השקת ארץ נהדרת מול האח הגדול: מי הובילה בפריים?
אתמול, ערב צפייה חזק עם רייטינג מצרפי של 45.7% ו-1.293 מיליון צופים בפריים טיים. פרק ההשקה של ארץ נהדרת בקשת 12 ניצח את הפריים עם 22.6% (662K), על פי נתוני צפייה ראשוניים כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. האח הגדול ברשת 13 הניבה נתונים נאים אף היא, עם 18.6% (512K). זמן אמת (כאן 11) הסתפקה ב-2.7% (78K) ומתיר עגונות עם 1.8% (41K) בלבד.
בגזרת הלייט נייט, חי בלילה בקשת 12 הובילה את הצפייה עם 10.9%, ופרס לנדאו משך 5.6% באותו הערוץ. ברשת 13, הבית נחשף ניפק 8.5% והיום שהיה עם 6.9%.
ברצועת הבוקר
חדשות הבוקר (קשת 12) עם 4.4%,
העולם הבוקר (רשת 13) רשמה 3.6%.
בגזרת הפרה פריים
התחזקות משלשום לכל התוכניות בשני הערוצים.
קשת 12 - חמש עם רפי רשף התחזקה ל-10.9%, שש עם עודד בן עמי רשמה 12.3%, גיא פינס הניבה 12.9% ותכנית חיסכון ניפקה 15.4%.
- צפו: קמפיין ה"סופר-אפליקציה" של פנגו בכיכובה של שני כהן
- אחרי הדחיה בשל הפיגוע באלעד: ארץ נהדרת סגרה עונה עם 18.9%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
רשת 13 - החדשות עם יעקב אילון התחזקה ל-6%, שש עם אמנון לוי רשמה 7%, לפני החדשות עם 8.4% ומהדורה מוקדמת עם נתון נאה של 9.7%.
במהדורות החדשות
- 5.חדוה 09/01/2020 20:12הגב לתגובה זואני צופה הדוקה של העולם הבוקר ומקליטה כל יום,אבל...מריצה חצי תוכנית קדימה כי השעה הראשונה הכל דיונים פוליטיים,מה נסגר? עברתי לרסקין. בחייכם צמצמו את הנושא הזה בבוקר.רק קמנו.
- 4.דליה אברמוביץתכניותצ 09/01/2020 18:29הגב לתגובה זותכנית הבוקר עם ניב רסקין היא היא התכנית מגיש מעולה צוות נהדר ותכנית מענינת ומאתגרת מבחינתינו תכנית הדגל שלכם וחדשות עם דני קושמרו וקרן מרציאנו הנהדרת. תודה.
- 3.די כבר 09/01/2020 17:10הגב לתגובה זומתוך תשעה מיליון אזרחי המדינה רק מיליון ורבע צופים בערוצים המסחריים וזה שיא הרייטינג. הרוב פשוט לא מתעניינים בתכניות פח ובורחים לנטפליקס ולחיים עצמם
- 2.דספרדה 09/01/2020 15:22הגב לתגובה זומי צריך את כל המריחות האלה עד 21:20? עד תשע מקסימום
- 1.נטו 09/01/2020 14:17הגב לתגובה זואיפה הרייטינג של ערוץ 20 הקיקיוני? חחחחח,,, רייטיג של חצי אחוז אולי
- מישהו 09/01/2020 18:42הגב לתגובה זו"אבל אבל אבל זה ערוץ חדשות האמת!!!!"

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
