בתי מלון באילת - כיצד הם עובדים עכשיו בתקופת הקורונה?

מי חשב שאילת תכונה "אי ירוק" באיזה שלב בחיים שלנו? הקורונה הפתיעה את כולנו עם הפגיעה הקשה שלה בכלכלה ובבריאות. ענף התיירות והמלונאות עושה כל מה שביכולתו בכדי להחזיר את הענף לפעילות מלאה כבימים עברו. 
תוכן בחסות |

מכיוון שכרגע זה לא אפשרי, מלונות באילת מציעים לכם שגרה חדשה שאולי אפילו תאהבו יותר. איך מלונות באילת עובדים בזמן הקורונה?

 

מלונות באילת שינו שגרה בתחומים שונים, הנה השוני:

  • היגיינה - אם בעבר ההיגיינה הייתה בולטת בבתי מלון באילת ובארץ בכלל, כיום אתם תהיו עדין להחמרה בעניין באופן קפדני. תהיינה עמדות מרובות לחיטוי הידיים, לעיתים האוכל יוגש בחד פעמי או בשטיפה קפדנית וידנית. כמו כן ניקוי חדרים וכל מקומות הבילוי יעשו בתדירות גבוהה יותר מהנורמה, זאת בכדי להבטיח שמירה על בריאותם של כל הנופשים במלון.
 
  • בילוי - אילת היא עיר תוססת חיים, מסיבות ובמילה אחרת שכבר נמאס לנו לשמוע - התקהלות. מכיוון שהתקהלות כיום אסורה בכדי לא לסכן אתכם מלונות באילת מצאו תחליפים שונים בכדי להנעים לכם את הזמן באטרקציות שונות ובילויים יותר פרטיים. בתי המלון מציעים לכם חוויות אינטימיות ומפנקות, חוויות שטרם נראו לפני תקופת הקורונה.
 
  • דילים ומחירים - אנשים חוששים יותר להגיע לנופשים מאשר בעבר, אך מצד שני גם רבים רוצים כבר להתאוורר מהשגרה השוחקת שנכפתה עלינו בחודשים האחרונים. בכדי להיטיב עם הנופשים מלונות באילת מציעים דילים מגוונים ועשירים ומחירים נוחים יותר מאי פעם. יש לציין, התפוסה במלונות כיום אינה מלאה בשל ההגבלות ככה שיש למהר בכדי למצוא תאריכים שווים.
כיצד פעלו מלונות עד עכשיו?

בכדי להחיות את ענף המלונאות היינו חייבים מנכ"לי בתי המלון השונים בארץ לתפעל בדרך זו או אחרת את השהות במלונות. מספר שבועות ארוכים המלונות לא היו פעילים כלל, אך לאחר מכן חלק מבתי המלון הפכו להיות מלונות עבור חולי קורונה.

חלק מבתי המלון שמו לב לפגיעה התדמיתית שנוצרה עקב שימוש במלון עבור חולי קורונה, החשש של נופשים להגיע למלון זה גברו עוד יותר גם לאחר סיום הפעילות מול חולי הקורונה.

 

עוד שימוש שהיה לבתי המלון בארץ בזמן הקורונה היה השכרת חדרים עבור דמי שכירות סטנדרטים לפי חודש. אזרחים שרצו לשנות אווירה נהנו מחדר בבית מלון על פי בסיס חוזה שכירות סטנדרטי, בלי אוכל, בלי שימוש בבריכות וכד', רק שימוש בחדר.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: יח"צצילום: יח"צ

מה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה

נושאים בכתבה שיווק דיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.

שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה

הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד  ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.

לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.

גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.

המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון

במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.