אילן קפרוב מצטרף לסוכנות התוכן 'פבלישרז' של ירון פרוסט
סוכנות התוכן פבלישרז, בניהולו של ירון פרוסט, גייסה לשורותיה את העורך אילן קפרוב שישמש כמנהל לקוחות בחברה.
קפרוב (36) היה סגן עורך ערוץ התרבות באתר וואלה, שם שימש גם כמבקר טלוויזיה וקולנוע. בעברו שימש כעורך הומפייג' במאקו, היה שותף להקמת מאקו תרבות ועורך הערוץ. בחצי השנה החולפת הוא שימש כעורך תוכן בפרטנר tv.
"אנחנו גדלים במהירות ומגייסים לקוחות חדשים, על רקע צמיחה מואצת של השוק", אומר ירון פרוסט. "לשמחתי מרבית מנהלי השיווק היום נמצאים ברמת בשלות גבוהה בכל הנושא של תוכן מותגי, ורובם מבינים שב-2019 אי אפשר לייצר אסטרטגיית שיווק רצינית ואפקטיבית בלי עבודת תוכן משמעותית ורציפה במודל של Always On".
פבלישרז היא סוכנות תוכן המבוססת על מודל של דסק עיתונאי, ומורכבת מעורכים, כתבים, מעצבים וצלמים - בוגרי התקשורת הארצית. הסוכנות מספקת ללקוחות "מוצר תוכן שוטף" כגון כתבות, סרטונים, חידונים וכו' במודל של ריטיינר חודשי קבוע.
- 7.ליבי ליבי 26/12/2018 10:49הגב לתגובה זוטיפוס בינוני אך שורד. לימד את כולנו: צריך לדעת למי למצוץ.
- 6.עוד רכש מוצלח לאולסטארז! (ל"ת)ערן 20/12/2018 19:59הגב לתגובה זו
- 5.את מי הוא מעניין (ל"ת)מי זה בכלל? 20/12/2018 19:13הגב לתגובה זו
- יונתן 20/12/2018 22:57הגב לתגובה זועובדה שעליו כותבים ועליך לא!
- 4.עיתונאים לעולם לא ידעו לייצר תוכן עבור מותגים (ל"ת)לורי 20/12/2018 16:28הגב לתגובה זו
- סימה 20/12/2018 22:58הגב לתגובה זועיתונאים הם כותבי התוכן הכי טובים. יודעים לזהות סיפור, יודעים הכי טוב מה מעניין ומה לא מעניין
- יו לורי 20/12/2018 16:58הגב לתגובה זועיתונאים יודעים יותר טוב מכולם מה זה "תוכן" באמת, ולא אוויר חם שממלא את המסך
- 3.ראענן 20/12/2018 16:21הגב לתגובה זושכחתם לכתוב איך אבירם אלעד הרס את האתר וגרם לעורכים הכי טובים להיפלט אל השוק. מטורף שלא נלחמו כדי להשאיר איש כל כך מוכשר כמו קפרוב במערכת
- שטויות. ירקצי זכתה בפוליצר, לא? (ל"ת)חחח 20/12/2018 17:52הגב לתגובה זו
- 2.אלמוג 20/12/2018 16:18הגב לתגובה זוכל מי שעובד עם קפרוב מרוויח
- 1.טובי 20/12/2018 15:42הגב לתגובה זומרוב גיוסים לא רואים את הלקוחות.
- נינה 20/12/2018 22:58הגב לתגובה זוזה ידוע שעסקים בלי לקוחות מגייסים עובדים נוספים. ככה זה עובד הרי, ברור
- קנאה מזיקה לעור הפנים (ל"ת)ערן 20/12/2018 19:58הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.