
ככה טאבולה מביאה 20% גידול בהמרות
טאבולה מחזקת את Realize עם טכנולוגיית GenAI: הפלטפורמה, שהושקה במרץ, זוכה לאימוץ מצד מותגים בינלאומיים ומציעה למפרסמים אלטרנטיבה לפרסום מחוץ לגוגל ומטא
טאבולה מנסה לבסס את עצמה כחלופה משמעותית לעולמות הפרסום של גוגל ומטא, עם השקעה הולכת וגוברת ביכולות בינה מלאכותית שמחזקות את הפלטפורמה Realize. מאז שהושקה מוקדם יותר השנה, הפלטפורמה מתמקדת בפרסום פרפורמנס בקנה מידה רחב ברשת הפתוחה, ומציגה למפרסמים נתונים שמרמזים על פוטנציאל אמיתי לייצר ערוץ הפצה עצמאי ויעיל מעבר ל"אקו-סיסטם הסגור" של ענקיות החיפוש והסושיאל.
טאבולה Taboola -1.13% מודיעה על הרחבת פלטפורמת Realize עם טכנולוגיית GenAI חדשה, שהופכת תמונות סטטיות למודעות חיות ומביאה לגידול של כ-20% בשיעורי ההמרה בקרב מפרסמים. Realize, שהושקה במרץ השנה, נחשבת לפלטפורמה הראשונה בתעשייה הממוקדת בפרסום פרפורמנס בקנה מידה רחב מחוץ למנועי חיפוש ורשתות חברתיות, ומאז השקתה היא צוברת תאוצה בקרב מותגים בינלאומיים מובילים.
בין המפרסמים שכבר אימצו את הפלטפורמה נמנים Homes.com, Trip Advisor, NerdWallet, Motley Fool, Philips Home, Yeti ו-Chime. לפי דיווחי חברות המשתמשות בה, Realize הצליחה להניב תוצאות הגבוהות ביותר מ-30% מהיעדים שהוגדרו בקמפיינים. כך, למשל, מותג בתחום התעופה הצליח לעבור את יעד הפרפורמנס שלו ב-34% ולייצר עלייה ניכרת בהיקף הפעילות באמצעות הפלטפורמה.
מאז השקתה, יותר מ-650 מפרסמים ניסו את מיקומי הדיספליי והסושיאל שמציעה Realize, ורבים מהם מדווחים על תוצאות חיוביות בהשגת לידים והגדלת מכירות. חבילת הפתרונות של טאבולה מבוססת על דאטה ייחודי, AI פרפורמנסי ושיתופי פעולה עם אלפי פאבלישרים ואתרי תוכן מהגדולים בעולם, ומאפשרת למפרסמים להגיע לקהלים רחבים באתרים אמינים ומוכרים.
- טאבולה עולה בכ-7% בטרום בעקבות דוח רבעוני חזק
- טאבולה משיקה מנוע חיפוש מבוסס GenAI; איך זה יעזור לפאבלישרים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
אדם סינגולדה, מייסד ומנכ"ל טאבולה, מסביר כי Realize נבנתה כדי לספק למפרסמים כלים להשגת צמיחה מתמשכת מעבר למנועי החיפוש והרשתות החברתיות: "אנחנו עוזרים למפרסמים להגיע מדי יום לכ-600 מיליון משתמשים ברחבי הרשת הפתוחה ולהניע אותם לפעולה. היכולות של Realize מבוססות על למעלה מעשור של דאטה והתנהגות משתמשים, ואנחנו ממשיכים להרחיב את יכולות ה-GenAI כדי לייצר אפקטיביות אמיתית עבור המפרסמים".
ומה הלקוחות אומרים?
בריאן קומו, Homes.com: "העבודה עם Realize שינתה את כללי המשחק בפעילויות הפרפורמנס שלנו. הפלטפורמה עצמה, בשילוב עם התובנות האסטרטגיות של הצוות עמו עבדנו, היתרגמו באופן ישיר לגידול משמעותי בפעילותם של משתמשים חדשים - מה שאפשר לנו להרחיב את הקמפיינים שלנו בצורה אפקטיבית. אנו עומדים ביעדי הפרסום שהצבנו לעצמנו ואף מעבר להם הודות לתמיכה הייעודית ולטכנולוגיה החדשנית הזו".
Cruise Critic מקבוצת TripAdvisor: ״Realize מהווה חלק חיוני במאמצים שלנו להשגת לקוחות חדשים. יעד הגברת המעורבות באתר הוא ממש גיים צ׳יינג׳ר בהבאת משתמשים חדשים ורלוונטיים כדי שיתחברו לאתר ויתקדמו הלאה במורד המשפך השיווקי," אמרה מורלי קוואטרוצ'ה, מנהלת שיווק בכירה, ביצועים ורכישות.
- המכון הלאומי לאגירת אנרגיה ו-NetZero השיקו בבר-אילן מעבדות לפיתוח פתרונות אנרגיה ואקלים
- חברת ESET חושפת תוכנת כופר על בסיס AI
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
נציגי צוות השיווק מפיליפס מכשירי חשמל לבית: "בזכות יכולות הטרגוט של משתמשים בעלי כוונת רכישה גבוהה, הישגנו מעורבות ושיעורי המרה אופטימליים, מה שהפך את Realize למרכיב חסר תחליף בתמהיל המדיה שלנו".
סטפני לינדסטרום, מנהלת שיווק ממוקד-הכנסות ותפעול, McClatchy: ״Realize מוכיחה את עצמה כתוספת מעולה לתמהיל השיווק שלנו. הטכנולוגיה שלה מסייעת לנו לקדם יעילות משמעותית ומעורבות אחרי-הקליק, בזכות היכולת להגיע לקהל גדול שמבלה את זמנו באתרים מוכרים ומהימנים".

המכון הלאומי לאגירת אנרגיה ו-NetZero השיקו בבר-אילן מעבדות לפיתוח פתרונות אנרגיה ואקלים
NetZero Ventures והמכון הלאומי לאגירת אנרגיה השיקו באוניברסיטת בר-אילן מעבדות מתקדמות בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים, שיאפשרו לסטארט-אפים וחוקרים לפתח אבות טיפוס חדשניים בתחומי האנרגיה והאקלים, החל בצבר הדור הבא של סוללות ועד לכידת פחמן, ולקדם אותם לשוק המסחרי
NetZero Ventures והמכון הלאומי לאגירת אנרגיה השיקו בבר-אילן מעבדות להאצת הפיתוח והמסחור של פתרונות אנרגיה ואקלים בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים. המעבדות בונות גשר בין גילוי מדעי לבין שיווק מוצר מסחרי - הן יאיצו פיתוח ומסחור דור חדש של סוללות, תאי דלק, מימן, חומרים לתעשייה ידידותיים לסביבה, לכידת פחמן דו-חמצני ועוד.
המעבדות שנועדו לתמוך בסטארט-אפים בפיתוח אבות טיפוס טכנולוגיים בתחומי האנרגיה והאקלים ולקדם את מסחורם. מעבדות אלה יוצרות את האקוסיסטם הראשון מסוגו מקצה לקצה בישראל בתחומי האקלים והאנרגיה שיקדם חדשנות ויאפשר לחוקרי אקדמיה מכל מוסדות הלימוד, יזמים, סטארט-אפים וחברות תעשייתיות למנף פריצות דרך טכנולוגיות, להגיע למימוש ראשוני, עם פוטנציאל לבנות על בסיסן חברות מסחריות בגיבוי NetZero Ventures ומשקיעים אחרים.
המעבדות הוקמו מכיוון שלטכנולוגיות עמוקות בתחום האנרגיה, לסטארט-אפים בשלבים מוקדמים בתחומי האקלים וכן למעבדות מחקר באקדמיה אין לרוב גישה לציוד המתקדם הנדרש בכדי להעביר טכנולוגיות פורצות דרך מהמעבדה לשוק המסחרי. ללא משאבים מסוג זה טכנולוגיות אלה לא יכולות להוכיח היתכנות והן מחמיצות הזדמנויות השקעה של משקיעים, מענקים בינלאומיים ושותפויות אסטרטגיות.
המיזם יצא לפועל עם התמיכה של משרד האנרגיה במכון לאגירת אנרגיה, Helmsley Trust, אוניברסיטת בר-אילן, הטכניון, שותפים פרטיים של NetZero Ventures ורשות החדשנות.
- השקעות ענק באנרגיה - 90 מיליארד שקל עד 2030
- הליוס חותמת על חוזה אגירת חשמל של 100 מיליון שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
פרופ' דורון אורבך מאוניברסיטת בר-אילן, מנהל משותף וראש המכון הישראלי לאגירת אנרגיה: "המטרה של תשתית זו היא לשדרג את רמת הבשלות הטכנולוגית (TRL) של פיתוחים חדשניים שנולדים באוניברסיטאות ישראליות ובסטארט-אפים בשלבים מוקדמים. המעבדות החדשות תומכות במעבר משלב המעבדה לפיילוט רחב היקף והן פותחות בכך אפשרויות לשיתופי פעולה עם התעשייה ועם משקיעים בינלאומיים, כולל תוכניות של האיחוד האירופי כמו הורייזון אירופה שלעתים מחייבות רמת בשלות טכנולוגית גבוהה יותר כדי להתקבל".