קמפיין הליכוד: 'ארג'נטרו ופליקס' מצטרפים לצוות הדיגיטל
מפלגת הליכוד שתשיק בהתאם לגודלה את אחד מהקמפיינים המושקעים במערכת הבחירות הקרובה, מצרפת לשורותיה את גילי ארג'נטרו ופליקס גוטקוביץ'. ארג'נטרו ופליקס שעל שמם גם משרד בשם זה השאירו מאחור לא מעט אנשי דיגיטל וגופים גדולים שחשקו בקמפיין הליכוד, ונכון לעכשיו הם ללא ספק ההפתעה בכל הקשור לצוותי העבודה של המפלגות הגדולות.
השניים יקבלו את האחריות על תכנון, רכש וניהול המדיה הדיגיטלית, לרבות הייעוץ האסטרטגי והקרייאטיב לפלטפורמות הדיגיטל במסגרת מסע הבחירות. משרדם של השניים, בעלי עבר עשיר וניסיון בפרסום ודיגיטל, מתמחה בבניית וליווי מותגים בעולם החדש ובניהול ביקושים ומסעות צריכה במרחב הדיגיטלי.
ברזומה של ארג'נטרו שצמח כקריאייטיב פלנר במשרד הפרסום טמיר כהן JWT, נמצא גם משרד הפרסום דרורי-שלומי dsay שבו שימש כמנהל אסטרטגיה, כמו גם בבאומן-בר-ריבנאי. בנוסף שימש ארג'נטרו גם כסמנכ"ל בפרסום מגזרים, מה שיכול להוות מבחינתו יתרון בהיכרות עם קהלים נוספים. בשנים האחרונות הוא משמש כיועץ מיתוג ואסטרטגיה למשרדי ממשלה וגופים ממשלתיים באמצעות לפמ, ביניהם משרד הביטחון ויחידות בצה"ל, פיקוד העורף, משרד הפנים, התיירות, הבריאות, בנק ישראל והמשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל.
מבחינת הרזומה הפוליטי, ארג'נטרו היה חלק מצוות האסטרטגיה בקמפיין הגז הטבעי מול ועדת שישינסקי ( באומן בר ריבנאי), היה האסטרטג בקמפיין "הסיפור של כל יהודי" של מועצת יש"ע ( דרורי שלומי) וכן ניהל אסטרטגיה לקמפיינים בבחירות המוניציפיליות בקריית אונו וגבעתיים.
שותפו, פליקס גוטקוביץ' הוא איש דיגיטל ותיק, בוגר d-say interactive (שם הכירו השניים), שיכול להביא לשולחן הקמפיין ניסיון בניהול מערכי פרסום דיגיטליים חוצי פלטפורמות. בין לקוחותיו בעבר ובהווה נמנים קבוצת בזק, CARE, ZAPPA, קבוצת יובלים, קבוצת מטרופוליס, גינדי ועוד. מן הפן הפוליטי, גוטקוביץ' היה בעבר חלק מצוות ההקמה של קמפיין כולנו בשנת 2015. השניים גם מלווים יחד תהליכי מיתוג ובניית זהות למותגים מקומיים הפועלים בשווקים בינלאומיים.
- 6.קובה 21/01/2019 22:32הגב לתגובה זובהצלחה חברים
- 5.אחד שמקווה 20/01/2019 12:12הגב לתגובה זויריה ראשונה בקרב על חופש העיתונות בישראל
- 4.ארג'נטרו דושבג, לא מכיר את השני (ל"ת)פון קלאוזוביץ 20/01/2019 10:00הגב לתגובה זו
- 3.מי אלה? (ל"ת)גיא 19/01/2019 13:48הגב לתגובה זו
- 2.אורן 17/01/2019 19:23הגב לתגובה זוולקח סוס מנצח
- 1.יוסי 17/01/2019 16:07הגב לתגובה זומהכרות אישית

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.12% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.12% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
