מימין: פליקס גוטקוביץ' וגילי ארג'נטרו
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

קמפיין הליכוד: 'ארג'נטרו ופליקס' מצטרפים לצוות הדיגיטל

השניים יקבלו את האחריות על תכנון, רכש וניהול המדיה הדיגיטלית, לרבות הייעוץ האסטרטגי והקרייאטיב לפלטפורמות הדיגיטל של הליכוד
משה בנימין | (6)

מפלגת הליכוד שתשיק בהתאם לגודלה את אחד מהקמפיינים המושקעים במערכת הבחירות הקרובה, מצרפת לשורותיה את גילי ארג'נטרו ופליקס גוטקוביץ'. ארג'נטרו ופליקס שעל שמם גם משרד בשם זה השאירו מאחור לא מעט אנשי דיגיטל וגופים גדולים שחשקו בקמפיין הליכוד, ונכון לעכשיו הם ללא ספק ההפתעה בכל הקשור לצוותי העבודה של המפלגות הגדולות. 

השניים יקבלו את האחריות על תכנון, רכש וניהול המדיה הדיגיטלית, לרבות הייעוץ האסטרטגי והקרייאטיב לפלטפורמות הדיגיטל במסגרת מסע הבחירות. משרדם של השניים, בעלי עבר עשיר וניסיון בפרסום ודיגיטל, מתמחה בבניית וליווי מותגים בעולם החדש ובניהול ביקושים ומסעות צריכה במרחב הדיגיטלי.

ברזומה של ארג'נטרו שצמח כקריאייטיב פלנר במשרד הפרסום טמיר כהן JWT, נמצא גם משרד הפרסום דרורי-שלומי dsay שבו שימש כמנהל אסטרטגיה, כמו גם בבאומן-בר-ריבנאי. בנוסף שימש ארג'נטרו גם כסמנכ"ל בפרסום מגזרים, מה שיכול להוות מבחינתו יתרון בהיכרות עם קהלים נוספים. בשנים האחרונות הוא משמש כיועץ מיתוג ואסטרטגיה למשרדי ממשלה וגופים ממשלתיים באמצעות לפמ, ביניהם משרד הביטחון ויחידות בצה"ל, פיקוד העורף, משרד הפנים, התיירות, הבריאות, בנק ישראל והמשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל.

מבחינת הרזומה הפוליטי, ארג'נטרו היה חלק מצוות האסטרטגיה בקמפיין הגז הטבעי מול ועדת שישינסקי ( באומן בר ריבנאי), היה האסטרטג בקמפיין "הסיפור של כל יהודי" של מועצת יש"ע ( דרורי שלומי) וכן ניהל אסטרטגיה לקמפיינים בבחירות המוניציפיליות בקריית אונו וגבעתיים.

שותפו, פליקס גוטקוביץ' הוא איש דיגיטל ותיק, בוגר d-say interactive (שם הכירו השניים), שיכול להביא לשולחן הקמפיין ניסיון בניהול מערכי פרסום דיגיטליים חוצי פלטפורמות. בין לקוחותיו בעבר ובהווה נמנים קבוצת בזק, CARE, ZAPPA, קבוצת יובלים, קבוצת מטרופוליס, גינדי ועוד. מן הפן הפוליטי, גוטקוביץ' היה בעבר חלק מצוות ההקמה של קמפיין כולנו בשנת 2015. השניים גם מלווים יחד תהליכי מיתוג ובניית זהות למותגים מקומיים הפועלים בשווקים בינלאומיים.

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    קובה 21/01/2019 22:32
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה חברים
  • 5.
    אחד שמקווה 20/01/2019 12:12
    הגב לתגובה זו
    יריה ראשונה בקרב על חופש העיתונות בישראל
  • 4.
    ארג'נטרו דושבג, לא מכיר את השני (ל"ת)
    פון קלאוזוביץ 20/01/2019 10:00
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    מי אלה? (ל"ת)
    גיא 19/01/2019 13:48
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אורן 17/01/2019 19:23
    הגב לתגובה זו
    ולקח סוס מנצח
  • 1.
    יוסי 17/01/2019 16:07
    הגב לתגובה זו
    מהכרות אישית
קווין ספייסי מבית הקלפים (בית הקלפים - יחצ)קווין ספייסי מבית הקלפים (בית הקלפים - יחצ)

ממיליונר גדול להומלס - איך איבד קווין ספייסי 70 מיליון דולר

בגיל 66 ואחרי קריירה מפוארת, השחקן שזכה ב-2 פרסי אוסקר וכיכב בסדרת בית הקלפים לצד סדרות וסרטים רבים, נותר כמעט חסר כל; הוא נלחם משפטית בטענות כי ביצע עבירות מין בקטנים, הגיע לפשרות מבלי להודות, והפסיד את התדמית ואת הכסף וגם - כמה מרוויחים שחקני אוסקר?

רן קידר |

קווין ספייסי, השחקן זוכה שני פרסי האוסקר, חשף בריאיון לטלגרף כי הוא חי כיום ללא מגורים קבועים, נודד בין מלונות לדירות Airbnb בעקבות הוצאות משפטיות אדירות שהצטברו מאז 2017. "אני הולך לאן שיש עבודה. אין לי ממש בית", אמר ספייסי והוסיף כי "העלויות בשבע השנים האחרונות היו אסטרונומיות. כמעט ולא נכנס כסף, והכול יצא". הדברים נאמרו במקביל להופעתו בתל אביב בשבוע שעבר.

ספייסי, בן 66, בנה קריירה מזהירה שהחלה בשנות ה-80.ההכנסות העיקריות הגיעו משכר בסרטים, סדרות טלוויזיה והפקות שונות. בשיא הקריירה שלו, סביב 2017, ההון הנקי של ספייסי הוערך ב-70 מיליון דולר. חלק ניכר מהסכום נבע מהופעות בסרטים מצליחים, אך המקור המשמעותי ביותר היה הסדרה "בית הקלפים" של נטפליקס. הסדרה, ששודרה בין 2013 ל-2018, הניבה לספייסי 500 אלף דולר לפרק, מה שהצטבר לכ-50 מיליון דולר נטו עם בונוסים כמפיק. נטפליקס השקיעה בסדרה תקציב של מאות מיליונים, כאשר חלקו הגדול הופנה לשכר השחקנים הבכירים. ההצלחה של "בית הקלפים" גם חיזקה את מעמדו כשחקן מוביל, מה שהוביל לחוזים נוספים גדולים בתעשייה.

לפני "בית הקלפים", ספייסי גרף סכומים משמעותיים מסרטים קלאסיים. בסרט "החשוד המיידי" מ-1995, שבו זכה באוסקר הראשון שלו כשחקן משנה, השכר שלו לא פורסם רשמית, אך ההערכה היא שקיבל כ-1-2 מיליון דולר, בהתחשב בתקציב הסרט של 6 מיליון דולר והצלחתו הקופתית של 23 מיליון דולר. הסרט, שהפך אותו לכוכב בינלאומי, פתח בפניו דלתות לחוזים נוספים. על האוסקר השני שלו, עבור "אמריקן ביוטי" מ-1999, השכר עמד על כ-4 מיליון דולר, והסרט גרף 356 מיליון דולר בקופות בעולם, מה שהגדיל משמעותית את ערכו בשוק. 

כמה מרוויח שחקן אוסקר בסרט?

סרטים נוספים תרמו להונו: "שבעה חטאים" מ-1995: כ-2.5 מיליון דולר; "המתווך" מ-1998, כ-5 מיליון דולר. בסך הכול, ההכנסות מסרטים בין 1995 ל-2010 הגיעו לכ-50 מיליון דולר, לפני ניכויי מסים והוצאות הפקה. ספייסי השתתף גם בסרטים כמו "אינטליגנציה מלאכותית" מ-2001, ששילם לו כ-3 מיליון דולר, ו"סופרמן חוזר" מ-2006, עם שכר של כ-10 מיליון דולר, כולל אחוזים מהרווחים. הסרט האחרון גרף 391 מיליון דולר בקופות, אך ההפקה הייתה יקרה במיוחד, מה שהשפיע על הרווחים הנקיים.

מעבר לשכר ישיר, ספייסי הרוויח מפרסומות, חוזי ייעוץ והפקות עצמאיות. הוא הקים חברת הפקה בשנות ה-90, "טריגר סטריט פרודקשנס", שייצרה סרטים מצליחים כמו "21" מ-2008, שגרף 183 מיליון דולר בקופות. ההערכה היא שהחברה הניבה לו 10-15 מיליון דולר. בנוסף, חוזים עם מותגי ענק כמו אמריקן אקספרס וסוני תרמו כ-5 מיליון דולר בשנה בתקופת השיא. 

מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקומתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקו

רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב

במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג

הדס ברטל |

מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות. 

המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים. 

פריים טיים

הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.


ינון מגל בשידורי הפטריוטים מתוך אתר ערוץ 14
ינון מגל בשידורי הפטריוטים - קרדיט: מתוך אתר ערוץ 14


תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.