רון ירון הודיע על עזיבת ידיעות אחרונות; נטע ליבנה יחליפו
לפני מספר חודשים נחשף ב-TheMarker כי מוזס יוזם שינויים בעיתון, בין השאר על רקע ניסיונות לחזור לשלוט בתוכני המערכת. בין מוזס לירון התגלעו חיכוכים לגבי עצמאות המערכת ותכנית ההתייעלות שאמורה הייתה לסיים את עבודתם של עובדים רבים - על רקע איחוד המערכות בקבוצה. ירון התנגד לכך. במרקר פורסם לאחרונה כי ירון ניהל הליך בוררות עם מוזס סביב תנאי פרישתו. בהודעה שהעביר לעובדיו, כתב היום ירון: "גם לי קשה להאמין שאני כותב את המלים הללו. היד על המקלדת רועדת, הלב לא פחות. הרי רק התחלתי. אני בשיא המרץ וההתלהבות. אני עדיין נכנס לעיתון כל יום מחדש בהתרגשות, בשמחה ובתחושה פנימית עמוקה שהיום נעשה את העיתון הטוב ביותר שעשינו אי פעם. ואני עדיין עוזב את העיתון - גם בימים אלה - באמצע הלילה, כמעט אחרון, פוסע למכוניתי בחניון חשוך וריק כמעט לחלוטין עם האדרנלין שמכיר רק מי שסגר אי פעם מהדורה של עיתון. ובתחושה שאכן עשינו את הכי טוב שאפשר. ויש ימים עם סיפוק והתרגשות מיוחדים, כי אני כבר יודע שבעוד כמה שעות הקוראים, הציבור ולא פחות חשוב המתחרים יוכו בהלם מהכותרת/ הסיפור/ התחקיר/הראיון שהבאנו". "זה לא סוד שבשנה וחצי האחרונות העיתון עבר טלטלה לא פשוטה" הוסיף, "תיק 2000 נחת עליי, עלינו, כרעם ביום בהיר. העובדות המלאות טרם התבררו אולם די היה במה שפורסם כדי לחייב את כולנו לעשות חשבון נפש. ואם נעשו טעויות לאורך הדרך - החוכמה היא ללמוד ולצמוח מהן. וגם אם ייתכן ש'לא היה כלום', זה לא אומר ש'לא יהיה כלום' ולא פותר אותנו מתיקון. אני גאה בדרך העצמאית והבלתי מתפשרת שבה סיקרנו את הפרשה". "תפקיד עורך ידיעות אחרונות, העיתון הגדול והחשוב במדינה, הוא בעל עוצמה וכוח רב. בכל ימיי בתפקיד ניסיתי להשתמש בו בזהירות, באחריות, באנושיות. זכרתי תמיד שהכוח שניתן לי הוא בתוקף תפקידי כעורך ידיעות אחרונות ולא כרון ירון, האדם הפרטי. ושאני חייב להשתמש בו בחרדת קודש גם כלפי עובדי העיתון, מהבכיר ביותר ועד הכי זוטר, גם מול הקוראים שלנו ובעיקר כלפי מי שעליהם אנחנו כותבים ושעתידים להיפגע ממה שאנחנו מפרסמים. לזכור תמיד שבצד השני יש אנשים שחייהם מושפעים מכל מילה. ולכן חשוב להקשיב, לשמוע, לא להסס לפרסם בכל הכוח והעוצמה כשאנחנו בטוחים בעובדות. אבל כן להטיל ספק. וכן לתת לעובדות לבלבל אותנו אם מוכיחים לנו שאנחנו טועים. לעולם לא אצטער על סיפור שפספסנו בגלל זהירות יתר והקפדה על בדיקה מקיפה. תהיה קודם כל בן אדם ואחר כך עיתונאי. אין בהכרח סתירה בין הדברים". את תגובתו של נטע ליבנה לא ניתן היה להשיג.הערכות בקרב גורמים בידיעות אחרונות: נטע לבנה יחליף את הדס להב, והוא מסומן לעמדת העורך הראשי ביום מן הימים, ולא, לא מדובר על עתיד רחוק. נוני מוזס לא מגיב לפניות אליו בנושא שביצענו בימים האחרונים
— אייס - www.ice.co.il (@icecoil1) 30 במאי 2018
- 10.א 20/08/2018 20:27הגב לתגובה זוהעיתון הזה חייב ניעור רציני. צריך לפטר גם את נחום ברנע וסימה קדמון.
- 9.... 20/08/2018 10:53הגב לתגובה זואיש תקשורת בינוני וחסר מעוף. לא הגיע לקרסולים של שילה דה בר
- 8.רון הוא אחד מאנשי התקשורת החכמים והחרוצים שהיו כאן (ל"ת)עומר 20/08/2018 09:29הגב לתגובה זו
- 7.עוד אחד שלא עושה מה שנוני מוזס אומר פפפחחחח (ל"ת)משה ראשל"צ 20/08/2018 06:30הגב לתגובה זו
- 6.מהיכרות אישית - לא (ל"ת)ראובן 20/08/2018 01:11הגב לתגובה זו
- 5.נחום 19/08/2018 23:40הגב לתגובה זומכאן מתחילה הנפילה של ידיעות.
- 4.מקלידן של נוני הלך, ימצאו אחד חדש (ל"ת)אפי 19/08/2018 23:27הגב לתגובה זו
- 3.כמה מנויים איבד ידיעות אחרונות בתקופה של רון ירון ? (ל"ת)TGI 19/08/2018 18:05הגב לתגובה זו
- 2.נטע הרס את מעריב 19/08/2018 17:39הגב לתגובה זואדם תככן ולא אמין שימכור את העובדים לנוני תמורת הכסא. בושה וחרפה שזה האיש שיערוך את.העיתון שנמצא בשלבי גסיסה
- 1.אביב 19/08/2018 17:39הגב לתגובה זואיש עם חזון ויכולות ביצוע. בהצלחה בהמשך!
- תפסיק לכתוב טוקבקים לעצמך רון, זה מביך (ל"ת)ראובן 20/08/2018 01:10הגב לתגובה זו
- רונה 20/08/2018 15:06לא בא לי

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.