תאגיד השידור כאן
צילום: אלכסנדר כץ

מועצת כאן אישרה מינוי 3 מנהלות; סיום המכרז למנכ"ל נדחה

פרסום ראשון: גיתית רוזן-אליצור תהיה סמנכ"לית משאבי אנוש, לילך בנציוני-יואלס תנהל מנהלת אגף המחקר, ושרון דריקס תנהל את התרבות והבידור בטלוויזיה
אלכסנדר כץ | (7)

מועצת תאגיד השידור כאן אישרה את מינויה של גיתית רוזן-אליצור לסמנכ"לית משאבי אנוש בתאגיד - כך נודע לאייס. רוזן-אליצור ניהלה בשנה האחרונה את אגף משאבי האנוש במטה בנימין המונה כ-1,800 עובדים, ובעבר שימשה סמנכ"לית משאבי אנוש וארגון במרכז האקדמי לב ויועצת ארגונית לגופים נוספים. היא נכנסת לתפקיד אותו מילאה עד לפני כחצי שנה קרן הראל-הררי.

 

בנוסף אושרו 2 מינויים נוספים של נשים: הראשונה היא לילך בנציוני-יואלס שתהיה מנהלת אגף המחקר במקומה של טל פרייפלד, שזכתה לאחרונה במכרז התאגיד לתפקיד סמנכ"ל טלוויזיה, אותו מילאה כמ"מ בעקבות עזיבתה של ליסה שילוח. בנציוני-יואלס היא מנהלת המחקר של ערוץ עשר ועם 17 שנות ניסיון בגופי שידור במחקר, אסטרטגיה ושיווק.

 

השנייה היא שרון דריקס, שתהיה מנהלת מחלקת התרבות והבידור בחטיבת הטלוויזיה. היא שימשה כמ"מ בתפקיד זה בחודשים האחרונים. 3 המינויים האלה נבחרו בהליכי מכרזים ו-ועדות איתור.

 

בתאגיד השידור כאן אישרו את הפרטים.

בתוך כך, ועדת האיתור למשרת מנכ"ל התאגיד החליטה להאריך את מועד הגשת המועמדות למשרת המנכ"ל. המועד המקורי להגשת המועמדות הסתיים היום, אך בוועדה הוחלט להאריך את המועד להגשה עד ל-30 בדצמבר. הארכה מגיעה על רקע הביקורת הקשה על הטיה לכאורה בהליך המכרזי. 

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    תפתחו את העיניים. הארוויזיון מגן על קובלנץ להשאר כמנכ"ל (ל"ת)
    חבל על המועמדות 21/12/2018 10:11
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    פוליצר 19/12/2018 11:22
    הגב לתגובה זו
    ולמה המשרות מחולקות למי שהן מחולקות. יום יבוא והצדק ינצח
  • 4.
    בתאגיד הכל תפור והכל נקבע ע"י בן אדם אחד. כל השאר בובות (ל"ת)
    A 19/12/2018 09:50
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    אודי 19/12/2018 09:27
    הגב לתגובה זו
    וקטבלנץ מושחת עד מעבר לקרחת
  • 2.
    חייט 18/12/2018 19:12
    הגב לתגובה זו
    לילך בן ציוני הייתהצידועה כבר לפני כמה חודשים עוד לפני שיצא המכרז בכלל לתפקיד כולם ידעו שהיא תהיה כי תפרו לה. לגבי גיתית... שיבדקו את הקשר שלה לורדי המבקרת... עוד מכרזים ועוד מכרזים שהנהלת התאגיד בוחרת לנהל בצורה מבזה... בהצלחה לכם שם חברים
  • עלמה 18/12/2018 23:47
    הגב לתגובה זו
    על מה אתה מדבר??גיתית היא הבנאדם הכי מתאים לתפקיד.היא הדבר הכי טוב שקרה לתאגיד!מקצוענית אמיתית,ישרה,נטולת פוליטיקות.
  • 1.
    התולעת מוסקל 18/12/2018 17:24
    הגב לתגובה זו
    חא חא חא
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.