
ככה טאבולה מביאה 20% גידול בהמרות
טאבולה מחזקת את Realize עם טכנולוגיית GenAI: הפלטפורמה, שהושקה במרץ, זוכה לאימוץ מצד מותגים בינלאומיים ומציעה למפרסמים אלטרנטיבה לפרסום מחוץ לגוגל ומטא
טאבולה מנסה לבסס את עצמה כחלופה משמעותית לעולמות הפרסום של גוגל ומטא, עם השקעה הולכת וגוברת ביכולות בינה מלאכותית שמחזקות את הפלטפורמה Realize. מאז שהושקה מוקדם יותר השנה, הפלטפורמה מתמקדת בפרסום פרפורמנס בקנה מידה רחב ברשת הפתוחה, ומציגה למפרסמים נתונים שמרמזים על פוטנציאל אמיתי לייצר ערוץ הפצה עצמאי ויעיל מעבר ל"אקו-סיסטם הסגור" של ענקיות החיפוש והסושיאל.
טאבולה Taboola -4.07% מודיעה על הרחבת פלטפורמת Realize עם טכנולוגיית GenAI חדשה, שהופכת תמונות סטטיות למודעות חיות ומביאה לגידול של כ-20% בשיעורי ההמרה בקרב מפרסמים. Realize, שהושקה במרץ השנה, נחשבת לפלטפורמה הראשונה בתעשייה הממוקדת בפרסום פרפורמנס בקנה מידה רחב מחוץ למנועי חיפוש ורשתות חברתיות, ומאז השקתה היא צוברת תאוצה בקרב מותגים בינלאומיים מובילים.
בין המפרסמים שכבר אימצו את הפלטפורמה נמנים Homes.com, Trip Advisor, NerdWallet, Motley Fool, Philips Home, Yeti ו-Chime. לפי דיווחי חברות המשתמשות בה, Realize הצליחה להניב תוצאות הגבוהות ביותר מ-30% מהיעדים שהוגדרו בקמפיינים. כך, למשל, מותג בתחום התעופה הצליח לעבור את יעד הפרפורמנס שלו ב-34% ולייצר עלייה ניכרת בהיקף הפעילות באמצעות הפלטפורמה.
מאז השקתה, יותר מ-650 מפרסמים ניסו את מיקומי הדיספליי והסושיאל שמציעה Realize, ורבים מהם מדווחים על תוצאות חיוביות בהשגת לידים והגדלת מכירות. חבילת הפתרונות של טאבולה מבוססת על דאטה ייחודי, AI פרפורמנסי ושיתופי פעולה עם אלפי פאבלישרים ואתרי תוכן מהגדולים בעולם, ומאפשרת למפרסמים להגיע לקהלים רחבים באתרים אמינים ומוכרים.
- טאבולה מזנקת 7% לאחר שהכתה את התחזיות והעלתה תחזית שנתית
- מ-TIME ועד USA TODAY: טאבולה מתקשרת עם פאבלישרים גלובליים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
אדם סינגולדה, מייסד ומנכ"ל טאבולה, מסביר כי Realize נבנתה כדי לספק למפרסמים כלים להשגת צמיחה מתמשכת מעבר למנועי החיפוש והרשתות החברתיות: "אנחנו עוזרים למפרסמים להגיע מדי יום לכ-600 מיליון משתמשים ברחבי הרשת הפתוחה ולהניע אותם לפעולה. היכולות של Realize מבוססות על למעלה מעשור של דאטה והתנהגות משתמשים, ואנחנו ממשיכים להרחיב את יכולות ה-GenAI כדי לייצר אפקטיביות אמיתית עבור המפרסמים".
ומה הלקוחות אומרים?
בריאן קומו, Homes.com: "העבודה עם Realize שינתה את כללי המשחק בפעילויות הפרפורמנס שלנו. הפלטפורמה עצמה, בשילוב עם התובנות האסטרטגיות של הצוות עמו עבדנו, היתרגמו באופן ישיר לגידול משמעותי בפעילותם של משתמשים חדשים - מה שאפשר לנו להרחיב את הקמפיינים שלנו בצורה אפקטיבית. אנו עומדים ביעדי הפרסום שהצבנו לעצמנו ואף מעבר להם הודות לתמיכה הייעודית ולטכנולוגיה החדשנית הזו".
Cruise Critic מקבוצת TripAdvisor: ״Realize מהווה חלק חיוני במאמצים שלנו להשגת לקוחות חדשים. יעד הגברת המעורבות באתר הוא ממש גיים צ׳יינג׳ר בהבאת משתמשים חדשים ורלוונטיים כדי שיתחברו לאתר ויתקדמו הלאה במורד המשפך השיווקי," אמרה מורלי קוואטרוצ'ה, מנהלת שיווק בכירה, ביצועים ורכישות.
- ChatGPT נהפך לבסטי החדש - למה זה גם מרגש וגם מפחיד
- כמה מרוויחים היזמים והעובדים באקזיט? דוגמה מהאקזיט של דוטי
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- כמה מרוויחים היזמים והעובדים באקזיט? דוגמה מהאקזיט של דוטי
נציגי צוות השיווק מפיליפס מכשירי חשמל לבית: "בזכות יכולות הטרגוט של משתמשים בעלי כוונת רכישה גבוהה, הישגנו מעורבות ושיעורי המרה אופטימליים, מה שהפך את Realize למרכיב חסר תחליף בתמהיל המדיה שלנו".
סטפני לינדסטרום, מנהלת שיווק ממוקד-הכנסות ותפעול, McClatchy: ״Realize מוכיחה את עצמה כתוספת מעולה לתמהיל השיווק שלנו. הטכנולוגיה שלה מסייעת לנו לקדם יעילות משמעותית ומעורבות אחרי-הקליק, בזכות היכולת להגיע לקהל גדול שמבלה את זמנו באתרים מוכרים ומהימנים".
DOTI (עומר הכהן)כמה מרוויחים היזמים והעובדים באקזיט? דוגמה מהאקזיט של דוטי
פי 4 ב-11 חודשים - סיילספורס רוכשת את הסטארטאפ הישראלי דוטי ב-100 מיליון דולר; יוצאי Wix הקימו את דוטי וגייסו כ-7 מיליון דולר; המשקיעים מורווחים פי 4, המייסדים הרוויחו על פי ההערכות כ-30 מיליון דולר לכל אחד; העובדים הרוויחו בממוצע מאות אלפי דולרים
סיילספורס ממשיכה להרחיב את אחיזתה בתחום הבינה המלאכותית, והפעם עם רכישה מקומית: החברה הודיעה כי תרכוש את דוטי, סטארטאפ ישראלי, תמורת סכום שמוערך בכ־100 מיליון דולר. מדובר באקזיט משמעותי במיוחד לחברה שהוקמה לפני פחות משנה, על ידי יוצאי Wix מתן כהן ועופר חופשי, ופעלה עד כה מתחת לרדאר, עם מימון ראשוני בהיקף כולל של כ־7 מיליון דולר בלבד.
הטכנולוגיה שפיתחה דוטי מתמקדת ביצירת "מוח ארגוני" - פלטפורמה מבוססת AI שמחברת בין מערכות פנימיות שונות בארגון, מאחדת נתונים ומנגישה אותם לעובדים באופן מיידי ובהתאמה להקשר. כלומר, במקום לעבור בין מערכות ולחפש מידע באופן ידני, העובדים יכולים לשאול שאלות בפשטות ולקבל תשובות ממוקדות שמבוססות על מכלול הידע הארגוני.
שילוב טכנולוגי לתוך Slack וחיזוק מרכז הפיתוח המקומי
לפי סיילספורס, הרכישה נועדה בין השאר לחזק את מרכז המו"פ של החברה בישראל, בדגש על טכנולוגיות בינה מלאכותית. המתכנתים והמנהלים מדוטי צפויים להשתלב בתוך סלאק, פלטפורמת התקשורת הארגונית שנרכשה אף היא על ידי סיילספורס בשנת 2020. כהן וחופשי יובילו את פעילות סלאק בישראל לאחר הרכישה.
הטכנולוגיה של דוטי תשולב בפיתוח "שכבת חיפוש חכמה", Agentic Search, שתהיה חלק מהיכולות העתידיות של מוצרי סיילספורס, ותפעל דרך ממשק השיחה של סלאק. מטרת העל: לאפשר לעובדים ולסוכני ה־AI בארגון לאתר מידע ולבצע פעולות ביעילות, תוך שילוב בין חוויית משתמש חלקה ויכולות ניתוח מתקדמות.
- אקזיט: אורביט נמכרת לקראטוס תמורת 356 מיליון דולר
- אקזיט ישראלי: DigitalOwl נמכרת לפי שווי של כ-200 מיליון דולר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
דוטי מעסיקה כיום כ־20 עובדים, ורובם יצטרפו רשמית לצוות סלאק המקומי. לדברי מתן כהן, מנכ"ל דוטי, הרכישה תאפשר להפיץ את הטכנולוגיה בקנה מידה עולמי, ולהגשים את החזון של הנגשת מידע ארגוני בצורה אינטואיטיבית ומהירה. דניז דרסר, מנכ"לית סלאק, הוסיפה כי "המומחיות של דוטי מאיצה את החזון שלנו להמציא מחדש את החיפוש הארגוני בכל מוצרי סיילספורס".
DOTI (עומר הכהן)כמה מרוויחים היזמים והעובדים באקזיט? דוגמה מהאקזיט של דוטי
פי 4 ב-11 חודשים - סיילספורס רוכשת את הסטארטאפ הישראלי דוטי ב-100 מיליון דולר; יוצאי Wix הקימו את דוטי וגייסו כ-7 מיליון דולר; המשקיעים מורווחים פי 4, המייסדים הרוויחו על פי ההערכות כ-30 מיליון דולר לכל אחד; העובדים הרוויחו בממוצע מאות אלפי דולרים
סיילספורס ממשיכה להרחיב את אחיזתה בתחום הבינה המלאכותית, והפעם עם רכישה מקומית: החברה הודיעה כי תרכוש את דוטי, סטארטאפ ישראלי, תמורת סכום שמוערך בכ־100 מיליון דולר. מדובר באקזיט משמעותי במיוחד לחברה שהוקמה לפני פחות משנה, על ידי יוצאי Wix מתן כהן ועופר חופשי, ופעלה עד כה מתחת לרדאר, עם מימון ראשוני בהיקף כולל של כ־7 מיליון דולר בלבד.
הטכנולוגיה שפיתחה דוטי מתמקדת ביצירת "מוח ארגוני" - פלטפורמה מבוססת AI שמחברת בין מערכות פנימיות שונות בארגון, מאחדת נתונים ומנגישה אותם לעובדים באופן מיידי ובהתאמה להקשר. כלומר, במקום לעבור בין מערכות ולחפש מידע באופן ידני, העובדים יכולים לשאול שאלות בפשטות ולקבל תשובות ממוקדות שמבוססות על מכלול הידע הארגוני.
שילוב טכנולוגי לתוך Slack וחיזוק מרכז הפיתוח המקומי
לפי סיילספורס, הרכישה נועדה בין השאר לחזק את מרכז המו"פ של החברה בישראל, בדגש על טכנולוגיות בינה מלאכותית. המתכנתים והמנהלים מדוטי צפויים להשתלב בתוך סלאק, פלטפורמת התקשורת הארגונית שנרכשה אף היא על ידי סיילספורס בשנת 2020. כהן וחופשי יובילו את פעילות סלאק בישראל לאחר הרכישה.
הטכנולוגיה של דוטי תשולב בפיתוח "שכבת חיפוש חכמה", Agentic Search, שתהיה חלק מהיכולות העתידיות של מוצרי סיילספורס, ותפעל דרך ממשק השיחה של סלאק. מטרת העל: לאפשר לעובדים ולסוכני ה־AI בארגון לאתר מידע ולבצע פעולות ביעילות, תוך שילוב בין חוויית משתמש חלקה ויכולות ניתוח מתקדמות.
- אקזיט: אורביט נמכרת לקראטוס תמורת 356 מיליון דולר
- אקזיט ישראלי: DigitalOwl נמכרת לפי שווי של כ-200 מיליון דולר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
דוטי מעסיקה כיום כ־20 עובדים, ורובם יצטרפו רשמית לצוות סלאק המקומי. לדברי מתן כהן, מנכ"ל דוטי, הרכישה תאפשר להפיץ את הטכנולוגיה בקנה מידה עולמי, ולהגשים את החזון של הנגשת מידע ארגוני בצורה אינטואיטיבית ומהירה. דניז דרסר, מנכ"לית סלאק, הוסיפה כי "המומחיות של דוטי מאיצה את החזון שלנו להמציא מחדש את החיפוש הארגוני בכל מוצרי סיילספורס".
