שרון בן דוד
צילום: אוהד קב
פרסום ראשון

שבוע לאחר סיום האירווזיון: שרון בן דוד החליטה לעזוב את כאן

מנהלת ההסברה ויחסי הציבור של התאגיד, ומי ששימשה כדוברת האירוויזיון שנערך בתל אביב, החליטה לעזוב את התאגיד, לטובת אתגרים חדשים
אלכסנדר כץ | (7)

שרון בן דוד, מנהלת ההסברה ויחסי הציבור של תאגיד השידור הציבורי הודיעה על עזיבת כאן - כך נודע לאייס. בך תסיים בן דוד את עבודתה בתאגיד לאחר שנתיים וחצי.

 

במסגרת תפקידה ניהלה בן דוד ניהלה את משבר הקמת התאגיד לצד דוברת התאגיד גילי שם טוב, ניהלה את קמפיין ההשקה והעלייה לאוויר, את תקופת ההרצה, השקת מותגים ותכניות חדשות. היא שימשה כדוברת המשלחת הישראלית לאירוויזיון 2018 בליסבון במסגרתו זכתה נטע ברזילי, ולאחר מכן כדוברת אירוויזיון 2019 שנערך בישראל החודש.

 

גורמים בתאגיד מעריכים כי בן דוד מחפשת אתגר חדש, לאחר שטיפלה בפרויקט האירוויזיון, על שלל המשברים שהניב, בין היתר עם המאבק מול הממשלה בכל הנוגע לתיקצוב, קיום האירוע בתל אביב ולא בירושלים, וימי הלחימה שנערכו בשבוע שלפי תחילת האירוע.

 

בן דוד אישרה את הפרטים לאייס, ומסרה: "בתום תקופה סוערת ומאתגרת, אני רוצה להודות לכל אנשי המקצוע שזכיתי לעבוד עימם, מנכ"ל התאגיד אלדד קובלנץ, גילי שם טוב, כל אנשי התוכן וכמובן לכל ההפקה המצוינת של אירוויזיון 2019. נהניתי מכל רגע ועתה אני מוכנה לאתגרים חדשים".

דוברת כאן גילי שם טוב מסרה: "אני מודה לשרון על 3 שנים של עבודה משותפת בהן התמודדנו, יחד עם כל צוות הדוברות, מול  אתגרים מורכבים וייחודיים לשידור הציבורי. שרון, אשת מקצוע מעולה, תרמה במסירות ובמקצועיות להקמת התאגיד, הצלחתו והצלחת האירוויזיון ואני בטוחה בהצלחתה גם בדרך החדשה שתבחר".

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    מימוש 28/05/2019 11:47
    הגב לתגובה זו
    העונה הצלחתם
  • 4.
    אישה קצת רעה או שהתאגיד רע (ל"ת)
    אנונימי 27/05/2019 07:55
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    חבל שלא עזבת חודשיים לפני, היתה נחסכת המון בושה (ל"ת)
    אחת שיודעת.. 26/05/2019 18:31
    הגב לתגובה זו
  • טרול שחי בסרט (ל"ת)
    אתה לא אמיתי 28/05/2019 01:22
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    מישהו מבפנים 26/05/2019 17:42
    הגב לתגובה זו
    ביי ביי
  • הכי מבפנים שיש 28/05/2019 01:20
    הגב לתגובה זו
    מאיפה אתה מביא את השטות הזאת? חצוף
  • 1.
    גיא 26/05/2019 16:51
    הגב לתגובה זו
    לא מכיר את שרון בן דוד, אבל שכל יש לה. גם היא מבינה שהספינה טובעת וסופו של התאגיד כבר כאן. מסכנה גילי שם טוב שצריכה להמשיך ולדברר את המקום הזוועתי הזה.
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.74%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.74%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״