אילן קפרוב מצטרף לסוכנות התוכן 'פבלישרז' של ירון פרוסט
סוכנות התוכן פבלישרז, בניהולו של ירון פרוסט, גייסה לשורותיה את העורך אילן קפרוב שישמש כמנהל לקוחות בחברה.
קפרוב (36) היה סגן עורך ערוץ התרבות באתר וואלה, שם שימש גם כמבקר טלוויזיה וקולנוע. בעברו שימש כעורך הומפייג' במאקו, היה שותף להקמת מאקו תרבות ועורך הערוץ. בחצי השנה החולפת הוא שימש כעורך תוכן בפרטנר tv.
"אנחנו גדלים במהירות ומגייסים לקוחות חדשים, על רקע צמיחה מואצת של השוק", אומר ירון פרוסט. "לשמחתי מרבית מנהלי השיווק היום נמצאים ברמת בשלות גבוהה בכל הנושא של תוכן מותגי, ורובם מבינים שב-2019 אי אפשר לייצר אסטרטגיית שיווק רצינית ואפקטיבית בלי עבודת תוכן משמעותית ורציפה במודל של Always On".
פבלישרז היא סוכנות תוכן המבוססת על מודל של דסק עיתונאי, ומורכבת מעורכים, כתבים, מעצבים וצלמים - בוגרי התקשורת הארצית. הסוכנות מספקת ללקוחות "מוצר תוכן שוטף" כגון כתבות, סרטונים, חידונים וכו' במודל של ריטיינר חודשי קבוע.
- 7.ליבי ליבי 26/12/2018 10:49הגב לתגובה זוטיפוס בינוני אך שורד. לימד את כולנו: צריך לדעת למי למצוץ.
- 6.עוד רכש מוצלח לאולסטארז! (ל"ת)ערן 20/12/2018 19:59הגב לתגובה זו
- 5.את מי הוא מעניין (ל"ת)מי זה בכלל? 20/12/2018 19:13הגב לתגובה זו
- יונתן 20/12/2018 22:57הגב לתגובה זועובדה שעליו כותבים ועליך לא!
- 4.עיתונאים לעולם לא ידעו לייצר תוכן עבור מותגים (ל"ת)לורי 20/12/2018 16:28הגב לתגובה זו
- סימה 20/12/2018 22:58הגב לתגובה זועיתונאים הם כותבי התוכן הכי טובים. יודעים לזהות סיפור, יודעים הכי טוב מה מעניין ומה לא מעניין
- יו לורי 20/12/2018 16:58הגב לתגובה זועיתונאים יודעים יותר טוב מכולם מה זה "תוכן" באמת, ולא אוויר חם שממלא את המסך
- 3.ראענן 20/12/2018 16:21הגב לתגובה זושכחתם לכתוב איך אבירם אלעד הרס את האתר וגרם לעורכים הכי טובים להיפלט אל השוק. מטורף שלא נלחמו כדי להשאיר איש כל כך מוכשר כמו קפרוב במערכת
- שטויות. ירקצי זכתה בפוליצר, לא? (ל"ת)חחח 20/12/2018 17:52הגב לתגובה זו
- 2.אלמוג 20/12/2018 16:18הגב לתגובה זוכל מי שעובד עם קפרוב מרוויח
- 1.טובי 20/12/2018 15:42הגב לתגובה זומרוב גיוסים לא רואים את הלקוחות.
- נינה 20/12/2018 22:58הגב לתגובה זוזה ידוע שעסקים בלי לקוחות מגייסים עובדים נוספים. ככה זה עובד הרי, ברור
- קנאה מזיקה לעור הפנים (ל"ת)ערן 20/12/2018 19:58הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותהפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה
המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות.
מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.
מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.
החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים
גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד.
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים,
ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים
יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותהפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה
המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות.
מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.
מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.
החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים
גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד.
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים,
ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים
יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.
