מנכ"לית חדשה למשרד הפרסום הדתי-חרדי בולטון פוטנציאל
דגנית אשד-פרישקו תהיה מנכ"לית משרד הפרסום בולטון פוטנציאל, מהגדולים במגזר החרדי-דתי. אשד-פרישקו תחליף את עידו תורן, ששימש כמנכ"ל המשרד בארבע השנים האחרונות.
אשד-פרישקו (43) חוצה את הכביש מהעבודה לצד לקוחות, לעבודה מולם. היא אשת שיווק בעלת ניסיון עשיר בניהול מותגים מקומיים וגלובליים מעולמות מוצרי הצריכה. עד לאחרונה שימשה כ-VP Global Sales & Marketing (סמנכ"לית שיווק ומכירות גלובליות) של מותג צעצועי ההתפתחות הישראלי טייני לאב. במסגרת תפקידה ניהלה את כלל הפעילות המסחרית והשיווקית של מטה החברה הגלובלי של המותג שנמכר בכ-60 שווקים ברחבי העולם, ומציג קצב צמיחה דו-ספרתי.
עוד לפני כן שימשה במשך כ-10 שנים בתפקידי ניהול ושיווק בעולם המזון - כמנהלת השיווק של טונה סטארקיסט, מנהלת תחום תה ויסוצקי, מנהלת מותגי הקוטג' והגבינות עם הבית בתשלובת תנובה, ומנהלת תחום חלב בחטיבת הפוד סרוויס תנובה שף. יש לה תואר ראשון בתקשורת ומדעי המדינה, ותואר שני במנהל עסקים בהתמחות בשיווק, שניהם מבר-אילן.
בולטון פוטנציאל מטפל בעשרות מותגים ישראלים ובינלאומיים, במגוון תחומים, בהם מזון ומשקעות, בריאות, פיננסיים, קמעונאות ועוד. על פי נתוני חברת יפעת בקרת פרסום, בולטון מוביל לאורך שנים עם היקף הפרסום הגבוה ביותר בקרב משרדי הפרסום המגזריים.
יו"ר בולטון פוטנציאל אברהם בריסק מסר: "המגזר החרדי הינו הצומח ביותר לאורך שנים. צמיחת המגזר מתבטאת בקצב צמיחה מהיר במכר של מותגים במגוון תחומים וקטגוריות. דגנית מביאה עימה מטען עשיר של ידע וניסיון מקצועי מגוון בתחום הניהול והשיווק. אנו בטוחים שבעזרת ה' היא תצעיד את בולטון פוטנציאל קדימה".
- 1.יהווית 24/04/2022 12:39הגב לתגובה זונקווה שתצליח להחדיר את ערך העבודה למגזר החרדי שהתמכר לתמיכות ומענקים.
- כל עובדי בולטון חרדים שקמים כל בוקר לעבודה ולמלאכה. (ל"ת)נועה תנוע 24/04/2022 13:13הגב לתגובה זו

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.