צופה זועם נגד אורי גוטליב: החיקוי של הרצל ב'קאמבק' - "נלעג ומעורר גיחוך"
האם דמות פארודית על חוזה המדינה פסולה? לאייס נודע כי למשרד התקשורת התקבלה תלונה על התכנית 'קאמבק' בערוץ HOT קומדי סנטרל, בעקבות חיקויו של אורי גוטליב את תיאודור הרצל. כעת הפניה נדבקת על ידי מועצת הכבלים והלוויין, שהעבירה אותה לתגובת ערוץ HOT קומדי סנטרל.
במכתב ששלח עו"ד חיים צ. ליפקין ממשרד 'ליפקין את ליפקין', פנה לשר התקשורת משה כחלון וטען כי "בסדרה מככבת דמותו של חוזה המדינה, תיאודור הרצל, כאשר הדמות מבוימת בצורה נלעגת ומעוררת גיחוך. גם להומור יש גבולות. הצגת אחד מסמליה של המדינה כפי שהדבר בא לידי ביטוי בתכנית הנה פריצת גבול". הפונה ביקש מהשר משה כחלון כי "בתוקף תפקידך כשר התקשורת, אבקשך לשים קץ לביזיון זה לאלתר".
יש לציין כי למשרד התקשורת אין אפשרות להתייחס לפנייה מסוג זה, וכי הגוף האמון על קבלת תלונות לגבי תכנים בכבלים ובלוויין הוא מועצת הכבלים והלוויין.
'קאמבק' משודרת בימים שני עד חמישי בשעה 21:15 בערוץ 'HOT קומדי סנטרל', בהנחיית אורי גוטליב ומעיין בלום. במסגרת התכנית מארח גוטליב בדמותו של 'הרצל' דמויות מיוחדות ועוסק בנושאים הבוערים של היום.
בכל תוכנית מתלווה אל 'הרצל' מנחה אורח אותו מגלם מעיין בלום. הכותבים הראשיים של התכנית הם ירון ניסקי ודורון צור, יוצרי 'מק. 22' ו'RED BAND', והעורך הוא יגאל שפירא.
- 14.ענבר 19/07/2011 16:36הגב לתגובה זועזבו עכשיו כן לועג או לא לועג לחוזה המדינה.. התוכנית הזאת פשוט מעיקה, כל הזמןןןן יש פרק שמשודר בהוט קומדי סאנטרל וזה פשוט תת רמה, עושה כאב ראש וזה כל כך לא מצחיק. פשוט מעצבן ששמים תוכנית כל כך מרגיזה בתדירות כל כך גבוהה במקום דברים נורמליים יותר
- 13.התביעה לא מפרגנת לאינטיליגנציה של השר כחלון (ל"ת)יעל 04/05/2011 19:45הגב לתגובה זו
- 12.יעל 04/05/2011 18:36הגב לתגובה זוומיועדת למי שאכפת לו מהמדינה ושעיניו בראשו
- 11.יניב 04/05/2011 18:29הגב לתגובה זוערוץ מעולה ואחלה תוכנית, אם מישהו לא אוהב את זה אז שלא יראה את זה..
- 10.יעל 04/05/2011 18:23הגב לתגובה זואורי גוטליב וצוות קאמבק הם מן הדמויות האצילות, הישרות, האחראיות והחינוכיות ביותר שקמו לנו במדיה המקומית. התוכנית שוחרת שלום, מלאה אהבה, מחוייבת להשכנת שלום, ויוצאת דופן במקומותינו באינטיליגנציה, מקצועיות ויצירתיות גבוהות במיוחד, כל אלה אינם תירוץ מספיק טוב כדי להיטפל למי שמדבר את האמת, מסתבר שאת האמת של רבים מאד. לצערי בתוכנו אנשים שאינם מסוגלים להכיל ולסבול איכויות כאלה של קאמבק, והפנייה המשפטית המגוחכת לשר אינה מפרגנת לאינטיליגנציה הטבעית של אזרחי מדינת ישראל.
- 9.פיני 04/05/2011 18:19הגב לתגובה זוכל אלה שהגיבו לפניי פשוט לא רגילים להומור שנון...
- 8.מבקר טלויזיה 04/05/2011 08:39הגב לתגובה זוהתלונה היתה צריכה להיות מוגשת למשרד להגנת הסביבה.מי האידיוט שבחר את הכותבים ואת אורי גוטליב לתוכנית ???
- 7.מבקר טלויזיה 04/05/2011 08:18הגב לתגובה זוהתלונה היתה צריכה להיות מוגשת למשרד להגנת הסביבה,או לחילופין להעביר את התוכנית לערוץ הילדים וגם שם לא בטוח שיצחקו.לא אתפלא אם "התלונה " לעיל,היא חלק מתרגיל יחצנות לנסות להעלות את הרייטינג מ-0.5% ל-1%.מי האידיוט שבחר את הכותבים ואת ה"שחקנים" לתפקיד ???
- 6.הנה,פוסמתם ! (ל"ת)- 10/04/2011 13:18הגב לתגובה זו
- 5.בזכותכם נודע לי שיש תוכנית כזאת בהוט !! (ל"ת)תודה לאייס 07/04/2011 22:22הגב לתגובה זו
- 4.זה כבר הישג - מישהו צופה בהוט? (ל"ת)סחטיין 07/04/2011 17:07הגב לתגובה זו
- 3.שרון 07/04/2011 16:45הגב לתגובה זוהוא לא מצחיק אותי וגם לא מצחיק כנראה הרבה אחרים
- 2.אחד שכותב פה 07/04/2011 16:09הגב לתגובה זואבל זה גרוע ולא מצחיק, מסכן גוטליב שצריך להגיד את הדברים הרדודים שהכותבים שלו כותבים
- ענבר 19/07/2011 16:37הגב לתגובה זובדיוק.. אורי גוטליב כשלעצמו, מוריד את עצמו לרמות כל כך נמוכות בגלל תוכניות כאלו. והקול המעצבן שלו בתוכנית יכול להוציא אותי מדעתי
- 1.הרצל 07/04/2011 16:07הגב לתגובה זוהיום יום חמישי - כך נודע לאייס. בלעדי, חשיפה, פרסום ראשון. או במלים אחרות, יאללה יאללה.

בנק אש עומד להיכשל - הנה הסיבות
רעש גדול בהשקה היום, אבל לבנק אש של ניר צוק אין בשורה אמיתית; הלוואי והוא היה מייצר תחרות אמיתית. זה יכול להשתנות בעתיד, בינתיים הוא צל חיוור של ההבטחות
בנק אש היה אמור להביא בשורה לצרכנים. זה לא קרה. אולי זה יקרה בהמשך. אבל הוא בזבז תחמושת על השקה של מוצר נחות ביחס למוצר של הבנקים הגדולים. הסיכוי שיעברו אליו מסה גדולה של אנשים הוא נמוך מאוד. זה עומד מהבחינה הזו להיות כישלון, אבל הוא בהחלט יכול לייצר ערך לקהלים מסוימים שיפתחו חשבון משני לצד חשבון ראשי בבנק המסורתי שלהם.
הבנק החדש מציע מודל של חלוקת רווחים ושקיפות עם הלקוחות. אך אין בו משכנתאות, אין בו פעילות של ניירות ערך והוא חסר בשירותים בנקאיים נוספים כמו המרת מט"ח, אפשרות להיות במינוס ועוד. התוצאה: מוצר חלקי שקשה לראותו הופך לחשבון הראשי של הישראלים
הבנק שהוקם על ידי ניר צוק ויובל אלוני, יצא לדרך כמעט שלוש שנים לאחר שקיבל רישיון מבנק ישראל. באירוע ההשקה, הציגו המייסדים מודל של "חלוקה שווה": 50% מהכנסות הריבית על כספי העו"ש יחזרו ישירות ללקוחות, לצד התחייבות מוחלטת שלא לגבות עמלות עו"ש או דמי מנוי.
המרווח הבנקאי עצום, מסבירים מנהלי הבנק וטוענים שהם רוצים לחלוק אותו עם הלקוחות בצורה הוגנת ושקופה. הבנק יהיה כמעט אוטונומי לחלוטין וכמות העובדים בו מעטה - כ-70 לכל היותר. זה אומר שהבנק עשוי להיות עם נקודת איזון סבירה, וכלכלית הוא יצליח, אך מבחינת הצלחה ציבורית - זה לא נראה באופק.
- בנק אש יוצא לדרך: הבנק הדיגיטלי החדש ייחשף מחר רשמית; איפה הוא צפוי להוות תחרות לבנקים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ומה כן הבנק יציע? שירותי עו"ש בסיסיים, פיקדונות ואשראי בלבד. הציבור הישראלי אמנם מתלונן לא פעם על עמלות גבוהות ומתסכלות של הבנקים. הציבור גם ממש לא אוהב את הבנקים, אבל הוא בוטח בהם והם נותנים לו יריעה מלאה לצרכים שלו. מה שמחזיק את רוב הלקוחות בבנקים הגדולים הוא תחושת הביטחון העמוקה, המעטפת המלאה והמקיפה של שירותים – החל מהלוואות, משכנתאות, דרך מסחר בניירות ערך מתקדם ועד פתרונות השקעה מגוונים; אשראי גמיש ומט"ח זמין והנוחות שבקבלת הכל תחת קורת גג אחת, ללא צורך בקפיצות בין פלטפורמות. אחרת, כבר מזמן היתה נהירה לבנק ירושלים שנותן את הריבית הטובה ביותר על פיקדונות. זה לא קורה כי אנשים לא רוצים להעביר לחשבון פיקדון סכום מסוים ולנהל מעין שני חשבונות. הם רוצים את הכל במקום אחד.

מנכ״ל משרד התחבורה על איך משיגים תקציבים מהאוצר, רכבים אוטונומיים ואובר
משה בן זקן מדבר על השיח מול האוצר, על התחב״צ, על רכבת מהירה לחיפה ועל זה שחייבים להשקיע בתשתיות אפילו אם הרובוטקסי בדרך לפה כי ״גם טסלות יכולות להיתקע בפקקים״; הוא משוכנע שישראל בדרך למהפכה תחבורתית אבל מזהיר שלא יקרה
כלום בלי תקציבים, ביצוע והרבה מרפקים
משרד התחבורה טוען שהוא סוף סוף "שם גז". בועידת התשתיות של ביזפורטל, מנכ"ל המשרד משה בן זקן נשמע אופטימי, אבל לא מתכחש למציאות הקשה שפוגשת את כולנו כל בוקר על הכביש. לדבריו, תקציבי עתק כבר ממומשים בשטח, פרויקטים של רכבות מהירות מתקדמים, וגם על מהפכת התחבורה האוטונומית הוא אומר "אנחנו שם".
בראיון על הבמה, בן זקן מדבר בגובה העיניים, הוא לא חושש להשתמש בביטויים כמו "צריך להיות ערס מול האוצר" כדי להזרים תקציבים, מצהיר על התנגדות לאגרת גודש "לפני שתהיה אלטרנטיבה אמיתית", ומסמן מטרות: הקלה בעומסים, מאבק בתאונות, קישוריות לפריפריה וקידום תחבורה ציבורית גם בתקצוב וגם בשירות.
אבל לא רק רכבות כבדות על הפרק גם רכבים ללא נהג. בן זקן מגלה שמשרד התחבורה כבר בשיח מתקדם עם טסלה, כדי לאפשר לישראלים להפעיל את הרכב האוטונומי שלהם כשאטל פרטי. "מי שיש לו טסלה יוכל להגדיר בתוכנה שהרכב יצא לעבוד כשאתה לא נוהג בו", הוא אומר. ומה עם Uber? גם בדרך פה. בן-זקן אומר שהם חידשו את הקשרים מול החברה והם מנסים למצוא את הנוסחה שתאפשר את ההפעלה בישראל בלי לפגוע בנהגי המוניות.
לצפיה בועידה -
- משרד התחבורה מגביר היערכות לרעידת אדמה הרסנית
- מהומה בועדת הכלכלה: "מחירי התחבורה הציבורית יעלו ב-18% בשנת 2024"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ועידת התשתיות של ביזפורטל שיחה עם משה בן זקן, מנכ"ל משרד התחבורה
איך הגעת לכאן היום? המשתתפים בפאנלים האחרים נסעו אפילו יותר משלוש שעות כדי להגיע בזמן לועידה
האמת שהגעתי מפגישה כאן בסמוך, הייתי כבר במרכז.
לא נתקעת בפקקים?