תדיראן הולדינגס: עלייה של 33% ברווחי הרבעון השני של 2019

ההכנסות צמחו בכ-6.4%. החברה הציגה שיפור בשולי הרווחיות הגולמית כנגד ירידה בשולי הרווחיות התפעולית. המניה נסחרת במכפיל 18 על הרווח

 | 
משה ממרוד. תדיראן, צילום: סיוון פרג'
חברת תדיראן הולדינגס -1.75% תדיראן הולד 14,560 -1.75% תדיראן הולדינגס בסיס:14,820 פתיחה:14,670 גבוה:14,670 נמוך:14,300 תמורה:475,572 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  העוסקת בייבוא, ייצור ושיווק של מערכות למיזוג אוויר, דיווחה היום על תוצאותיה לרבעון השני של 2019 עם עלייה של 6.4% בהכנסות ועלייה של 32.6% ברווח הנקי. מניית החברה זינקה בכ-80% מתחילת השנה והמניה נסחרת במכפיל 18 על הרווח הנקי של 12 החודשים האחרונים.
הכנסות החברה הסתכמו בכ-249 מיליון שקל ברבעון השני של שנת 2019, עלייה של כ-6.4% לעומת הכנסות של כ-234 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. החברה מייחסת את הגידול בהכנסות, לגידול בהיקף מכירות המזגנים.
בשורה התחתונה דיווחה תדיראן על רווח נקי של 20.5 מיליון שקל, עלייה של כ-32.6% לעומת הרווח הנקי ברבעון המקביל אשר הסתכם בכ-15.5 מיליון שקל. 
ברבעון השני של שנת 2019 הסתכם הרווח הגולמי בכ-65.9 מיליון שקל בהשוואה ל-60 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, עלייה של 9.6%. שיעור הרווח הגולמי ברבעון השני עלה ל-26.4%, בהשוואה ל-25.6% בתקופה המקבילה אשתקד. החברה מייחסת את הגידול בשיעור הרווח הגולמי לעלייה בהיקף המכירות וכן לפרויקט התייעלות אנרגטית בבית חולים.
ברבעון השני של שנת 2019 הסתכם הרווח התפעולי של הקבוצה בכ-28.6 מיליון שקל בהשוואה ל-27.4 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, עלייה של 4.2%. עם זאת, עלייה של כ-3.9 מיליון שקל בהוצאות המכירה ושיווק הקטינה את שולי הרווחיות התפעולית אשר עמדו על 11.5% לעומת כ-11.7% ברבעון המקביל.
ה-EBITDA הסתכם ב-33.2 מיליון שקל ברבעון השני (13.3% מההכנסות), עלייה של כ-12.5% לעומת ה-EBITDA ברבעון המקביל אשר הסתכם בכ-29.5 מיליון שקל (12.6% מההכנסות). בנוסף לשינויים המפורטים לעיל, השיפור מיוחס גם ליישום לראשונה של תקן חשבונאות IFRS16 אשר תרם כ-1.9 מיליון שקל ל-EBITDA. 
משה ממרוד, מנכ"ל החברה ובעל השליטה: "אנו מסכמים רבעון עם צמיחה בכל הפרמטרים התפעוליים. זהו רבעון שלישי ברציפות בו אנו רושמים שיא במכירת מזגנים. אנו ממשיכים לחזק את אחיזתנו בשוק מיזוג האוויר הביתי בישראל ועם הרכישה האסטרטגית של קבוצת פח-תעש עליה הודענו לאחרונה, העמקנו באופן משמעותי את חדירתנו לשוק המיזוג המסחרי והתעשייתי. תחום ההתייעלות האנרגטית מתקדם בהתאם לתוכניות העבודה וברבעון זה המשכנו להכיר ברווחים שוטפים אשר ילכו ויגדלו וימשכו עד תום שנת 2033".
"עסקת פח-תעש מחזקת את מעמדה של תדיראן כשחקן מוביל בכלל מגזרי ומוצרי מיזוג וטיפול באוויר – ביתי, מסחרי ותעשייתי ותומכת בתוכניות הצמיחה שלנו. בעסקה זו גלום פוטנציאל רב שאני בטוח אשר יבוא לידי ביטוי בעתיד", הוסיף ממרוד.
תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה