מעריב 70 שנות פרסום בישראל
צילום: מעריב

חן חן למפרסם: תחרות '70 שנות פרסום בישראל' של מעריב

אחד הענפים החשובים ביותר בעולם התקשורת זוכה גם כן להכרה במוסף חגיגי ומיוחד, ובשיתוף עם אייס. מה צריך לעשות ומהם הפרסים שמחכים לכם? כנסו ותדעו
אייס |

כחלק מפרויקט 70 השנה למעריב שהוקם ב-1948, משיקים בעיתון גם את הפרויקט "70 שנות פרסום", בו ייקח חלק גם אתר אייס. ענף הפרסום מאפשר נקודת מבט היסטורית חטופה על התרבות וסגנון החיים הישראלים לאורך השנים. הרעיון המניע של התחרות הוא לאפשר במה מכובדת להיסטוריה הפרסומית של המדינה, תוך התבססות על יכולות הביצוע וכישרון הפרסומי הנוכחי.   במסגרת התחרות, מוזמנים פרסומאים ומפרסמים להפיק מודעת פרסום עבור המותגים איתם הם עובדים, שתקשר את המסרים העכשוויים של המותג תוך התבססות על "שפה פרסומית" היסטורית, ולמעשה ליצור מודעת וינטג'. לחילופין, יוכלו המשתתפים בתחרות ליצור את מודעת המותג בעוד 70 שנה ואם אתם מחפשים קצת מודעות להשראה, תוכלו להיכנס לאתר המודעות המעניינות ולנסות להוציא מעצמכם את הטוב ביותר.    מודעות המותגים המשתתפים בתחרות יתפרסמו במוסף "יום ההולדת" החגיגי של מעריב שיופץ ב-13 באפריל באתר מעריב ובאתר אייס. הזוכים יזכו בפרסים שיוענקו מטעם צוות ממערכת העיתון, שיבחר את המודעה המפתיעה, המקורית והיצירתית ביותר לדעתם. ועל איזה פרסים מדובר? המודעה הטובה ביותר תזכה את משרד הפרסום והמפרסם ב-2 כרטיסים זוגיים לגמר הליגה האירופית בכדורגל, כולל טיסות ולינה.   אז הנה לינק לתקנון ופרטי התחרות.

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה