בנייה
צילום: Freepik

השכונות המבוקשות ביותר בבת ים לשנת 2024

העיר בת ים גדלה ומתפתחת בשנים האחרונות, ומציעה שיפור באיכות החיים וחיי קהילה תוססים. הכירו את האזורים הכי חמים בה נכון להיום
נושאים בכתבה בת ים

צילום: Freepik

צילום: Freepik

העיר בת ים נחשבת ליעד חם עבור משפחות, משפרי דיור, צעירים ומשקיעים, ובשנים האחרונות העיר נמצאת תחת תנופת בנייה והיא מתפתחת במהירות. ישראלים רבים החלו לרכוש דירות מגורים ונכסים להשקעה ברחבי העיר, בעיקר בשכונות המבוקשות והטרנדיות. חשוב לציין כי בת ים הפכה ליעד מבוקש למגורים ולהשקעה, וכדאי להתמקד בפרויקטים החדשים והאיכותיים ביותר בשכונות המבוקשות, בדגש על השכונות הסמוכות לחופי הים וטיילת החוף.

בשנים האחרונות העיר בת ים גדלה ומתפתחת, ומהפכת הרובעים מבטיחה שיפור משמעותי באיכות החיים של תושבי העיר, כמו גם חיי קהילה עשירים ותוססים יותר. יש מגוון פרויקטים בבת ים בהם כדאי לרכוש דירות למגורים ולהשקעה, וכדאי לנצל את המחירים שנותרו עדיין אטרקטיביים ביחס למחירי הנדל"ן בתל אביב ובערים המרכזיות בגוש דן.

 

מהפכת הרובעים בעיר בת ים

עיריית בת ים הציגה בשנת 2021 את התוכנית החדשה של מהפכת הרובעים, זו תוכנית ייחודית הקורמת עור וגידים בשורה ארוכה של ערים מתקדמות ומובילות במדינת ישראל. על פי תוכנית הרובעים בבת ים, העיר מחולקת לחמישה רובעים מרכזיים בדרך הבאה:
  • רובע רמת הנשיא
  • רובע עמידר
  • רובע דרום
  • רובע לב העיר ורמת יוסף
  • רובע צפון
התוכנית נועדה לשפר משמעותית את חזות העיר והשכונות, לשפר את רמת הניקיון בכל הרובעים, לייעל את השירותים הניתנים לתושבים ולאפשר לתושבי הרובעים ליהנות מחיי קהילה עשירים ודינמיים יותר. מהפכת הרובעים מיועדת בין השאר לשפר את איכות החיים של כלל תושבי בת ים, לכן כאשר מחפשים דירה למכירה או להשקעה יש להתייחס גם לרובע, וכמובן גם למאפייני השכונה.

 

השכונות החמות והמבוקשות ביותר בבת ים נכון ל-2024

בת ים היא עיר גדולה ומרכזית השוכנת לחוף הים התיכון, העיר גובלת בראשון לציון מדרום, בחולון ממזרח ובתל אביב מצפון, וכיום מתגוררים בה כ-130,000 תושבים. בת ים הוכרזה כעיר בשנת 1958 וזו העיר בעלת השיעור הגבוה ביותר של תושבים שעלו מברית המועצות לשעבר.

בשנים האחרונות בת ים זוכה לביקוש רב למגורים לאחר שצעירים רבים עזבו אותה בגלל קשיי פרנסה ותעסוקה, אך לאור הקמת הקו האדום של הרכבת הקלה, ובעקות יתרונות רבים נוספים שהעיר מציעה לתושביה, כיום יש ביקוש גבוה לדירות חדשות בפרויקטים השונים ברחבי העיר, בעיקר בשכונות המבוקשות הבאות:

שכונת פארק הים – אחת מהשכונות המבוקשות ביותר בבת ים, זו שכונה אקולוגית חדשנית וייחודית מסוגה בעיר, והשכונה הפכה תוך זמן קצר לפנינת נדל"ן חמה, פופולרית, מבוקשה ונדירה. השכונה האקולוגית שוכנת בסמוך לחוף הים המטופח ובמרחק קצר מאוד ממוקדי התעסוקה, הבילוי והפנאי בעיר השכנה תל אביב.

ללא ספק שכונת פארק המים בבת ים נחשבת כיום, בשנת 2024, לשכונת הדגל הנחשקת והפופולריות ביותר בעיר החוף. השכונה תוכננה בהשראת הים והטבע מאחר שחוף הים נמצא במרחק קצר ותושבי השכונה המתגוררים במגדלים יכולים ליהנות מנוף פתוח, מרהיב ועוצר נשימה. כמו כן, התכנון המתקדם והאקולוגי של השכונה החדשה כולל פיתוח והקמת בריכת נוי אקולוגית, ובנייני המגורים המוקמים בה נבנים בבנייה ירוקה, וקיים תמהיל מנצח של יחידות דיור בשילוב מבני ציבור, מוקדי בילוי, מרכזי פנאי וספורט.

רובע העסקים – בשכונה מבוקשת זו ישנם פרויקטים חדשים ואיכותיים של בנייני מגורים, זהו רובע העובר התחדשות מהירה הכוללת עירוב שימושים. השכונה המבוקשת נמצאת בלב העיר בת ים והתושבים נהנים ממרחק הליכה קצר לחוף הים, נגישות לקו האדום של הרכבת הקלה ולצירי תנועה מרכזיים לערי גוש דן, מרכזי קניות מודרניים ומתחמי תרבות ופנאי.

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: יח"צצילום: יח"צ

מה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה

נושאים בכתבה שיווק דיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.

שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה

הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד  ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.

לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.

גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.

המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון

במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.