קמפיין הליכוד: 'ארג'נטרו ופליקס' מצטרפים לצוות הדיגיטל
מפלגת הליכוד שתשיק בהתאם לגודלה את אחד מהקמפיינים המושקעים במערכת הבחירות הקרובה, מצרפת לשורותיה את גילי ארג'נטרו ופליקס גוטקוביץ'. ארג'נטרו ופליקס שעל שמם גם משרד בשם זה השאירו מאחור לא מעט אנשי דיגיטל וגופים גדולים שחשקו בקמפיין הליכוד, ונכון לעכשיו הם ללא ספק ההפתעה בכל הקשור לצוותי העבודה של המפלגות הגדולות.
השניים יקבלו את האחריות על תכנון, רכש וניהול המדיה הדיגיטלית, לרבות הייעוץ האסטרטגי והקרייאטיב לפלטפורמות הדיגיטל במסגרת מסע הבחירות. משרדם של השניים, בעלי עבר עשיר וניסיון בפרסום ודיגיטל, מתמחה בבניית וליווי מותגים בעולם החדש ובניהול ביקושים ומסעות צריכה במרחב הדיגיטלי.
ברזומה של ארג'נטרו שצמח כקריאייטיב פלנר במשרד הפרסום טמיר כהן JWT, נמצא גם משרד הפרסום דרורי-שלומי dsay שבו שימש כמנהל אסטרטגיה, כמו גם בבאומן-בר-ריבנאי. בנוסף שימש ארג'נטרו גם כסמנכ"ל בפרסום מגזרים, מה שיכול להוות מבחינתו יתרון בהיכרות עם קהלים נוספים. בשנים האחרונות הוא משמש כיועץ מיתוג ואסטרטגיה למשרדי ממשלה וגופים ממשלתיים באמצעות לפמ, ביניהם משרד הביטחון ויחידות בצה"ל, פיקוד העורף, משרד הפנים, התיירות, הבריאות, בנק ישראל והמשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל.
מבחינת הרזומה הפוליטי, ארג'נטרו היה חלק מצוות האסטרטגיה בקמפיין הגז הטבעי מול ועדת שישינסקי ( באומן בר ריבנאי), היה האסטרטג בקמפיין "הסיפור של כל יהודי" של מועצת יש"ע ( דרורי שלומי) וכן ניהל אסטרטגיה לקמפיינים בבחירות המוניציפיליות בקריית אונו וגבעתיים.
שותפו, פליקס גוטקוביץ' הוא איש דיגיטל ותיק, בוגר d-say interactive (שם הכירו השניים), שיכול להביא לשולחן הקמפיין ניסיון בניהול מערכי פרסום דיגיטליים חוצי פלטפורמות. בין לקוחותיו בעבר ובהווה נמנים קבוצת בזק, CARE, ZAPPA, קבוצת יובלים, קבוצת מטרופוליס, גינדי ועוד. מן הפן הפוליטי, גוטקוביץ' היה בעבר חלק מצוות ההקמה של קמפיין כולנו בשנת 2015. השניים גם מלווים יחד תהליכי מיתוג ובניית זהות למותגים מקומיים הפועלים בשווקים בינלאומיים.
- 6.קובה 21/01/2019 22:32הגב לתגובה זובהצלחה חברים
- 5.אחד שמקווה 20/01/2019 12:12הגב לתגובה זויריה ראשונה בקרב על חופש העיתונות בישראל
- 4.ארג'נטרו דושבג, לא מכיר את השני (ל"ת)פון קלאוזוביץ 20/01/2019 10:00הגב לתגובה זו
- 3.מי אלה? (ל"ת)גיא 19/01/2019 13:48הגב לתגובה זו
- 2.אורן 17/01/2019 19:23הגב לתגובה זוולקח סוס מנצח
- 1.יוסי 17/01/2019 16:07הגב לתגובה זומהכרות אישית

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל
ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל
פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות
פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.
עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.
7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל
-
הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.
- מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
-
הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.
-
פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות
-
הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.
- הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
-
החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל
ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל
פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות
פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.
עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.
7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל
-
הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.
- מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
-
הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.
-
פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות
-
הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.
- הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
-
החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.
