ארון
צילום: רשת האוס אין

זה כל ההבדל: איך לבחור נכון את ארון הבגדים?

תוכן בחסות |

עולם עיצוב הפנים הפך בשנים האחרונות לרלבנטי עבור אוכלוסיות רחבות, כאלו אשר בעבר לא היו מקדישות מחשבה יתרה לאופן בחירת הרהיטים או לסידור הפנימי של הבית, לפחות לא באופן מפורט, מחושב ו"מקצועי". כיום המצב שונה, ורבים מודעים ליתרונות הרבים שבעיצוב פנים מקצועי עבור הבית. ספציפית, בחירה נכונה ומושכלת של רהיטים לבית במסגרת מייקאובר מקומי או פרויקט שיפוצים יכולה לעשות הבדלים משמעותיים הן בפונקציונאליות וביעילות השימוש במרחב הפנימי העומד לרשותנו בבית והן באווירה הכללית השוררת בו. בחירת ארון בגדים מתאים ואיכותי היא דוגמה מצוינת לכך.

 

ניצול מיטבי של השטח, אחסון אפקטיבי ואסתטיקה של הבית – בחירת ארון בגדים

רבים כאמור עדיין אינם מבינים מדוע כדאי בכלל להתעכב על משהו כמו בחירה של ריהוט או ארון בגדים לחדר השינה, ולא פשוט לקנות את הארון הזול והגדול ביותר שמוצאים. בפועל, כמובן שיש הרבה מה להרוויח מבחירה מושכלת ונכונה של ארון הבגדים, כך שמדובר בסוגיה שבהחלט שווה להתעכב עליה ולהקדיש לה את מלוא הזמן ותשומת הלב האפשריים.

בחירה נכונה של ארון הבגדים תביא, למשל, לניצול מיטבי של השטח העומד לרשותנו בחדר השינה. במיוחד במדינה כמו ישראל, בה יוקר הדיור מכתיב עבור אנשים רבים מגורים בבתים ודירות קטנים יחסית, ניצול מיטבי של השטח הוא בגדר צורך של ממש, ויכול להפוך את החיים באותה דירה לנעימים ומרווחים הרבה יותר.

ארון בגדים טוב מציע גם אחסון אפקטיבי כמה שיותר, המאפשר להכניס יותר דברים וחפצים וכך לפנות שטח במקומות אחרים בדירה. אחסון יעיל אינו עניין של מה בכך – ארון אשר בנוי בצורה טובה יכול להכיל חפצים בסדרי גודל שונים ובצורות שונות, לאפשר לנו לשלוף אותם במהירות ובקלות במידת הצורך ובאופן כללי להכניס לא מעט סדר ויעילות לסידור הפנימי של הבית.

בנוסף לכל אלו, כמובן שגם האסתטיקה משחקת כאן תפקיד משמעותי – ארון אסתטי אשר מתאים (לטעמכם) לשאר הפרטים ולמראה הכללי של פנים הבית/דירה יכול עבור רבים לעשות את ההבדל, ולאפשר לעצב את חדר השינה באופן הרצוי והאטרקטיבי ביותר לטעמנו, לפחות מבחינה אסתטית.

 

חשוב במיוחד בחדרי ילדים – בחירת ארונות לחדרי ילדים

כל מה שציינו עד כה רלבנטי גם (ואולי במיוחד) עבור חדרי ילדים – על פי רוב, השמירה על הסדר והשטח הפנוי בחדר הילדים היא משימה מאתגרת במיוחד. חדרי ילדים מלאים לרוב בצעצועים וחפצים נוספים רבים מסוגים שונים, ושורר בהם בלגן חלק ניכר מהזמן. לכן, אחסון מסודר ואפקטיבי של חפצים, למשל, יכול לסייע משמעותית להקל על הבלגן ולהביא את חדר הילדים למצב מסודר יחסית, במהירות יחסית.

ניתן למצוא כיום מגוון רחב של ארונות לחדרי ילדים, המתאימים לסוגים שונים של חדרים (ושל ילדים ומשפחות), ומשתנים על פי הגודל, הצבע והסידור הפנימי. שווה לבחון קטגוריה זו לעומק בטרם מחליטים על רכישת ארון לחדר ילדים מדגם שהוא או כולל סידור פנימי של מדפים, תלייה, דלתות הזזה ועוד.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית. 

שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.