הכוכב הבא לאירוויזיון, עונה 6
צילום: מסך
רייטינג

שיא עונתי לכוכב הבא; פמת"א של כאן 11 שוב מנצחת את עשר

'הכוכב' כמעט גירדה את רף 20 הנקודות, מול לקט של 'גוט טאלנט' עם כשליש מכך. ערב חזק גם לחדשות 2 בקשת - עם כמעט 15%
אלכסנדר כץ | (6)

הכוכב הבא לאירוויזיון (קשת 12) רשמה שיא עונתי של 19.8% בקרב היהודים ו-547 אלף צופים באוכלוסייה הכללית – כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. מה שסייע לכך בין היתר, היה הלקט ששודר ברשת 13 של גוט טאלנט, שהסתפק ב-6.9% (184K).

 

הסדרה פמת"א (כאן 11) ממשיכה לרשום נתונים נאים עבור התאגיד, עפ 4.5% (114K), ולנצח את הפריים של ערוץ עשר, שם שודרה סדרת הדוקו בית פזמון שהסתפקה ב-3.8% (102K). האולפן הפתוח (ערוץ 20) עם 0.9%.

'המסע המטורף של גורי' (קשת 12) - 13.2%, 'חי בלילה' (קשת 12) - 9.1%, 'הצנרת' (רשת 13) - 6.6%, 'נקסט' (קשת 12) - 5.4%, 'הצינור עם טל ברמן' (ערוץ עשר) - 4.1%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) - 4%, סדרת הדוקו 'המתמודדים' (כאן 11) - 2%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 1.9%, שידור חוזר של 'סלפי ירושלים' (ערוץ 20) - 0.2%, 'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) - 0.2%.

 

בגזרת הבוקר:

העולם הבוקר (רשת 13) רשמה 3.9%,

ועקפה את חדשות הבוקר (קשת 12) עם 3.6%,

בוקר אור (ערוץ עשר) הסתפקה ב-1.2%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) הניבה 11.7%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם  12.7%.

מנגד רשמה 'לפני החדשות' (רשת 13) 7.3%,

בפער גדול מ'אורלי וגיא' (ערוץ עשר) עם 3.4%.

'העולם היום' (כאן 11) צמודה לעשר עם 2.8%,

ו'ריקלין ומגל' (ערוץ 20) עם 1.1%.

בגזרת החדשות:

חדשות 2 בקשת הניבה 14.7% (394K),

בפער גדול מאד מאותה מהדורה ברשת עם 8% (218K)

(בחישוב מצרפי: 22.7% ו-612K).

חדשות עשר ניפקה 7.3% (202K),

חדשות הערב (כאן 11) רשמה 4.7% (124K) נאים,

וחדשות ערוץ 20 עם 1.6% (36K).

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    סדרה כבדה!!! (ל"ת)
    מורן 31/12/2018 18:24
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    דוד 31/12/2018 12:04
    הגב לתגובה זו
    מי עורך את הסקרים הללו, זה אמין?
  • 3.
    ראינו את ריקלין ומגל אמש. תוכנית מצוינת!!!! (ל"ת)
    יענקלה 31/12/2018 11:12
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    צופה 31/12/2018 10:50
    הגב לתגובה זו
    האם אתם לוקחים בחשבון גם צפיות ביוטיוב למשל? כי בסדרה פמת"א צפו עד עד עכשיו כמעט 60,000 איש בפרק 4
  • 1.
    ארז 31/12/2018 09:43
    הגב לתגובה זו
    האחוזים מטעים
  • מאיר 31/12/2018 14:00
    הגב לתגובה זו
    המדידה של הצפייה נעשית על ידי פחות מ200 איש שלא משקפים שום דבר. זה בעייתי להגיד כמה אנשים צפו. אם צפו בחדשות 2 עשר אחוז מהצופים שזה בקושי כמה אנשים אתה רוצה שנהפוך את זה למיליון איש? קשה ליישם את השיטה שלך.
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.