גובש צוות הבחירות: גנץ יוביל את קמפיין כחול לבן במקום לפיד
בעוד ראש הממשלה בנימין נתניהו נמצא כבר בעיצומו של קמפיין בחירות, ואהוד ברק מככב ברשתות החברתיות ותוקף אותו, נראה שבכחול לבן, שגרפה בבחירות לפני 3 חודשים 35 מנדטים, מתחילים להתעורר מתרדמת החורף, לקראת עוד מערכת בחירות שתתקיים בעוד קצת יותר מחודשיים.
ג
המפלגה הודיעה היום (יום ג') על צוות הקמפיין שלה לקראת הבחירות החדשות, ואת החידוש אפשר לראות כבר בזהותו של העומד בראש הקמפיין יו"ר המפלגה בני גנץ. בבחירות הקודמות את הקמפיין הוביל יאיר לפיד, האיש בעל הניסיון התקשורתי הרב ביותר מבין 4 ראשי כחול לבן.
לצוות הקמפיין הישראלי יצטרף היועץ האסטרטגי והסוקר ג'ואל בננסון, שליווה את 2 מערכות הבחירות בהן ניצח ברק אובמה בבחירות לנשיאות ארה"ב, ב-2008 ו-2012. ב-2016 עבד עם הילארי קלינטון, ושם נחל פחות הצלחה כשהפסידו לדונלד טרמאפ. מנהל הקמפיין יהיה עדו הר-טוב, מנכ"ל קבוצת הפרסום גיתם שנחשב לאחד האסטרטגים הבכירים בישראל – בעל רקורד ארוך של ייעוץ לחברות ענק. בבחירות הקודמות הר-טוב לא לקח חלק ולא עבד עם אף מפלגה.
את צוות האסטרטגיה יוביל הסוקר-אסטרטג ישראל בכר, שבעבר עבד עם נתניהו ועם נפתלי בנט, והחל לעבוד עם כחול לבן לפני הבחירות הקודמות.
מערך הפרסום ינוהל על ידי ירון מרחב שהוביל את קמפיין מפלגת העבודה בבחירות האחרונות, בו ספגה מפלה של ממש ושפל היסטורי של 6 מנדטים. עמו יעבוד גולן נוחיאן, שבבחירות לכנסת ה-21 נחל אכזבה כאחד ממנהלי הקריאייטיב של הימין החדש בראשותם של בנט ואיילת שקד, שלא עברה את אחוז החסימה. בצוות הקריאייטיב יהיו גם מנהל הקריאייטינב יניב קציר (שעבד עם נוחיאן בקמפיין הימין החדש, א"כ), שחר פילר ואלון חדד.
גיא שמחון, מנכ"ל משותף בחברת רכש המדיה TMF, ינהל את רכש המדיה והדיגיטל של המפלגה.
על תקשורת הקמפיין מופקדת לי-אור אבנון, מנכ"לית במשרדו של רונן משה, שבעצמו לא צפוי לקחת חלק בקמפיין. כזכור, משה צפוי לעמוד לדין בפרשת ישראל ביתנו בעבירות של מתן שוחד והלבנת הון.
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
כחול לבן נפרדה ממשרד הייעוץ האסטרטגי בן חורין אלכסנדרוביץ' שהוביל את הקמפיין שלה בבחירות לכנסת ה-21. במהלך הקמפיין התגלעו חילוקי דעות לגבי הרכות שלו, אותו הוביל מנהל הקמפיין בזמנו, יאיר לפיד. אחד מאנשי הקמפיין, רונן צור, שניסה להוביל מהלך אגרסיבי הרבה יותר שנבלם, ביקר את הקמפיין במספר הזדמנויות אחרי הבחירות והודיע כי לא ימשיך עם כחול לבן במערכת הבחירות החדשה. בקמפיין הקודם בראש צוות הפרסום עמד אחד מבעלי משרד לעומק התודעה, און גולדשטיין, שלא ממשיך עם המפלגה.
במפלגה אומרים כעת כי הנהגת כחול לבן לפיד, משה (בוגי) יעלון וגבי אשכנזי, בשילוב חברי הכנסת שלה, יובילו פעילות שטח וצוותים נושאיים ויקדמו תכניות בנושאי ביטחון, שלטון החוק, בריאות, חינוך, כלכלה, רווחה, מיעוטים, נגישות ועוד.
- 8.חנניה 11/07/2019 09:49הגב לתגובה זוזה איפה וזה טרפה
- David Gaito 27/07/2019 19:04הגב לתגובה זוגנץ מנצח בגדול אהה ובוהולך לכלב או לכאן
- 7.אור 10/07/2019 22:45הגב לתגובה זוגאי פלג לכל בוחרי הליכוד שמעו גאי פלג הוא העיתונאי הכי טוב הוא בא בכתבה על ראש הממשלה בחדשות מקלל ויצא מברך הליכוד ראש הממשלה הדמוקרטיה שלטון החוק הציבור הישראלי חיבים לו תודה גדולה בגלל שהוא הביא חוקר משטרה חוקר את נתניהו מתעמת שמתעקש איתו על דבר שלא היה ולא ניברא וזה היה שקוף בזכות שהוא התעקש עים נתניהו שנתניהו שסידר למילצין מסוק של חיל האויר שמילצין יקח איש עסקים הודי בשם טאטא לעסקים מיותר לציין את התעקשות של החוקר בשם כורש לגבי זה מייד לאחר זה נבדקו העובדות והתברר מעל לכל ספק שמי שיזם וארגן את הכל הוא מאיר דגן יושב ראש המוסד שנכך אף בפגישה והמסוק המדובר הוא בכלל ירדני למילצין שילם עבורו
- 6.לקחו כשלון מכל קמפיין ושמו יחד. מה יצא ? (ל"ת)הנביא 10/07/2019 14:17הגב לתגובה זו
- מולטי כישלון. (ל"ת)כסיף 11/07/2019 16:00הגב לתגובה זו
- 5.תום 10/07/2019 11:19הגב לתגובה זורוב תומכי ביבי בפריפרייה צריך להשפיע עליהם לעבור למרכז
- 4.biz 09/07/2019 23:41הגב לתגובה זותנו בראש ובהצלחה!
- 3.אזרח שפוי 09/07/2019 23:16הגב לתגובה זוממשלה חדשה וראש שפוי בעוד חודשיים.
- טחט 11/07/2019 09:51הגב לתגובה זוהוא נרדם בעמידה סתם נולם
- 2.למה לוקחים נכשלים? (ל"ת)ווינר 09/07/2019 18:06הגב לתגובה זו
- לא למה. מי? (ל"ת)אזרח2 17/07/2019 16:22הגב לתגובה זו
- 1.עדן 09/07/2019 16:20הגב לתגובה זוחבל שבני גנץ לא מביא אנשים לוחמניים.
- צוות נייבה-ניימה בע"מ (ל"ת)כסיף 11/07/2019 16:01הגב לתגובה זו
- שולי חופי 10/07/2019 01:14הגב לתגובה זויועצים ובעלי תפקידים שכשלו היכן שפעלו אז למה להביא אוסף כזה למפלגה מי בוחר אותם
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
