כפי שדווח בביזפורטל: אנלייבקס מדווחת על תוצאות חיוביות לטיפול בחולי קורונה
כפי שדווח לראשונה בביזפורטל: אנלייבקס -1.07% (סימול:ENLV) חברת אימונותרפיה בשלב הניסויים הקליניים, הצליחה לספק תוצאות חיוביות בניסוי קליני ב-Allocetra לטיפול בחולי קורונה במצב קשה/קריטי.(עדכון 14:45: המניה מזנקת 120%)
הניסוי הקליני כלל 5 חולי קורונה, 3 מהם במצב קשה ו-2 נוספים במצב קריטי. כל חמשת החולים החלימו לחלוטין מהמצב הקודם ושוחררו מבית החולים אחרי 5.5 ימים (חולים במצב קשה) ו-8.5 ימים (חולים במצב קריטי) בממוצע, לאחר תחילת קבלת הטיפול ב-Allocetra. כל החולים קיבלו תוצאה שלילית בבדיקת הקורונה במועד השחרור. לא דווח על תופעות לוואי חמורות כתוצאה מהטיפול ב-Allocetra, והטיפול הוגדר כסביל. (לכתבה המלאה)
החברה מציינת כי טיפולים דוגמת נוגדנים מבוססי פלזמה ניתנים בדרך כלל לחולים במצב בינוני. Allocetra, ככל שתאושר, יכולה פוטנציאלית לכסות על הפער, ותטפל בחולים במצב קשה/קריטי.
בהתבסס על התוצאות החיוביות מחמשת חולי הקורונה הראשונים במצב קשה/קריטי, לצד תוצאות חיוביות של בטיחות ואפקטיביות בשימוש ב-Allocetra ב-10 חולי ספסיס בניסוי קודם, החברה החליטה להסיט גיוס של חולים נוספים לניסוי שלב 2 מורחב בחולי קורונה במצב קשה/קריטי, מוקדם ככל שיתאפשר, לאחר אישור רגולטורי.
- מנכ"ל אנלייבקס מנסה להרגיע את בעלי המניות, רומז על צורך במזומנים?
- אנלייבקס: "אלה תוצאות שמספיקות לקבלת אישור רגולטורי"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בראיון שהעניק שי נוביק, מנכ״ל החברה, לביזפורטל, לפני כחודש, הוא האמין שזה יגיע. נוביק עשה בעבר אקזיט עם חברת פרולור שנמכרה בכחצי מיליארד דולר, ומתכוון לעשות זאת שוב, הפעם לגישתו אפילו בגדול יותר. (לראיון המלא).
עם זאת חשוב לסייג - מדובר בניסוי של חמישה חולים בלבד. מובהק סטטיסטית הוא בטח שלא. כמו כן, חשוב להזכיר שיש טיפולים מתחרים ושצפוי בקרוב יחסית להתקבל אישור לחיסון לקורונה. חיסון לקורונה יפחית את הצורך בטיפולים לחולים קשה פשוט כי יהיו בעתיד יותר מחוסנים ופחות חולים קשים.
- 600% בארבע שנים: שלוש החברות של ג’נרל אלקטריק מתפצלות בביצועים
- אפקט ינואר על המבחן: המניות הקטנות מדשדשות, הריבית לא משתפת פעולה
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- 100 אלף שקלים הפכו לעשרות שקלים - סייברוואן עושקת את...
פרופ' ורנון ואן הארדן (Vernon van Heerden), מנהל יחידת הטיפול הנמרץ בבית החולים הדסה בישראל והחוקר הראשי של הניסויים בקורונה ובספסיס, ציין כי "טיפלנו עד היום ב-15 חולים ב-Allocetra בבית החולים, 10 מהם עם ספסיס ו-5 עם קורונה במצב קשה או קריטי. בהתבסס על התוצאות המקדמיות שהציגו בטיחות ואינדיקציה לאפקטיביות של Allocetra בחולים עם סיבוכים אלה, מוצר ה-Allocetra של אנלייבקס הוא בעל פוטנציאל לעזור לחולי קורונה במצב קשה/קריטי".
פרופ' דרור מבורך, המנהל הרפואי של אנלייבקס, הוסיף: "תוצאות הטיפול ב-Allocetra בחולי קורונה במצב קשה וקריטי משקפות הזדמנות ייחודית לאנלייבקס לתרום למאמצים להילחם במגפה העולמית הנמשכת של הקורונה. נראה כי התוצאות החיוביות הראשוניות שנצפו בחולי ספסיס שטופלו ב-Allocetra תורגמו לחולי קורונה במצב קשה וקריטי".
- 18.מבורך (ל"ת)טיפול לחולים קשים 05/10/2020 08:51הגב לתגובה זו
- 17.עדיין זולה ...קיבלה המלצה 24$ בחו״ל (ל"ת)05/10/2020 08:47הגב לתגובה זו
- 16.ממילא מחלימים תוך כ 02/10/2020 11:55הגב לתגובה זושבוע - עשרה ימים.. זה חלק מהספינים בתקשורת הכללית - איןנתוני אמת כדי להמשיך לייצר בהלה בכלכלי זה מייצר באז למניות (אני משתתף פעיל במשחק הזה ואפילו איתרע מזלי לקחת שלשום בדקה התשעים אנלייבקס). אם למשל שמונים או תשעים אחוזים מהחולים קשה וקריטי ממילא מחלימים אז זה כבר פחות משמעותי. אם כל החולים היו במצב טוב לפני בלי מחלות רקע ולא קשישים מאוד גם אז התמונה קצת שונה. בלי קשר נשמע שהחברה הזו מבטיחה מאוד ובקנ"מ אמריקאי עדיין זולה מאוד. יחד עם זה כמו כל מניות הקורונה בנאסדקיה בגל הזה כל עליה חדה נושאת מימוש מהיר.
- 15.דירה=קורת גג=צורך בסיסי של האדם (ל"ת)דירה=קורת גג 01/10/2020 19:35הגב לתגובה זו
- 14.גיא 01/10/2020 18:03הגב לתגובה זובכל מקרה, בהצלחה.
- 13.אבי 01/10/2020 16:53הגב לתגובה זויעלה עכשיו לאחר הידיעה ל 170%
- 12.אוהד 01/10/2020 16:18הגב לתגובה זורדהיל כבר חמישה צעדים קדימה עם תרופה מוכחת וניסויים לקראת סיום בכל העולם על מאות חולים
- 11.אני 01/10/2020 15:33הגב לתגובה זוהערכה 1B לפי הערכה של 20000 חולים תהיינו כל מנת לחולה שווה 50000 ש"ח? גזלנים! תתביישו לכם.
- 10.ביום א. צלילה. (ל"ת)אנונימי 01/10/2020 15:31הגב לתגובה זו
- 9.היה כבר סרט בנייר הזה. תממשו (ל"ת)אנונימי 01/10/2020 14:58הגב לתגובה זו
- 8.בדיחה חחח 01/10/2020 14:39הגב לתגובה זולהחיות מתים מקורונה שהיו כבר רגל בקבר.
- 7.לא מאמין (ל"ת)אנונימי 01/10/2020 14:30הגב לתגובה זו
- 6.המניה מזנקת? יום כיף לשורטיסטים (ל"ת)נתי 01/10/2020 14:22הגב לתגובה זו
- 5.פעם שעברה השחילו אותנו עם קמהדע. הכל כבר היה מתומחר (ל"ת)תמהה 01/10/2020 14:12הגב לתגובה זו
- 4.מאיר 01/10/2020 14:04הגב לתגובה זוחמעשה מטופלים זה כלום לעומת ניסוי על מאות. אז לא להתלהב. לחלום ולקוות שיהיה טוב
- 3.משה 01/10/2020 14:02הגב לתגובה זובקרוב מאחל גם לכן פייט החבוטה
- 2.איש 01/10/2020 13:54הגב לתגובה זותיזהרו...שלא תהיו אלו שמכבים את האור...
- 1.תמים 01/10/2020 13:40הגב לתגובה זומדוע לא משתמשים בתרופה Allocetra בכל הבתי חולים בארץ? למה מחכים?
- אתה מוכן 01/10/2020 17:09הגב לתגובה זועד שאין אישור. א פ.ד.איי.הכל חלום מנופח.מה תופעות הלוואי של המוצר...

100 אלף שקלים הפכו לעשרות שקלים - סייברוואן עושקת את המשקיעים
אחרי שנפלה 90% בבורסה בת"א, סייברוואן נרשמה בוול סטריט - מי שציפה לעדנה קיבל ירידה של 99% נוספים; סייברוואן היא תרגיל פיננסי שעושק משקיעים - בדרך יש מרוויחים
חלום גדול - הנפקה - הפסדים ושריפת מזומנים - שוב הנפקה - הפסדים ושריפת מזומנים - שוב הנפקה - הפסדים ושריפת מזומנים - שוב הנפקה. המעגל הזה קיים בעשרות רבות של חברות גם בבורסה בת"א וגם בוול סטריט. חברות בלי הצדקה כלכלית רוכבות על חלום ומגייסות כסף. הכסף נגמר, מנסים לנפח שוב את החלום ומגייסים שוב, והכסף שוב נגמר וחוזר חלילה. אחד המקרים המכוערים ביותר הוא של סייברוואן. חברת טכנולוגיה שהכניסה את המילה "סייבר" לשם שלה וחשבה שהיא עומדת לכבוש את העולם.
סייברוואן פיתחה מערכות שיגרמו לנהג ברכב להיות קשוב לכביש ולאירועים ולא להיות מוסח לטלפון הנייד. היא הנפיקה בגל של 2021 לפי שווי של כ-110 מיליון שקל וגייסה ממשקיעים כ-26 מיליון שקל.
הכסף ירד לטמיון. אבל היא גייסה שוב ואז התברר לה שהמשחק בת"א נגמר. די, המשקיעים כאן כבר לא ייתנו אמון בהנהלה ובחזון של האיש שהוביל אותה בתחילת הדרך - יעקב טננבאום. אז מה עושים? משכפלים את המקרה לוול סטריט. כן, פראיירים יש גם בוול סטריט, אפילו יותר. וכך הצליחה סייברוואן לעשות את מה שעשתה למשקיעם המקומיים גם למשקיעים בוול סטריט.
בשורה התחתונה אחרי הפסד של כמעט 90% בת"א, היא יצרה הפסד של 99% בוול סטריט. מי שהשקיע בה בהנפקה הפסיד 99.9% מכספו. תזכורת לסיכון הגדול של השקעה בהנפקה - המקום בו המנפיק יודע הרבה יותר טוב מהרוכש על החברה הנמכרת.
- סייברוואן מציגה: גם במחיר של אגורה יש לאן לרדת
- חברות מצפצפות על המשקיעים ומדווחות באיחור ניכר - מתי הרשות תתערב?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
סייברוואן הפכה 100 אלף שקלים של השקעה לעשרות שקלים בודדים. סייברוואן הפסידה מאז הקמתה 186.7 מיליון שקל:
איתמר דויטשר מנכ"ל קבוצת אלקטרה, קרדיט: טל גבעוניאלקטרה תקים ותפעיל את מערך מס הגודש בגוש דן בהיקף של כ-1.25 מיליארד שקל
אלקטרה הודיעה היום כי זכתה במכרז המדינה להקמה, הפעלה ותחזוקה של מערך מס הגודש סביב גוש דן. לאחר סיום ההקמה החברה צפויה להפעיל את המערך במשך כ-20 שנה
קבוצת אלקטרה אלקטרה -1.92% , בניהולו של איתמר דויטשר, עדכנה כי חברה בת תשמש כזכיין בפרויקט מס הגודש באזור גוש דן. הזכיין יהיה אחראי על כל התהליך: תכנון, הקמה, תפעול ותחזוקה. תחילת העבודות צפויה לאחר החתימה על הסכם הזיכיון עם המדינה, ומאותו שלב תתחיל תקופה ארוכה של הפעלה שוטפת.
לפי הערכת אלקטרה, סך ההכנסות הצפויות מהפרויקט לאורך תקופת הזיכיון עומד על כ-1.25 מיליארד שקל. בתוך זה החברה מעריכה כי תקבל מענק הקמה של כ-400 מיליון שקל בשנים הראשונות, ועוד כ-850 מיליון שקל בפריסה על פני שנות התפעול. המודל המתגבש דומה לפרויקטי זכיינות אחרים: השקעה משמעותית בשלב ההקמה, ולאחר מכן זרם תשלומים רב-שנתי על שירות ותפעול.
220 שערים בשלוש טבעות
הפרויקט נשען על פריסה פיזית וטכנולוגית נרחבת. אלקטרה תתכנן ותקים כ-220 שערי אגרה, שמהווים כ-140 אתרי חיוב. השערים יתפרסו בשלוש טבעות סביב גוש דן: טבעת חיצונית, טבעת אמצעית וטבעת פנימית. כך אפשר יהיה לתמחר נסיעות לרכב פרטי לפי מיקום ועומס, עם הבחנה בין כניסה מבחוץ לבין תנועה בתוך הליבה העירונית.
מעבר לשערים עצמם, הזכיין אחראי על הקמת מערכת זיהוי רכבים, מערכת גבייה, מערכות תקשורת, מערכות תומכות, מרכז בקרה ומערך שירות לקוחות. בפועל מדובר במערכת אחת שצריכה לזהות רכב בזמן אמת, להצמיד לו חיוב מתאים ולתת לו מענה במקרה של בירור או ערעור. הכנסות מס הגודש עצמו יישארו בידי המדינה, בעוד שאלקטרה מקבלת תשלומים עבור הקמה ותפעול.
- בשורה ירוקה: יוזמה להקמת מתקן ראשון בישראל לייצור אנרגיה מפסולת
- רמ"י משיקה מכרז בלהבים: 254 מגרשים לחיילי מילואים ולנכי צה"ל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
במסגרת פעילות הזכיין, קבלן האגרה הטכנולוגי בפרויקט יהיה TransCore LP מארה"ב. החברה אחראית על הקמת המערכת הטכנולוגית לזיהוי הרכבים, לרבות תוכנת האגרה, המצלמות, התאורה ושאר הרכיבים הרלוונטיים. TransCore היא זו שמיישמת
גם את מערכת מס הגודש במנהטן שבניו יורק, מה שמוסיף לפרויקט הישראלי ניסיון שנצבר באזור עירוני צפוף ומורכב אחר.
