מימין: פליקס גוטקוביץ' וגילי ארג'נטרו
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

קמפיין הליכוד: 'ארג'נטרו ופליקס' מצטרפים לצוות הדיגיטל

השניים יקבלו את האחריות על תכנון, רכש וניהול המדיה הדיגיטלית, לרבות הייעוץ האסטרטגי והקרייאטיב לפלטפורמות הדיגיטל של הליכוד
משה בנימין | (6)

מפלגת הליכוד שתשיק בהתאם לגודלה את אחד מהקמפיינים המושקעים במערכת הבחירות הקרובה, מצרפת לשורותיה את גילי ארג'נטרו ופליקס גוטקוביץ'. ארג'נטרו ופליקס שעל שמם גם משרד בשם זה השאירו מאחור לא מעט אנשי דיגיטל וגופים גדולים שחשקו בקמפיין הליכוד, ונכון לעכשיו הם ללא ספק ההפתעה בכל הקשור לצוותי העבודה של המפלגות הגדולות. 

השניים יקבלו את האחריות על תכנון, רכש וניהול המדיה הדיגיטלית, לרבות הייעוץ האסטרטגי והקרייאטיב לפלטפורמות הדיגיטל במסגרת מסע הבחירות. משרדם של השניים, בעלי עבר עשיר וניסיון בפרסום ודיגיטל, מתמחה בבניית וליווי מותגים בעולם החדש ובניהול ביקושים ומסעות צריכה במרחב הדיגיטלי.

ברזומה של ארג'נטרו שצמח כקריאייטיב פלנר במשרד הפרסום טמיר כהן JWT, נמצא גם משרד הפרסום דרורי-שלומי dsay שבו שימש כמנהל אסטרטגיה, כמו גם בבאומן-בר-ריבנאי. בנוסף שימש ארג'נטרו גם כסמנכ"ל בפרסום מגזרים, מה שיכול להוות מבחינתו יתרון בהיכרות עם קהלים נוספים. בשנים האחרונות הוא משמש כיועץ מיתוג ואסטרטגיה למשרדי ממשלה וגופים ממשלתיים באמצעות לפמ, ביניהם משרד הביטחון ויחידות בצה"ל, פיקוד העורף, משרד הפנים, התיירות, הבריאות, בנק ישראל והמשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל.

מבחינת הרזומה הפוליטי, ארג'נטרו היה חלק מצוות האסטרטגיה בקמפיין הגז הטבעי מול ועדת שישינסקי ( באומן בר ריבנאי), היה האסטרטג בקמפיין "הסיפור של כל יהודי" של מועצת יש"ע ( דרורי שלומי) וכן ניהל אסטרטגיה לקמפיינים בבחירות המוניציפיליות בקריית אונו וגבעתיים.

שותפו, פליקס גוטקוביץ' הוא איש דיגיטל ותיק, בוגר d-say interactive (שם הכירו השניים), שיכול להביא לשולחן הקמפיין ניסיון בניהול מערכי פרסום דיגיטליים חוצי פלטפורמות. בין לקוחותיו בעבר ובהווה נמנים קבוצת בזק, CARE, ZAPPA, קבוצת יובלים, קבוצת מטרופוליס, גינדי ועוד. מן הפן הפוליטי, גוטקוביץ' היה בעבר חלק מצוות ההקמה של קמפיין כולנו בשנת 2015. השניים גם מלווים יחד תהליכי מיתוג ובניית זהות למותגים מקומיים הפועלים בשווקים בינלאומיים.

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    קובה 21/01/2019 22:32
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה חברים
  • 5.
    אחד שמקווה 20/01/2019 12:12
    הגב לתגובה זו
    יריה ראשונה בקרב על חופש העיתונות בישראל
  • 4.
    ארג'נטרו דושבג, לא מכיר את השני (ל"ת)
    פון קלאוזוביץ 20/01/2019 10:00
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    מי אלה? (ל"ת)
    גיא 19/01/2019 13:48
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אורן 17/01/2019 19:23
    הגב לתגובה זו
    ולקח סוס מנצח
  • 1.
    יוסי 17/01/2019 16:07
    הגב לתגובה זו
    מהכרות אישית
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.