המונדיאל ממשיך להסעיר את שוק חברות ה-TV הרב-ערוצית
הפרסומת של פרטנר TV לשירות ה-4K, ממשיכה לעצבן את מתחרותיה. לאייס נודע כי yes פנתה אתמול (יום א') לרשות השנייה בדרישה לפסול את הפרסומת בה נאמר: "רק בפרטנר TV, 4K בכל ממיר ללא תוספת תשלום". המכתב מוען גם למנכ"לי ערוצי הטלוויזיה קשת 12, רשת 13 ועשר.
הרשות השנייה פנתה לפרטנר TV בדרישה לקבל תשובה לפניית yes עד היום אחר הצהריים. הפרסומת עצמה של פרטנר שודרה גם אתמול בערב במקבצי הפרסומות השונים בערוצים המסחריים.
במרכז הפנייה של yes עומדת הטענה כי איכות צפייה כזו בצפייה בסטרימר, אפשרית גם על ידי אפליקציית STINGTV של yes, שאינה מצריכה שימוש בממיר, בנוסף – כל ממיר סטינג הוא גם תומך ב-4K. בשל כך, אומרים בחברת הלוויין, הפרסומת של פרטנר TV מטעה. לדבריהם, פרסומת כזו – בה מככבים אייל קיציס ומוטל'ה שפיגלר, מסבה לחברת yes נזקים כספיים גבוהים.
ממיר ה-4K בפרטנר TV ניתן ללא תוספת תשלום, וכך ב-STINGTV בו ניתן ממיר ראשון בבית אב בחינם (ואולם במידה והלקוח מתנתק לפני תום השנתיים, הוא צריך לשלם את יתרת התשלומים עבור הסטרימר ללא זיכוי של 20 שקלים מנגד, א"כ). מאידך, בשירות של yes אין את ערוץ הספורט, כך ש-9 מבין 64 משחקי המונדיאל, לא יהיו זמינים ללקוחות האפליקציה.
- yes נכנסת לעולם הפרסום בטלוויזיה האינטרנטית: תתחיל לשלב מודעות ב-yes+ וב-STING+
- "הכיוון של בזק חיובי וברור - yes צפויה להרוויח 100 מיליון ויותר"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
משחקי המונדיאל נמצאים כעת במוקד של קרב איתנים בין חברות הטלוויזיה הרב-ערוצית, כשכל חברה מנסה למשוך אליה לקוחות חדשים באמצעות הבטחות כאלה ואחרות. בשבועות האחרונים עלו כל החברות הגדולות עם קמפיינים פרסומיים שמדגישים את החוזקות שלהן מול המתחרות. HOT ו-yes הדגישו למשל את סוגיית הדיליי שזוכה לתשומת לב מוגברת באירועי ספורט, פרטנר TV הלכה על סוגיית ה-4K.
הקמפיין של פרטנר TV הצליח בשבוע שעבר לקומם גם את HOT, שפנתה לרשות השנייה בדרישה לפסילת הפרסומת. בפנייה נכתב: "יש להבהיר באופן מודגש ומורחב, הן בקריינות והן בכותרות ברורות, בין היתר כי אין כל אפשרות להבטיח שידור רציף ותקין באיכות 4K, כי השידור מותנה במספר גורמים שאינם בשליטת ספק השירות, כי השידור מותנה בעלויות נוספות, וכי השידור נעשה בשיהוי משמעותי". בסופו של דבר נדרשה פרטנר להוסיף את הכיתוב "הצפייה ב-4K כפופה למגבלות טכנולוגיות".
משחקי המונדיאל נמצאים כעת במוקד המאבק בין חברות הטלוויזיה הרב-ערוצית, כשכל חברה מנסה למשוך אליה לקוחות חדשים באמצעות הבטחות כאלה ואחרות. בשבועות האחרונים עלו כל החברות הגדולות עם קמפיינים פרסומיים שמדגישים כל אחד את החוזקה של החברה שעלתה עם הקמפיינים. HOT ו-yes הדגישו למשל את סוגיית הדיליי שזוכה לתשומת לב מוגברת באירועי ספורט. המונדיאל גם הוביל לסדרת התנגחויות בין החברות, בין היתר כשתאגיד השידור כאן דרש מ-HOT להסיר מילה את המילה "רק", HOT כאמור יצאה נגד פרטנר, וכעת yes.
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
גורמים בפרטנר אומרים לאייס: "HOT ו-yes זה סיפור אחד במקרה הזה - הן בהיסטריה מהעלאת מודעות לצורך בממיר 4K, כי לרוב המוחלט של לקוחותיהן אין ממיר כזה, ולשתיהן כנראה יש בעיה באספקת הממירים".
- 2.יובל 04/06/2018 12:30הגב לתגובה זולא מבין מה יש להתחבר לשירות טלויזיה על גבי האינטרנט, זה איטי וגרוע
- 1.סלי סבג 04/06/2018 12:18הגב לתגובה זובין רגיל ל-HD ל-4K, כל עוד אין שלג כמו בימי האנאלוג אני מרוצה, משוגעים רדו מהגג.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.