בועז ביסמוט יקבל אות הוקרה מיוחד מאיגוד יועצי התקשורת
עורך ישראל היום בועז ביסמוט, יקבל אות הוקרה מיוחד מטעם איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור, במהלך תחרות האריה השואג שיתקיים ב-16 בספטמבר בתל אביב. האות יינתן על "על הישגיו התקשורתיים הבלעדיים בשנת 2017, תחזיותיו אודות תוצאות הבחירות בארה"ב והראיונות הבלעדיים אותם זכה לקיים עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ", כך לדברי האיגוד.
בתחרות עצמה שתהיה בסימן 60 שנה להיווסדו של איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור, יוכרזו שמות הזוכים בקטגוריות השונות, קמפיין השנה ביחסי ציבור לשנת 2018, ועוד. אותות יקיר האיגוד יוענקו השנה לפרופ' יחיאל (חיליק) לימור וד"ר ברוך לשם על תרומתם האקדמית לקידום התמקצעות תחום יחסי הציבור בישראל.
האיגוד הישראלי ליועצי תקשורת ויחסי ציבור מאגד חברים העוסקים במקצוע זה ממשרדים פרטיים, דוברים ואנשי יחסי ציבור בחברות עסקיות ובמשרדים בשירות הציבורי. לאיגוד מועצה ציבורית, הנהלה וועדות מקצועיות, כולם פועלים בהתנדבות.
יו"ר האיגוד איתן הרשקו מסר: "השנה אנו מציינים 60 שנה להיווסדו של האיגוד. במסגרת אירוע האריה השואג, תחרות המצוינות ביחסי ציבור אנו כמסורת מעניקים את אות יקיר האיגוד וכן מעניקים אות הוקרה מיוחד על פועלם של אנשי תקשורת הרב למען החברה והמדינה".
- 3.ש ניגוד אינטרסים יותר גדול? שחיתות לאור היום, שוחד גלוי (ל"ת)חרטה 07/09/2018 22:18הגב לתגובה זו
- זו תעשיית שקר, וגם היא נובלת (ל"ת)פרסומאי 11/09/2018 15:57הגב לתגובה זו
- 2.ביסמוט ראוי בהחלט (ל"ת)מיכל א. 07/09/2018 08:49הגב לתגובה זו
- 1.רני .ר 06/09/2018 14:57הגב לתגובה זובועז הוא עורך משכמו ומעלה ולעולם נשאר אובייקטיבי. גם העיתון שלו צמוד ונאמן לאמת המוחלטת. מגיע לו, מגיע לו ושוב מגיע לו כל הכבוד!
- נוני 06/09/2018 16:13הגב לתגובה זומעולה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
