סלקום TV
צילום: אלכסנדר כץ

פסח שמח בסלקום: 183 אלף בתי אב מנויים לשירות ה-TV

במועד סגירת הדוחות ב-31 בדצמבר היו לסלקום 170 אלף בתי אב לקוחות, אליהם התווספו מאד עוד 13 אלף. החברה ממשיכה להרוויח, אבל הרווח קטן
אלכסנדר כץ |

מספר לקוחות סלקום TV נכון לאתמול (יום א') עומד על 183 אלף בתי אב – כך מצהירה סלקום עם פרסום דוחותיה השנתיים. נכון ל-31 בדצמבר 2017, מספר הלקוחות של החברה עמד על 170 אלף, ובסוף רבעון 3 הנתון היה 154 אלף בתי אב. כלומר ברבעון הרביעי התווספו לשירות הטלוויזיה של סלקום כ-16 אלף בתי אב, ובחודשיים ו-3 שבועות מתחילת 2018, התווספו לשירות כ-13 בתי אב.   מדובר על גידול קבוע ומרשים בסלקום, כאשר גם פרטנר הצהירה בחודש ינואר השנה כי מספר לקוחותיה עומד על 50 אלף. דוחותיה יפורסמו במהלך השבוע במסגרת פרסום דוחות בזק. מי שמשלם את המחיר באופן קבוע הן חברות הטלוויזיה הרב-ערוצית הוותיקיות – HOT ו-yes. שתיהן ממשיכות לדמם, כשחברת הכבלים ירדה מתחת לרף 800 אלף בתי אב מחוברים, ואילו לחברת הלוויין יפחות מ-600 אלף.   מדוחות סלקום היום עולה כי היא סיימה את שנת 2017 עם רווח נקי של 113 מיליון שקלים ו-EBITDA של 853 מיליון שקלים. בשורת הרווח הנקי מדובר על של 24.7% ביחס ל-2016. סך הכל ההכנסות של החברה קטנו בכמעט 4% מ-4.027 מיליארד שקלים ב-2016 ל-3.871 מיליארד שקלים בשנה החולפת.   לגבי שירות הטלוויזיה של סלקום, מסר מנכ"ל קבוצת סלקום ניר שטרן כי "בשנת 2017 הוכחנו שוב כי סלקום TV היא החלופה המוצלחת והכדאית ביותר בשוק שידורי הטלוויזיה בישראל. הוספנו לעולם התוכן העשיר, את התכנים הכי מדוברים והכי מבוקשים, מבית ספק התוכן היוקרתי HBO, הוספנו 10 ערוצים חדשים ובכללם ערוצי ילדים מבוקשים, ערוץ וספריית דוקו איכותיים, סדרות וסרטים שוברי קופות והכל ללא שינוי המחיר. היום ברור לכולם, שאנו מציעים היצע תוכן רחב לצד מחיר משתלם עם חוויה טכנולוגית מתקדמת ביותר, אפשרות צפייה בכל התוכן, בכל המכשירים ובכל הפלטפורמות: טלוויזיות חכמות ללא ממיר,IOS, ו-Android כמו גם שירות מובנה של הקלטות לכל הערוצים שבוע לאחור".   שטרן הוסיף כי "הצרכן הישראלי יודע מה הוא רוצה ובעיקר מה הוא צריך ושילוב מנצח זה, בין תוכן עשיר ואיכותי, יחד עם טכנולוגיה וחווית שימוש מתקדמת ביותר, והכל באריזת מחיר משתלמת ואטרקטיבית הוא שהוביל אותנו למגמת צמיחה מהירה לאורך כל השנה עם 183 אלף בתי אב המנויים על השירות, נכון להיום. הרבעון הרביעי השנה מהווה רבעון שיא להצטרפות הלקוחות לשירות ה'קוואטרו' שלנו, שירות המשלב את שירות הטלוויזיה סלקום TV יחד עם שירותי האינטרנט, הטלפוניה הביתית והסלולר. תוך פרק זמן קצר הפכה חבילת ה'קוואטרו' למוצר מבוקש בקרב לקוחותינו המעניק ללקוח הצעת ערך כדאית ומשתלמת המחזקת את נאמנותו לשירותי הקבוצה".  

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה