראשות העיר ומרצ תהייה הכוח המרכזי שיוביל את הקואליציה בתל-אביב-יפו".

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    חסר סיכוי. טוב לנו חולדאי. (ל"ת)
    עמי 30/07/2013 00:10
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    עו"ד 29/07/2013 16:46
    הגב לתגובה זו
    חובבנות לצאת לדרך בלי להכיר את הפרטים
  • 2.
    אחד שמכיר 29/07/2013 15:26
    הגב לתגובה זו
    גונב קרדיטים על קמפיינים שלא עשה, ומסתיר מידע על רוב הקמפיינים שהפסיד... הגיע הזמן לתחקיר על האיש.
  • 1.
    קמפיין של טעויות..מקווה שתתייצבו.... (ל"ת)
    יוני 28/07/2013 18:06
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.