שבירו ריהוט גן
איך הופכים מרפסת שגרתית או חצר בית סטנדרטית לחלל מעוצב, יפיפייה ושימושי? בעזרת הרהיטים המתאימים. ריהוט גן איכותי המותאם לחלל החוץ ועונה במדויק על הצרכים שלכם יכול להפיח חיים בכל גינה או מרפסת ולהפוך אותן לפינת חמד אמיתית. בעזרת חברת שבירו תוכלו לעשות הרבה יותר מאשר לקנות רהיטים, תוכלו ליצור את האווירה הרצויה ולעצב לעצמכם איכות חיים, עם ריהוט מעוצב ושימושי שיישאר אופנתי גם כאשר חולפות השנים.
בשבירו יודעים בדיוק מה הבית המודרני צריך
חצר הבית או המרפסת מספקת הזדמנות נהדרת לזמן איכותי משפחתי. זה המקום בו אתם מבלים בשעות הפנאי, סועדים, מארחים, מאטים את הקצב ונהנים ולכן חשוב להשקיע ולרכוש את הריהוט שיעצים את השהות. מכיוון ש"שבירו ריהוט גן" זו חברה משפחתית, היא יודעת ומבינה בדיוק מה המשפחה שלכם צריכה כדי להרגיש בנוח, ולא בכדי היא נחשבת לאחת החברות המובילות בשוק. עם קולקציות ריהוט מגוונות, החל במערכות חוץ יוקרתיות המותאמות לגינות גדולות ועד ריהוט חוץ המתאים לגינות קטנות ומרפסות, כל בית יוכל למצוא את הרהיטים שהופכים את זמן הבילוי בחוץ למיטבי.
לכל קולקציות הרהיטים באתר שבירו ריהוט גן <<
גינת החלומות שלכם במרחק נגיעה
לכל גינה החלום שלה: ישנן מרפסות קטנות בלב העיר שחולמות להכניס לתוכן נגיעות מהטבע, יש גינות גדולות שחולמות על יוקרה וסטייל ויש גינות ולהן חלומות בניחוח של כפר קטן ומרוחק. עם 40 שנות ניסיון חברת שבירו יכולה להגשים כמעט כל חלום. צוות יועצי המכירות של החברה יעזור לכם להתאים בין ריהוט הגן לבין כל מרפסת או גינה, תוך התייחסות מלאה לצרכי השימוש בחלל החוץ ותנאי מזג האוויר. הכלים המתקדמים שעומדים לרשות החברה, יחד עם האפשרויות העיצוביות הרבות יעזרו לכם להגיע לבחירות נכונות ולהפוך אל חלל החוץ שלכם למקום שהכי נכון להיות בו.
- איך לחסוך בעיצוב חדר השינה?
- עיצוב ביתנים: איך למנף תערוכות לכדי כלי שיווקי עוצמתי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מכתיבים סטנדרטים חדשים של איכות בעיצוב החוץ
כאשר מעצבים לחלל חוץ, איכות ועמידות הן משתנים חשובים ומרכיבים שאי אפשר לוותר עליהם בעת תכנון הרהיט. רהיט איכותי ועמיד הוא כזה שמאריך ימים גם בתנאי החוץ הכי קשים. ברשת ריהוט הגן של שבירו, זו אינה שאלה בכלל: ההשקעה באיכות המוצרים בלתי מתפשרת ומגיעה עד לרמת הרכיב הקטן. איכות זו באה לידי ביטוי גם בנראות של המוצרים עצמם. בכל אחד מהסניפים תגלו עיצובים מרהיבים של מערכות ישיבה שיעמדו במבחן הזמן בהצלחה, כמו גם באקלים הארצישראלי.
התאמה לכל סגנון, העדפה וסדר גודל של תקציב
כדי לעצב חלל, כל חלל, לרבות חלל חוץ עליכם לגלות מה הדברים שחשובים לכם. אינכם יכולים לחיות בלי ריהוט מפנק? ארוחות עשירות הן הבסיס לחיים מאושרים עבורכם? זמן לקחת פסק זמן ולשבת בזולה עם ספר טוב הוא קודש הקודשים מבחינתכם? מקום לשתות את הקפה של הבוקר כשאתם צופים אל הנוף הוא לא פחות מנחוץ?
לכל אחד יש את הנושאים עליהם הוא לא מוכן להתפשר בעת עיצוב חלל החוץ. נושאים אלו צריכים לבוא לידי ביטוי בעת בחירת הריהוט ולבטא את האופי הייחודי שלכם. בשבירו ריהוט גן יכולים לעזור לכם לבחור את הרהיטים שמתאימים לאורח החיים שלכם, לסגנונכם המיוחד, לזרימת המרחב ולהעדפות התקציביות שלכם. עם מגוון רחב של אפשרויות בחירה מעולות ורהיטים של המותגים המובילים בעולם, כל שעליכם לעשות הוא להגיע לאחד מאולמות התצוגה וליצור לעצמכם את חלל החוץ המושלם!
- אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
- דרהי מתכוון להיכנס לתקשורת הדתית; שת"פ עם "כיכר השבת" ו"סרוגים"
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.