גובש צוות הבחירות: גנץ יוביל את קמפיין כחול לבן במקום לפיד
בעוד ראש הממשלה בנימין נתניהו נמצא כבר בעיצומו של קמפיין בחירות, ואהוד ברק מככב ברשתות החברתיות ותוקף אותו, נראה שבכחול לבן, שגרפה בבחירות לפני 3 חודשים 35 מנדטים, מתחילים להתעורר מתרדמת החורף, לקראת עוד מערכת בחירות שתתקיים בעוד קצת יותר מחודשיים.
ג
המפלגה הודיעה היום (יום ג') על צוות הקמפיין שלה לקראת הבחירות החדשות, ואת החידוש אפשר לראות כבר בזהותו של העומד בראש הקמפיין יו"ר המפלגה בני גנץ. בבחירות הקודמות את הקמפיין הוביל יאיר לפיד, האיש בעל הניסיון התקשורתי הרב ביותר מבין 4 ראשי כחול לבן.
לצוות הקמפיין הישראלי יצטרף היועץ האסטרטגי והסוקר ג'ואל בננסון, שליווה את 2 מערכות הבחירות בהן ניצח ברק אובמה בבחירות לנשיאות ארה"ב, ב-2008 ו-2012. ב-2016 עבד עם הילארי קלינטון, ושם נחל פחות הצלחה כשהפסידו לדונלד טרמאפ. מנהל הקמפיין יהיה עדו הר-טוב, מנכ"ל קבוצת הפרסום גיתם שנחשב לאחד האסטרטגים הבכירים בישראל – בעל רקורד ארוך של ייעוץ לחברות ענק. בבחירות הקודמות הר-טוב לא לקח חלק ולא עבד עם אף מפלגה.
את צוות האסטרטגיה יוביל הסוקר-אסטרטג ישראל בכר, שבעבר עבד עם נתניהו ועם נפתלי בנט, והחל לעבוד עם כחול לבן לפני הבחירות הקודמות.
מערך הפרסום ינוהל על ידי ירון מרחב שהוביל את קמפיין מפלגת העבודה בבחירות האחרונות, בו ספגה מפלה של ממש ושפל היסטורי של 6 מנדטים. עמו יעבוד גולן נוחיאן, שבבחירות לכנסת ה-21 נחל אכזבה כאחד ממנהלי הקריאייטיב של הימין החדש בראשותם של בנט ואיילת שקד, שלא עברה את אחוז החסימה. בצוות הקריאייטיב יהיו גם מנהל הקריאייטינב יניב קציר (שעבד עם נוחיאן בקמפיין הימין החדש, א"כ), שחר פילר ואלון חדד.
גיא שמחון, מנכ"ל משותף בחברת רכש המדיה TMF, ינהל את רכש המדיה והדיגיטל של המפלגה.
על תקשורת הקמפיין מופקדת לי-אור אבנון, מנכ"לית במשרדו של רונן משה, שבעצמו לא צפוי לקחת חלק בקמפיין. כזכור, משה צפוי לעמוד לדין בפרשת ישראל ביתנו בעבירות של מתן שוחד והלבנת הון.
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
כחול לבן נפרדה ממשרד הייעוץ האסטרטגי בן חורין אלכסנדרוביץ' שהוביל את הקמפיין שלה בבחירות לכנסת ה-21. במהלך הקמפיין התגלעו חילוקי דעות לגבי הרכות שלו, אותו הוביל מנהל הקמפיין בזמנו, יאיר לפיד. אחד מאנשי הקמפיין, רונן צור, שניסה להוביל מהלך אגרסיבי הרבה יותר שנבלם, ביקר את הקמפיין במספר הזדמנויות אחרי הבחירות והודיע כי לא ימשיך עם כחול לבן במערכת הבחירות החדשה. בקמפיין הקודם בראש צוות הפרסום עמד אחד מבעלי משרד לעומק התודעה, און גולדשטיין, שלא ממשיך עם המפלגה.
במפלגה אומרים כעת כי הנהגת כחול לבן לפיד, משה (בוגי) יעלון וגבי אשכנזי, בשילוב חברי הכנסת שלה, יובילו פעילות שטח וצוותים נושאיים ויקדמו תכניות בנושאי ביטחון, שלטון החוק, בריאות, חינוך, כלכלה, רווחה, מיעוטים, נגישות ועוד.
- 8.חנניה 11/07/2019 09:49הגב לתגובה זוזה איפה וזה טרפה
- David Gaito 27/07/2019 19:04הגב לתגובה זוגנץ מנצח בגדול אהה ובוהולך לכלב או לכאן
- 7.אור 10/07/2019 22:45הגב לתגובה זוגאי פלג לכל בוחרי הליכוד שמעו גאי פלג הוא העיתונאי הכי טוב הוא בא בכתבה על ראש הממשלה בחדשות מקלל ויצא מברך הליכוד ראש הממשלה הדמוקרטיה שלטון החוק הציבור הישראלי חיבים לו תודה גדולה בגלל שהוא הביא חוקר משטרה חוקר את נתניהו מתעמת שמתעקש איתו על דבר שלא היה ולא ניברא וזה היה שקוף בזכות שהוא התעקש עים נתניהו שנתניהו שסידר למילצין מסוק של חיל האויר שמילצין יקח איש עסקים הודי בשם טאטא לעסקים מיותר לציין את התעקשות של החוקר בשם כורש לגבי זה מייד לאחר זה נבדקו העובדות והתברר מעל לכל ספק שמי שיזם וארגן את הכל הוא מאיר דגן יושב ראש המוסד שנכך אף בפגישה והמסוק המדובר הוא בכלל ירדני למילצין שילם עבורו
- 6.לקחו כשלון מכל קמפיין ושמו יחד. מה יצא ? (ל"ת)הנביא 10/07/2019 14:17הגב לתגובה זו
- מולטי כישלון. (ל"ת)כסיף 11/07/2019 16:00הגב לתגובה זו
- 5.תום 10/07/2019 11:19הגב לתגובה זורוב תומכי ביבי בפריפרייה צריך להשפיע עליהם לעבור למרכז
- 4.biz 09/07/2019 23:41הגב לתגובה זותנו בראש ובהצלחה!
- 3.אזרח שפוי 09/07/2019 23:16הגב לתגובה זוממשלה חדשה וראש שפוי בעוד חודשיים.
- טחט 11/07/2019 09:51הגב לתגובה זוהוא נרדם בעמידה סתם נולם
- 2.למה לוקחים נכשלים? (ל"ת)ווינר 09/07/2019 18:06הגב לתגובה זו
- לא למה. מי? (ל"ת)אזרח2 17/07/2019 16:22הגב לתגובה זו
- 1.עדן 09/07/2019 16:20הגב לתגובה זוחבל שבני גנץ לא מביא אנשים לוחמניים.
- צוות נייבה-ניימה בע"מ (ל"ת)כסיף 11/07/2019 16:01הגב לתגובה זו
- שולי חופי 10/07/2019 01:14הגב לתגובה זויועצים ובעלי תפקידים שכשלו היכן שפעלו אז למה להביא אוסף כזה למפלגה מי בוחר אותם

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.