מאיה שרן תשפוט בתחרות הפרסום Golden Drum
סמנכ"ל הקריאייטיב של יהושע TBWA, מאיה שרן, הוזמנה לשפוט בתחרות הפרסום הסלובנית Golden Drum. התחרות, שבעבר משרדי פרסום ישראליים נהגו להפגין בה נוכחות גבוהה, מציינת השנה 25 להיווסדה ותיערך בעיר החוף פורטורוז.
השנה הכריזו המארגנים על מספר שינויים באופי התחרות ושיפוטה, שבמסגרתם התחרות תחולק ל-2 קטגוריות מקוריות ומעט לא ברורות: WHY ו-WHAT שיענו בהתאמה על השאלות, לשם מה העבודה/מהלך יצא לפועל ומה היא. ה-WHAT יבחן עבודות על פי פרמטר של פתרון בעיות ויישום בעוד שה-WHY יחפש אחר הרציונל והסיבה. מתחת ל-2 הסקטורים הללו מסונפים תתי קטגוריות נוספות שחופפות בשמן ובמשמעותן לשאר תחרויות הפרסום המובילות.
בראש סגל השופטים של קטגוריית ה-WHY יעמוד אדריאן בוטאן, לשעבר מנהל הקריאייטיב הראשי של מקאן אירופה וכיום מנהל הקריאייטיב הראשי של כל רשת מקאן העולמית. שרן תיכלל על צוות השופטים שיעבדו תחת בוטאן בקטגוריה זו.
- 5.ד. פי ו-מ. וש 24/05/2018 19:09הגב לתגובה זומינוי הזוי שמריח כמו שחיתות עד לחדר שלנו במשרד אחר שאנחנו עובדים בו שהוא לא יהושע.
- 4.לא אלעד וחזקוש 24/05/2018 19:08הגב לתגובה זות'כלס הכי הכי מגיע לה. אין ראויה ממנה ועוד לפני גיל 30! מוצדק, מוצדק, מוצדק.
- 3.יהושע 24/05/2018 13:38הגב לתגובה זוכל יום שהיא לא במשרד זה כיף. כן ירבו.
- כמה נכון!! (ל"ת)כמה עצוב. 24/05/2018 16:07הגב לתגובה זו
- 2.מאי 24/05/2018 12:09הגב לתגובה זוהגיע הזמן שהיא תקבל את המקום הראוי לה בצמרת עולם הפרסום, ובקריאייטיב העולמי בפרט
- 1.סמנכ"ל קריאייטיב ביהושע זה קצת אוקסימורון (ל"ת)יהושע שופטים 24/05/2018 11:55הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
