גבי בן אליהו מונתה למנהלת השיווק והחדשנות של כלכליסט
יש מחליף לדיאה גרש: לאייס נודע כי גבי בן אליהו מונתה למנהלת השיוק והחדשנות של כלכליסט. היא תחליף את גרש, שהודיעה לאחרונה על עזיבתה את העיתון לאחר שהצטרפה אליו ב-2007 לצוות ההקמה, ומאז גם שימשה כסמנכ"ל שיווק ובהמשך גם חדשנות של העיתון.
בתפקידה החדש תנהל בן אליהו את הפעילות השיווקית של כל פלטפורמות כלכליסט וביניהם העיתון היומי, המוספים המיוחדים, אתר הטכנולוגיה וההיי-טק של כלכליסט (C-tech) ואת כלל הפעילות השיווקית בדיגיטל וברשתות החברתיות.
בן אליהו (43) שימשה ב-4 השנים האחרונות כמנהלת ועורכת התוכן של ועידות 'כלכליסט' בארץ ובחו"ל. כמו כן הובילה וניהלה את הפרויקטים המערכתיים. לפני כן, הייתה בן אליהו מנכ"לית ליגת העל בכדורסל נשים עם המעבר למנהלת, והובילה מהלכים לקידום הליגה בהם הרחבת החשיפה והפעילות השיווקית של הליגה.
בסך הכל עוסקת בן אליהו כ-14 שנה בתחום הפרסום והפיתוח העסקי, והייתה בעבר מנהלת התקשורת השיווקית בגלובס; יועצת שיווק ותוכן לגופים מסחריים; ומנהלת לקוחות במשרד הפרסום אדלר חומסקי.
מנכ"ל כלכליסט סטיב שומכר אישר את הפרטים לאייס, ומסר: "לאור ההיכרות שיש לי עם גבי משנות עבודתה איתנו בכלכליסט אני משוכנע בהצלחתה להמשיך ולשמור על המובילות של כלכליסט בשוק הישראלי של עיתונות הפרינט והדיגיטל, להמשיך ולקדם את החשיפה של אתר C-tech בשוק הדיגיטלי הבינ"ל ולפתח ולחזק את החדשנות העסקית המאפיינת אותנו בשנים האחרונות".
"נוטוק" של רועי עידן בקשת. קרדיט: אתר מאקוהאם תוכן מקורי ואיכותי יכול לכבוש את הפריים טיים?
בערב שיגרתי יחסית, כמות הצופים הכללית במהדורות המרכזיות ירדה, אך מגמת התחרות בין 12 ל-14 הולכת ומתחזקת, למעט ירידה כלשהי במהדורה המרכזית; לעומת זאת, ערוץ 13 הולך ויורד בכמויות הצופים
במדינה תזזיתית כמו זו שאנחנו חיים בה, המהדורות המרכזיות של החדשות הם תמיד עיקר העניין, ובכל זאת, ישנם ימים שבהם החדשות משתלטות על הכל וישנה שיגרה, שבה המספרים מתיישרים ואחוזי הצפייה פחות או יותר יציבים. זה גם מה שקרה אתמול, כלומר, שיגרה יחסית, והן כמות הצופים במהדורות עמדה 725 אלף צופים, כבימים "רגילים", והן המגמה של התחזקות ערוץ 14 התמתנה והיחסים בין כמות הצופים חזרו להיות כפי שהיו מספר שבועות אחורה.
מבחינת הנתונים עצמם, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 13.3% רייטינג ו-334 אלף צופים, ואילו
חדשות 14 היו אחריה עם 6.9% רייטינג ו-177 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 5.6% רייטינג ו-123 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן1, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 91 אלף צופים ו-4% רייטינג.
פריים טיים ועוד
ללא ריאליטי חזק ברצועת הפריים טיים, הדרמה המקורית של רועי עידן, "נוטוק" השתלטה על הרצועה ועמדה על 11.9% רייטינג ו-299 אלף צופים. "הפטריוטים" ממשיכה להתחזק ועמדה על 9.1% רייטינג ו-280 אלף צופים, ואילו אחריה היתה "ווארט" של ערוץ 13, שגם הוא עמד על נתונים לא רעים, עם 8.6% רייטינג ו-192 אלף צופים. כאן11 בחרו לפצל את הרצועה, והחלק הראשון, "בואו לאכול איתי" עמד על 5.9% רייטינג ו-122 אלף צופים, בעוד שאחריו, "זהו זה" הורידה את כמות הצופים ועמדה על 4.3% רייטינג בלבד עם 86 אלף צופים.
מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.6% ו-108 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שצמצמה פערים, עם 2.7% רייטינג ו-62 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה
רשת עם העולם הבוקר עם 1.8% רייטינג ו-41 אלף צופים בלבד.
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, אך ערוץ 14 מתחיל להוביל באופן קבוע, עם "על הבוקר" עם נוי בר, שהיה בראש עם 2.4% רייטינג ו-54 אלף צופים. אחריו היה משדר הבוקר של קשת, עם עדי זריפי, שעמד על
רייטינג של 2.2% ו-44 אלף צופים בלבד, ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.5% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
