בועז ביסמוט
צילום: אודי פורטל

בועז ביסמוט יקבל אות הוקרה מיוחד מאיגוד יועצי התקשורת

האות יינתן במהלך טקס האריה השואג של ענף הדוברות ויחסי הציבור, שיתקיים בעוד פחות משבועיים. פרופ' יחיאל לימור וד"ר ברוך לשם יקבלו אותות יקיר האיגוד
כתבי אייס | (5)

עורך ישראל היום בועז ביסמוט, יקבל אות הוקרה מיוחד מטעם איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור, במהלך תחרות האריה השואג שיתקיים ב-16 בספטמבר בתל אביב. האות יינתן על "על הישגיו התקשורתיים הבלעדיים בשנת 2017, תחזיותיו אודות תוצאות הבחירות בארה"ב והראיונות הבלעדיים אותם זכה לקיים עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ", כך לדברי האיגוד.

 

בתחרות עצמה שתהיה בסימן 60 שנה להיווסדו של איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור, יוכרזו שמות הזוכים בקטגוריות השונות, קמפיין השנה ביחסי ציבור לשנת 2018, ועוד. אותות יקיר האיגוד יוענקו השנה לפרופ' יחיאל (חיליק) לימור וד"ר ברוך לשם על תרומתם האקדמית לקידום התמקצעות תחום יחסי הציבור בישראל.

 

האיגוד הישראלי ליועצי תקשורת ויחסי ציבור מאגד חברים העוסקים במקצוע זה ממשרדים פרטיים, דוברים ואנשי יחסי ציבור בחברות עסקיות ובמשרדים בשירות הציבורי. לאיגוד מועצה ציבורית, הנהלה וועדות מקצועיות, כולם פועלים בהתנדבות.

 

יו"ר האיגוד איתן הרשקו מסר: "השנה אנו מציינים 60 שנה להיווסדו של האיגוד. במסגרת אירוע האריה השואג, תחרות המצוינות ביחסי ציבור אנו כמסורת מעניקים את אות יקיר האיגוד וכן מעניקים אות הוקרה מיוחד על פועלם של אנשי תקשורת הרב למען החברה והמדינה".

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    ש ניגוד אינטרסים יותר גדול? שחיתות לאור היום, שוחד גלוי (ל"ת)
    חרטה 07/09/2018 22:18
    הגב לתגובה זו
  • זו תעשיית שקר, וגם היא נובלת (ל"ת)
    פרסומאי 11/09/2018 15:57
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    ביסמוט ראוי בהחלט (ל"ת)
    מיכל א. 07/09/2018 08:49
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    רני .ר 06/09/2018 14:57
    הגב לתגובה זו
    בועז הוא עורך משכמו ומעלה ולעולם נשאר אובייקטיבי. גם העיתון שלו צמוד ונאמן לאמת המוחלטת. מגיע לו, מגיע לו ושוב מגיע לו כל הכבוד!
  • נוני 06/09/2018 16:13
    הגב לתגובה זו
    מעולה
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.