בן לוי
צילום: יח"צ

סוכנות יוצרי התוכן CREATORS מבית לידרס מצרפת לקוחות חדשים

הסוכנות שמנוהלת על ידי בן לוי עובדת במודל עבודה לפיו יוצרי תוכן ברשת, שלהם עשרות אלפי עוקבים וניחנים בכשרון צילום וכתיבה, יוצרים תוכן מקורי עבור המותגים
כתבי אייס |

סוכנות יוצרי התוכן CREATORS מבית לידרס (בבעלות ערן ניזרי), פותחת את 2019 עם לקוחות חדשים: טופ טן מקבוצת הודיס-קרולינה למקה, רשת לנדוור, רשת נעלי סקופ, מואט, הנסי, בקס, וודקה בלוודר ורויאל קריביאן.

הסוכנות שמנוהלת על ידי בן לוי עובדת במודל עבודה לפיו יוצרי תוכן ברשת שלהם עשרות אלפי עוקבים וניחנים בכשרון צילום וכתיבה יוצרים תוכן מקורי עבור המותגים. בחברה מסבירים כי "עד כה התבססו המותגים על ניהול עמודים באמצעות תקציבאים שחולשים על מספר עמודים רשמיים ללא התמקצעות וללא כל כשרון מוכח במדיה החברתית". לדבריהם, "במודל החדש של CREATORS המותג בוחר בעצמו את יוצר התוכן שייצר את לו את התכנים באופן חודשי, כל זאת תוך ניהול הלקוח אין האוס על ידי אנשי תוכן של CREATORS בצוות שמונה 10 עובדים, שכולם צמחו מהרשת ובעלי כשרון מוכח ביצירת תכני דיגיטל".

בן לוי מנכ"ל CREATORS: "השיטה הוכיחה את עצמה. יותר ויותר מותגים מבינים את כוחם של יוצרי התוכן ברשת ומבינים שלא חייבים לשים תקציבי עתק במשרדי פרסום בשביל להעביר בדרך הכי מדויקת את הסיפור של המותג שלהם. פה בדיוק CREATORS נכנסת לתמונה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.