נינגה ישראל
צילום: צילום מסך קשת 12

הישרדות צמודה לנינג'ה: ערב טוב לרשת בפריים ולפני החדשות

רק נקודה וחצי פער בין תוכניות הדגל של קשת ורשת בפריים-יים של מוצ"ש. ביום ו': נתונים חד-ספרתיים לסברי מרנן. יום ה': ערב חד-ספרתי לרשת 13
אלכסנדר כץ | (1)

ערב צמוד נרשם בפריים-טיים, כאשר נינג'ה ישראל (קשת) קיבלה 16.9% והישרדות (רשת) עם 15.3%. מדובר על צמצום משמעותי של הפער שבשבת שעברה עמד על כמעט ארבע נקודות - 17.4% מול 13.5%.

בהמשך הערב, מהדורת חדשות מיוחדת (קשת) הניבה 10.9%, לילה טוב עם גיא פינס (קשת) זכתה ב-8.9%, ומהדורת השבט (רשת) עם 7.3%.

 

פרה-פריים:

שני הערוצים רשמו התחזקות בנתונים:

קשת: פגוש את העיתונות מורחב - 11.2% , פגוש את העיתונות - 12.2%. בשבוע שעבר: 9.6% ו-10.7%

רשת: מטה מורחב - 8%, מטה - 9.3%. בשבוע שעבר: 7.3% ו-8.9%

 

בגזרת החדשות:

חדשות סוף השבוע (קשת) - 17.6%

מהדורת שבת (רשת) - 10.7%

 

יום ו':

שני פרקים של סברי מרנן (קשת) רשמו נתונים חד ספרתיים – 9.9% ו-8.9%. מנגד אל תפילו את המיליון (רשת) עם 6.1%.

בהמשך הערב, שידור חוזר של נינג'ה ישראל (קשת) הניב 5%, סלברשיין (רשת) ניפקה 3.4% ושידור חוזר של אקס פקטור (רשת) עם 1.8%.

בגזרת הבוקר:

שישי בבוקר עם גלית ויואב (קשת) - 5.1%

העולם הבוקר (רשת) - 3.9%

 

פרה-פריים:

קשת: שישי בחמש - 8.8%, סברי מרנן - 9.9%

רשת: המגזין עם נגה ניר נאמן -2.3%, אלמוג בשישי - 4.9%

בגזרת החדשות:

אולפן שישי (קשת) - 13.3%

שישי עם אילה חסון (רשת) - 7.6%

 

יום ה':

אחד למיליון (קשת) קיבלה 16%, ואחריה שידור חוזר של אחד למיליון (קשת) עם 14.7%. מנגד רשמה פשע אמיתי (רשת) 8.1%.

בהמשך הערב, אינטימי (קשת) הניבה 12.6%, נקסט (קשת) רשמה 6.6%, לקט של הצינור (רשת) הסתפק ב--5.4%, והיום שהיה (רשת) עם 5.3%.

בגזרת הבוקר:

חדשות הבוקר (קשת) - 4.3%

העולם הבוקר - 3.5%

פרה פריים:

קשת: חמש עם רפי רשף - 9.8%, שש עם - 10.3%, תכנית חיסכון - 14.7%

רשת: חמש - שרון גל - 5.4%, שש - 6.7%, לפני החדשות - 5.8%

בגזרת החדשות:

חדשות 12 - 17.7%

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    ערוץ 14 לא קיים בשבילכם כל השאר ערוצי פח (ל"ת)
    משה ראשל"צ 16/01/2022 09:54
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״