גובש צוות הבחירות: גנץ יוביל את קמפיין כחול לבן במקום לפיד
בעוד ראש הממשלה בנימין נתניהו נמצא כבר בעיצומו של קמפיין בחירות, ואהוד ברק מככב ברשתות החברתיות ותוקף אותו, נראה שבכחול לבן, שגרפה בבחירות לפני 3 חודשים 35 מנדטים, מתחילים להתעורר מתרדמת החורף, לקראת עוד מערכת בחירות שתתקיים בעוד קצת יותר מחודשיים.
ג
המפלגה הודיעה היום (יום ג') על צוות הקמפיין שלה לקראת הבחירות החדשות, ואת החידוש אפשר לראות כבר בזהותו של העומד בראש הקמפיין יו"ר המפלגה בני גנץ. בבחירות הקודמות את הקמפיין הוביל יאיר לפיד, האיש בעל הניסיון התקשורתי הרב ביותר מבין 4 ראשי כחול לבן.
לצוות הקמפיין הישראלי יצטרף היועץ האסטרטגי והסוקר ג'ואל בננסון, שליווה את 2 מערכות הבחירות בהן ניצח ברק אובמה בבחירות לנשיאות ארה"ב, ב-2008 ו-2012. ב-2016 עבד עם הילארי קלינטון, ושם נחל פחות הצלחה כשהפסידו לדונלד טרמאפ. מנהל הקמפיין יהיה עדו הר-טוב, מנכ"ל קבוצת הפרסום גיתם שנחשב לאחד האסטרטגים הבכירים בישראל – בעל רקורד ארוך של ייעוץ לחברות ענק. בבחירות הקודמות הר-טוב לא לקח חלק ולא עבד עם אף מפלגה.
את צוות האסטרטגיה יוביל הסוקר-אסטרטג ישראל בכר, שבעבר עבד עם נתניהו ועם נפתלי בנט, והחל לעבוד עם כחול לבן לפני הבחירות הקודמות.
מערך הפרסום ינוהל על ידי ירון מרחב שהוביל את קמפיין מפלגת העבודה בבחירות האחרונות, בו ספגה מפלה של ממש ושפל היסטורי של 6 מנדטים. עמו יעבוד גולן נוחיאן, שבבחירות לכנסת ה-21 נחל אכזבה כאחד ממנהלי הקריאייטיב של הימין החדש בראשותם של בנט ואיילת שקד, שלא עברה את אחוז החסימה. בצוות הקריאייטיב יהיו גם מנהל הקריאייטינב יניב קציר (שעבד עם נוחיאן בקמפיין הימין החדש, א"כ), שחר פילר ואלון חדד.
גיא שמחון, מנכ"ל משותף בחברת רכש המדיה TMF, ינהל את רכש המדיה והדיגיטל של המפלגה.
על תקשורת הקמפיין מופקדת לי-אור אבנון, מנכ"לית במשרדו של רונן משה, שבעצמו לא צפוי לקחת חלק בקמפיין. כזכור, משה צפוי לעמוד לדין בפרשת ישראל ביתנו בעבירות של מתן שוחד והלבנת הון.
- האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
כחול לבן נפרדה ממשרד הייעוץ האסטרטגי בן חורין אלכסנדרוביץ' שהוביל את הקמפיין שלה בבחירות לכנסת ה-21. במהלך הקמפיין התגלעו חילוקי דעות לגבי הרכות שלו, אותו הוביל מנהל הקמפיין בזמנו, יאיר לפיד. אחד מאנשי הקמפיין, רונן צור, שניסה להוביל מהלך אגרסיבי הרבה יותר שנבלם, ביקר את הקמפיין במספר הזדמנויות אחרי הבחירות והודיע כי לא ימשיך עם כחול לבן במערכת הבחירות החדשה. בקמפיין הקודם בראש צוות הפרסום עמד אחד מבעלי משרד לעומק התודעה, און גולדשטיין, שלא ממשיך עם המפלגה.
במפלגה אומרים כעת כי הנהגת כחול לבן לפיד, משה (בוגי) יעלון וגבי אשכנזי, בשילוב חברי הכנסת שלה, יובילו פעילות שטח וצוותים נושאיים ויקדמו תכניות בנושאי ביטחון, שלטון החוק, בריאות, חינוך, כלכלה, רווחה, מיעוטים, נגישות ועוד.
- 8.חנניה 11/07/2019 09:49הגב לתגובה זוזה איפה וזה טרפה
- David Gaito 27/07/2019 19:04הגב לתגובה זוגנץ מנצח בגדול אהה ובוהולך לכלב או לכאן
- 7.אור 10/07/2019 22:45הגב לתגובה זוגאי פלג לכל בוחרי הליכוד שמעו גאי פלג הוא העיתונאי הכי טוב הוא בא בכתבה על ראש הממשלה בחדשות מקלל ויצא מברך הליכוד ראש הממשלה הדמוקרטיה שלטון החוק הציבור הישראלי חיבים לו תודה גדולה בגלל שהוא הביא חוקר משטרה חוקר את נתניהו מתעמת שמתעקש איתו על דבר שלא היה ולא ניברא וזה היה שקוף בזכות שהוא התעקש עים נתניהו שנתניהו שסידר למילצין מסוק של חיל האויר שמילצין יקח איש עסקים הודי בשם טאטא לעסקים מיותר לציין את התעקשות של החוקר בשם כורש לגבי זה מייד לאחר זה נבדקו העובדות והתברר מעל לכל ספק שמי שיזם וארגן את הכל הוא מאיר דגן יושב ראש המוסד שנכך אף בפגישה והמסוק המדובר הוא בכלל ירדני למילצין שילם עבורו
- 6.לקחו כשלון מכל קמפיין ושמו יחד. מה יצא ? (ל"ת)הנביא 10/07/2019 14:17הגב לתגובה זו
- מולטי כישלון. (ל"ת)כסיף 11/07/2019 16:00הגב לתגובה זו
- 5.תום 10/07/2019 11:19הגב לתגובה זורוב תומכי ביבי בפריפרייה צריך להשפיע עליהם לעבור למרכז
- 4.biz 09/07/2019 23:41הגב לתגובה זותנו בראש ובהצלחה!
- 3.אזרח שפוי 09/07/2019 23:16הגב לתגובה זוממשלה חדשה וראש שפוי בעוד חודשיים.
- טחט 11/07/2019 09:51הגב לתגובה זוהוא נרדם בעמידה סתם נולם
- 2.למה לוקחים נכשלים? (ל"ת)ווינר 09/07/2019 18:06הגב לתגובה זו
- לא למה. מי? (ל"ת)אזרח2 17/07/2019 16:22הגב לתגובה זו
- 1.עדן 09/07/2019 16:20הגב לתגובה זוחבל שבני גנץ לא מביא אנשים לוחמניים.
- צוות נייבה-ניימה בע"מ (ל"ת)כסיף 11/07/2019 16:01הגב לתגובה זו
- שולי חופי 10/07/2019 01:14הגב לתגובה זויועצים ובעלי תפקידים שכשלו היכן שפעלו אז למה להביא אוסף כזה למפלגה מי בוחר אותם
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
